مدرسه عمومی داوطلب لورا Babitt به دنبال انتخابات به برکلی مدرسه منطقه مدیره

پدر و مادر و دیرین برکلی مدرسه عمومی داوطلب لورا Babitt در حال اجرا است برای انتخابات به برکلی Unified School

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

پدر و مادر و دیرین برکلی مدرسه عمومی داوطلب لورا Babitt در حال اجرا است برای انتخابات به برکلی Unified School District یا BUSD هیئت مدیره در ماه نوامبر.

BUSD اعضای هیئت مدیره در خدمت مبهوت چهار سال شرایط با دو صندلی برای انتخابات این سال است. دیگر دفاتر محلی — از جمله شهردار چهار اجاره کرسی هیئت مدیره و شورای شهر برای صندلی های منطقه 2, 3, 5 و 6 را نیز انتخاب شود در ماه نوامبر.

Babitt که در خدمت مختلف BUSD مشورتی گروه و کار در بخش خصوصی به عنوان یک مالی حسابرس و کنترل کننده است که مبارزه بر روی یک پلت فرم بهتر از راه دور, یادگیری فردی حمایت از دانشجویان و عدالت ترمیمی برنامه نویسی. Babitt گفت که او امیدوار است به آموزش جامعه در مورد مسائل عدالت ترمیمی.

با توجه به مبارزات انتخاباتی خود را وب سایت Babitt داوطلبان در رزا پارک های ابتدایی که در آن دختر در کلاس چهارم. Babitt نیز یک عضو از والدین کودکان آفریقایی تبار یا PCAD. هر سه Babitt دختران حضور و یا فارغ التحصیل شده از مدارس دولتی در برکلی است.

Babitt علاقه محلی در مدارس دولتی ناشی از اعتقاد به اهمیت آموزش و پرورش به عنوان یک مسیر برای خروج از فقر است.

"برای من, بهترین راه برای ترک فقر است که به کیفیت آموزش و پرورش" Babitt گفت. "بیشتر من آغاز شده به دنبال در سیستم آموزشی ما بیشتر متوجه شدم که چگونه ما باید این چرخه فقر در جوامع ما به خصوص سیاه و سفید و قهوه ای و جوامع است."

Babitt افزود که اگر او عضو هیئت او به دنبال معرفی برنامه های عدالت ترمیمی به طوری که دانش آموزان "حمایت کافی بیش از مجازات" و به جای سود از همدلی و جامعه است.

از سال 2012 تا سال 2016 Babitt شد مدیر اجرایی PCAD. در طول این زمان PCAD حمایت برای سهام طرح در خصوص تعلیق ارائه کارگاه های آموزشی و آموزش های ویژه جعبه ابزار برای پدر و مادر و میزبانی جلسات با BUSD ذینفعان.

Babitt همچنین در خدمت به عنوان یک عضو از سرپرست بودجه کمیته مشورتی و ارتباط پدر و مادر برای برکلی دبیرستان آفریقایی آمریکایی مطالعات بخش.

به عنوان آموزش از راه دور همچنان در پاییز Babitt می خواهد برکلی مدارس دولتی به "واقعا کار با فرد خانواده" و پیاده سازی بیشتر شخصی فرصت های یادگیری برای دانش آموزان است.

"زیبایی آموزش از راه دور است که ما در واقع می تواند برای ایجاد استراتژی های یادگیری برای دانش آموزانی که در حال پریشان در کلاسهای درس" Babitt گفت.

Babitt اضافه شده است که برخی از دانش آموزان ممکن است دریافت بهتر one-on-one پشتیبانی از راه دور کلاس درس نسبت به فرد در کلاس های درس است که اولویت بندی نیازهای یادگیری اکثریت دانش آموزان است.

Babitt انتخاباتی خواهد بود co-میزبانی اجتماعی فاصله Black Lives Matter اعتراض با شهرستان Councilmember بن Bartlett, میثاق, کلیسا, NAACP برکلی و راه مرکز مسیحی در روز شنبه.

تماس با جسیکا لی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @JessicaLi57.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب