پردیس پروفسور استفان Hinshaw نام دریافت دو جایزه معتبر

UC برکلی روانشناسی پروفسور استفان Hinshaw شد و نام گیرنده جداگانه جوایز برجسته این سال تحصیلی برای تحقیقات خود

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

UC برکلی روانشناسی پروفسور استفان Hinshaw شد و نام گیرنده جداگانه جوایز برجسته این سال تحصیلی برای تحقیقات خود را.

انجمن روانشناختی آمریکا یا APA به تازگی نام Hinshaw یکی از چهار برنده جایزه برجسته علمی سهم. تیاو جایزه داده است به محققان ساخته اند که سهم قابل توجهی به تحقیقات پایه در روانشناسی با توجه به سوزان Wandersman, حکومت, امور, مدیر APA علم مدیریت. Hinshaw بود نامزد دریافت جایزه توسط دانشگاه برکلی خود را برای تحقیق در روانشناسی رشد بیماری روانی انگ زدن و مطالعات طولی از دختران مبتلا به ADHD.

"کسی ساخته شده کسانی که در تصمیم گیری من کاملا مطمئن هستم که چگونه اما من بسیار خوشحال به دریافت اطلاعیه برای این جوایز" Hinshaw گفت. "همیشه فوق العاده به دست آوردن شناخت برای کار شما انجام داده ایم. من فکر می کنم و امیدوارم که این جایزه تشخیص ترکیب علم و اومانیسم در کار من است."

علاوه بر این, در سقوط 2019 در مغز و رفتار بنیاد پژوهش انتخاب شده Hinshaw برای دریافت Ruane جایزه دستاورد برجسته در کودک و نوجوان روانپزشکی تحقیقات, که شامل 50.000 دلار جایزه. تاسیس در سال 2000 Ruane جایزه در نظر گرفته شده است یک جایزه بسیار معتبر برای پژوهش بر روی کودک و نوجوان-بروز اختلالات عصبی. Hinshaw نامزد دریافت جایزه بود توسط UCSF.

Hinshaw گفت که او کشیده شد به روانشناسی به دلیل علمی علاقه به خانواده ها و فرآیندهای است که ممکن است منجر به بیماری های روانی و نیز به دلیل علاقه شخصی. زمانی که او یک کودک بود پدرش ناپدید می شوند برای چند ماه در یک زمان گیج کننده Hinshaw تا زمانی که به او گفته شد دلیل واقعی در کالج.

"معلوم است که او فرستاده شد واقعا وحشیانه, روانی, بیمارستان روانی برای رفتار است. اما او منجر شود دکتر او را آموزش داده بود و مادر من هرگز به کودکان حقیقت را در مورد این" Hinshaw گفت. "دکتر گفت: اگر ما به یاد بگیرند که او بیمار روانی ما خواهد بود برای همیشه نابود شده است."

Hinshaw مورد مطالعه روانشناسی در دانشگاه هاروارد. او سپس با حضور در UCLA فارغ التحصیل مدرسه که در آن او همچنین به مطالعه روانشناسی.

او در ادامه به یک فوق دکترا دانشجو در UCSF جایی که او آموخته است که بیشتر در مورد بالینی و تحقیقات جنبه های روانشناسی تا UC برکلی به او پیشنهاد یک موقعیت به عنوان یک استادیار روانشناسی.

پس از تبدیل شدن به یک استاد تمام وقت, Hinshaw به عنوان دانشگاه برکلی روانشناسی صندلی وزارت از سال 2004 تا 2011. او همچنین به عنوان یک استاد روانپزشکی و معاون صندلی برای کودک و نوجوان روانشناسی در UCSF پس از 2015.

در بالای این مسئولیت Hinshaw شد, نام شرکت مدیر شواب نارساخوانی و شناختی تنوع مرکز یک ابتکار مشترک بین دانشگاه برکلی و UCSF در سپتامبر 2019.

در آینده Hinshaw قصد دارد در ادامه تحقیقات خود در دختران مبتلا به ADHD و ارزیابی antistigma باشگاه در بسیاری از مدارس در سراسر کشور است.

تماس با Tarunika کاپور در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @tkapoor_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن