روسای پلیس: هیچ اتاق در اجرای قانون برای افسران که مرتکب اعمال شنیع

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 4:57 PM EDT Jun 1, 2020York شهرستان روسای پلیس روشن ساخته است در بع

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

York شهرستان روسای پلیس روشن ساخته است در بعد از ظهر دوشنبه که اعمالی که منجر به جورج فلوید مرگ در هفته گذشته هیچ جایی در آموزش خود را.

"به سادگی وجود دارد هیچ جایی در اجرای قانون برای افسران که مرتکب چنین اعمال شنیع و یا برای افسران که موفق به مداخله و جلوگیری از ارتکاب آن اعمال" منطقه نیویورک منطقه ای رئیس پلیس تیموتی دیمون در بیانیه ای گفت از طرف York County Chiefs of Police Association. "نیویورک شهرستان Chiefs of Police مایل به اطمینان نیویورک جامعه است که اقدامات و نوع نیروی مورد استفاده قرار گرفته است بخشی از آموزش درسی از ادارات پلیس نیویورک شهرستان است."

بیشتر: جورج Floyd: Pennsylvania پرانتز برای تظاهرات امید آنها اقامت صلح آمیز

بیشتر: جورج فلوید تظاهرات: Pennsylvania ظهور از آخر هفته از تظاهرات بیشتر انتظار

زمانی که رسیده از نظر دیمون گفت: روسای پلیس دیدن این بیانیه به عنوان یک راه برای برقراری ارتباط به جوامع خود که آنها فقط به عنوان وحشت زده توسط Floyd مرگ را به عنوان شهروندان هستند.

"آقای فلوید مرگ است بی معنی و رویداد غم انگیز" بیانیه می خواند.

این بیانیه می آید کمتر از یک هفته پس از شهر نیویورک کمیسر پلیس آزبورن "Moe" رابینسون سوم گفت که او "دفع" توسط این ویدئو نشان اقداماتی که منجر به Floyd مرگ است. رابینسون گفت: "در دیداری با فرماندهی ستاد به بحث در مورد استفاده از زور.

او گفت: ماموران باید یک حق قانونی برای استفاده از نیروی, اما که "زور باید متوقف شود زمانی که فرد دیگر یک تهدید و یا به طور فعال مقاومت در برابر بازداشت."

وکیل برای جورج فلوید خانواده روز دوشنبه گفت که مستقل کالبد شکافی مشخص شد که "خفگی از فشار پایدار" علت از 46 سال از مرگ در هفته گذشته در مینیاپولیس. او در بازداشت پلیس در زمان مرگ او.

کالبد شکافی نشان داد که وجود دارد "گردن و پشت فشرده سازی است که منجر به عدم جریان خون به مغز" و "وزن در پشت دستبند و موقعیت بودند و عوامل کمک کننده به دلیل آنها اختلال در توانایی آقای فلوید دیافراگم را به تابع."

درک چوین این مینیاپولیس افسر پلیس که به زانو در Floyd را از گردن متهم شد با سوم-قتل عمد و قتل نفس. او و سه نفر دیگر از افسران اخراج شدند روز فلوید پس از مرگ است.

فلوید مرگ لگد کرده است تظاهرات و خشونت در سراسر این کشور که منجر به حکومت در شهرهای بزرگ برای جلوگیری از غارت و چپاول.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.

ایالات متحده آمریکا امروز کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب