نقد و بررسی | Bakari فروشندگان' 'من محو کشور'

اگر ما فکر می کنم در مورد جوامع روستایی در همه مکان هایی مانند دانمارک, کارولینای جنوبی با آن همه جمعیت حدود 3

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

اگر ما فکر می کنم در مورد جوامع روستایی در همه مکان هایی مانند دانمارک, کارولینای جنوبی با آن همه جمعیت حدود 3500 بعید به بهار به ذهن است. هیچ بیمارستان در خدمت دانمارک ساکنان محلی مدارس در حال گرسنگی از منابع و فرصت های شغلی کمیاب هستند. آب آشامیدنی تضمین شده نیست. دانمارک نمونه ای فراموش شده در جنوب.

عکس: حسن نیت ارائه میدهد

Bakari فروشندگان بزرگ در دانمارک. در سال 2006 فروشندگان تاریخ ساخته شده زمانی که در سن 22 و هنوز هم در دانشکده حقوق او انتخاب شد به ایالت کارولینای جنوبی مقننه. پسر کلیولند فروشندگان مدنی حقوق جنگجو و دوست مارتین لوتر کینگ جونیور Stokely کارمایکل جسی جکسون و جولین باند Bakari به مقصد پیوستن به مبارزه برای برابری نژادی و عدالت است. در من محو کشورفروشندگان بازگو آنچه در آن به معنای کلیولند فروشندگان ،

دو سال قبل از تیراندازی مرگبار چهار دانشجو در دانشگاه ایالت کنت در سال 1970 وجود دارد که کمتر شناخته شده تیراندازی در دانشگاه کارولینای جنوبی, دانشگاه ایالتی. شناخته شده به عنوان Orangeburg کشتار آن را یک رویداد است که ثابت شده Bakari فروشندگان در این روز است. سه غیر مسلح سیاه پوست کشته شده توسط پلیس و بسیاری دیگر زخمی شدند و Bakari پدر به زندان رفت برای هفت ماه برای جنایات او مرتکب نشده. تا کلیولند فروشندگان دریافت عفو در سال 1993 او در تلاش برای پیدا کردن کار مداوم و تحمل بازديد منظم از اف بی آی است. افسران دخیل در کشتار راه می رفت دور. "پدر من مسیر" فروشندگان می نویسد: "و من خود در حال بافته شده با هم بر همان زمین خونین."

به عنوان قدیمی انجیل آهنگ می رود کسانی که مبارزه برای آزادی نمی تواند استراحت. مانند نسل جدید و مدنی که او یک بخش فروشندگان روشن است-تمرکز بر آنچه که او می خواهد برای دیدن: "من می خواهم این کشور من به کفاره برای بردگی برای Jim Crow برای زندان-مجتمع صنعتی و نگرش تردید نسبت به خشونت دولتی علیه غیر مسلح سیاه مردان است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن