در مورد مرگ جورج فلوید

عکس: WikiCommonsدر مه 25 در مینیاپولیس یک دستبند جورج فلوید درگذشت و پس از یک افسر پلیس دوخته گردن خود را به ز

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399
عکس: WikiCommonsدر مه 25 در مینیاپولیس یک دستبند جورج فلوید درگذشت و پس از یک افسر پلیس دوخته گردن خود را به زمین به مدت هفت دقیقه با وجود فلوید را درخواست که او نمی تواند نفس بکشد. اعتراضات فوران در سراسر کشور پس از آن.

حوادث خاص در پلیس, آیا مربوط به پلیس و یا انفعال بیرون کشیدن چنین عمق احساسات که من احساس اخلاقی ضروری آنها را به آدرس. به اعتقاد من این مسئولیت همه پلیس, رهبران, آیا پیام این است برای دفاع از اقدامات منفور افسران پلیس و یا به عنوان در مورد جورج فلوید را با توجه به مضر و مضر اقدامات توسط افسران که فقیر لکه گیری حرفه ای. من عمیقا آشفته توسط آقای فلوید مرگ است. آن را قابل پیشگیری بود و باید اتفاق نمی افتاد.

ما باید خجالتی و دور از داشتن شجاع مکالمات و گفت و گو است. آن را از طریق گفت و گو است که ما می شنویم افراد دیگر داستان ها و دیدگاه ها و یادگیری برای همدردی با یکدیگر است. در طول تاریخ اجرای قانون کمک کرده و به حاشیه راندن بسیاری از گروه های محروم از جمله آمریکایی های آفریقایی تبار. این مسئولیت از زمان اجرای قانون رهبران را به اتخاذ اقدامات برای جلوگیری از این اقدامات از اتفاق می افتد.

سانتا باربارا اداره پلیس همکاران با گروه های اجتماعی و رهبران به اطمینان حاصل شود که ما همچنان به یادگیری در سازمان است. آن است که فرهنگ ما است. ما ارزش و بستگی دارد جامعه ما را تعامل با بخش ما است. این مشارکت باید به ما اجازه داده اند معنی دار دیالوگ با گروه های که سختی را تجربه کرده و روابط با اجرای قانون در گذشته است. آنها همچنین افزایش توانایی ما برای ارائه آموزش برای افسران ما در موضوعات مهم از جمله اصولی پلیس و ضمنی و تعصب و به تعامل با جامعه محلی اعضا به شرکت در آن آموزش است.

افسران پلیس موظف به رعایت قانون است. من انتظار ما افسران خودم شامل اعمال قانون در راه است که اولویت و احترام به حرمت زندگی است. که شامل یک وظیفه به دخالت هنگامی که ماموران در حال اقدام خارج از قانون و یا سیاست. این سیاست ما است و ما تعهد اخلاقی.

من افتخار می کنم از افسران سانتا باربارا اداره پلیس. من در معرض هر روز به استانداردهای بالای اخلاقی و احترام و همدلی آنها نشان می دهد. ما به عنوان سوگند افسران این قدرت برای محافظت از جامعه ما است. ما درک می کنیم که ما باید این کار را با ترکیبی از انسانیت همدلی و انصاف به حفظ اعتماد عمومی را.

لری Luhnow است رئیس پلیس شهر سانتا باربارا.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن