آماده شدن برای آخر: راهنمایی در مورد که در آن برای شروع به مطالعه

من فقط شروع به مطالعه برای من آخر آزمون آینده در ماه اکتبر. به عنوان کسی که می آید از یک خانواده کاملا بدون وک

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

من فقط شروع به مطالعه برای من آخر آزمون آینده در ماه اکتبر. به عنوان کسی که می آید از یک خانواده کاملا بدون وکیل و یا اتصالات به کمک من پیدا کردم خودم را از دست داد که در آن برای شروع مطالعات من. شروع قطعا می تواند سخت ترین قسمت اما در حال حاضر که من چند هفته در من برخی از ایده های در مورد چگونه ممکن است خود را آماده برای شروع خود را آخر سفر. در اینجا چند راهنمایی من وارد کرده اید به شما کمک کند شروع کنید بیش از حد.

تست تشخیصی

یک تست تشخیصی. آن را بسیار توصیه می شود که قبل از اینکه شما حتی فکر می کنم از مطالعه اولین فیلم سه دقیقه آخر امتحان به خودتان یک خط شروع. این یک راه خوب برای ارزیابی جایی که شما را در. و به شما احساس خیلی خوب دفعه بعد شما را به یکی و بهبود!

پیدا کردن خود را مطالعه روش

کشف کردن بهترین روش مطالعه برای شما قبل از اینکه شما خرید هر چیزی. این هیچ راز که قبل از قانون مدرسه و حتی شروع به آن را در حال حاضر گران است. دو راه اصلی شما می توانید به یاد گرفتن دوره های آنلاین و خود مطالعه. دوره های آنلاین می تواند مفید باشد برای کسی که نیاز به پاسخگویی از همسالان خود و یا یک مربی, اما اگر شما به این ترتیب, شما قطعا نیاز به بودجه. از سوی دیگر خود تحصیل خود نیاز به مدیریت زمان و نظم و انضباط به باقی می ماند در نقطه, اما آن را نیز نمی خواهد خود را شکستن بانک ، به خصوص اگر شما می توانید برخی از معاملات خوب در خود کتاب (دست دوم یا کد کوپن شکار توصیه می شود)!

مناسب لوازم التحریر

لوازم التحریر مسائل! یکی از اولین چیزهایی که من متوجه شدم در اولین هفته از مطالعه این بود که من به طور منظم یادداشت برداری عرضه شد هیچ بازی برای آخر. من شده است با استفاده از رنگ-برنامه نویسی مانند قبل از هرگز. که منظور من highlighters galore! آن من هنگام بررسی مفاهیم و تمام تعاریف جدید که راه من آمده اند. آخر شکسته شده است که به سه بخش اصلی: استدلال منطقی, منطق بازی ها و خواندن درک مطلب. شما در حال رفتن به می خواهید برای دریافت پوشه های مختلف به طوری که شما می توانید اقامت سازماندهی و درک کامل از آنچه شما در حال یادگیری و یا آنچه شما نیاز به صرف وقت اضافی تحصیل کند.

جامد و برنامه ریزی

ایجاد یک جامد مطالعه برنامه. آخر مربی فوق العاده آسان برنامه ها به دنبال همراه با آن کتاب بر اساس چگونه بسیاری از هفته شما باید برای آماده سازی. پس از طرح و تنظیم به کارآموزی, کار و هر گونه مسئولیت به من کمک کرد ماندن در چک. خوب, شاید, شده اند وجود دارد برخی از لغزش یو پی اس در اینجا وجود دارد اما من هرگز گفت: من کامل بود!

سازمان دیده بان جام مقدس از فیلم

سازمان دیده بان "قانونا بلوند" حداقل یک بار. اگر شما واقعا برنامه ریزی در دنبال مدرسه حقوق, شما را به تماشای این جام مقدس از وکیل ، جنگل Elle شده است بت من تا زمانی که من می توانید به یاد داشته باشید. او صورتی دادگاه ساز و برگ برای همیشه در یاد! اما در روح وارد شدن به آخر طرز فکر Elle جنگل مطمئنا شما انگیزه — او یک 179, بعد از همه.

اینها فقط چند راهنمایی برای شروع به کار خود را در آخر آرد. خوشحال مطالعه!

تماس با ماریسا Boling در [email protected] .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب