نقد و بررسی | 'هیچ کس نمی داند من اینجا هستم'

گهگاه Netflix بسیار خوب بوده است به سینمایی شجاع دنیای جدید که در آن تلویزیون تاری زمان مفتخر معانی "غربالگری"

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

گهگاه Netflix بسیار خوب بوده است به سینمایی شجاع دنیای جدید که در آن تلویزیون تاری زمان مفتخر معانی "غربالگری" و "جریان است." با تشکر از Netflix را زینت و بودجه سخاوت ما بدست به دوست داشتن مهم های اخیر در فیلم هایی مانند Alfonso Cuarón را شاهکار رم, اسکورسیزی The Irishmanو اسپایک لی چشمگیر سرمایه گذاری جدید Da 5 Bloods.

به عنوان دیده می شود در رم phenom Netflix بکشد تا به انتخابی عطا آن حمایت در یک زمان نخست مثال بودن فیلم اخیر هیچ کس نمی داند من در اینجافوق العاده کوچک اما حرکت شیلی فیلم-ارزش تماشای. میله میله برای اکران در بهار امسال را فیلم ترایبکا جشنواره طرح تغییر سرعت با توجه به همه گیر مستند فضای جشنواره های فیلم توقیف شده همراه با مقدار زیادی از زندگی فرهنگی به عنوان ما آن شناخته شده است. به جای اکران رفت و در آن رفت و جهانی در Netflix بکشد.

بصری رمزی احساسی صمیمی و narratively مبتکر مدیر گاسپار Antillo فیلم آرام است تعجب می کنم ببین. به نظر می رسد یک نقطه مقابل brasher, دکمه, فشار و شراب خواری-امیدوار کننده تلویزیون کرایه از روز به جای تکیه به سمت قلمرو جشنواره/arthouse سینما.

جلو و مرکز در عین حال نیز مبهم توسط شخصیت, تعریف, کودک سابق ستاره آواز یادداشت, بازی های برگزار شده توسط غول مهربان Jorge Garcia با جذابیت ویژه ساخته شده است در ترکیبی از آشفتگی درونی و fantasizing و بیرونی میرسد. (گارسیا در واقع ایالات متحده متولد شده به کوبا و شیلی پدر و مادر که قبل از ادعای شهرت شامل یک روی لئامت دادن در از دست دادو پس از آن گروه Weezer تقویت خود آیکون وضعیت در آهنگ).

یادداشت را تیره و تار در حال حاضر زندگی می یابد و او را در کار خود عمو فروتن مزرعه/کمون در یک جزیره دور شیلی از Llanquihue و اجتناب از هر دو جهان خارج و صحبت های که در تضاد شدید با او زنده و فراموش نشدنی زندگی داخلی. ما یاد بگیرند که از فلش بک های فانتزی و توالی در مورد گذشته خود را به عنوان یک خواننده با استعداد که سنگین بدن و عدم نمایش biz-دوستانه "نگاه" به نوبه خود او را به یک شبح نا امید خواننده — واقعی پشت صحنه صوتی, برای خوش تیپ (هر چند استعداد-به چالش کشیده) ضربان قلب آنجلو 25 سال قبل است.

یادداشت را جدا از جامعه قطع شده است با ورود زن جوان مارتا (Millaray Lobos) که طول می کشد شخصی و علاقه عاشقانه در این مرموز زاهد گوشه نشین. بدون فرو بردن به طرح فساد کافی است که بگویم یوتیوب احساسی و تلویزیون واقعیت ایجاد استوک آتش یک مسهل رویارویی با یادداشت را ارواح در حالی که اظهار نظر در مورد پتانسیل نابسامانی و شخصی تهاجم معاصر فرهنگ توده. در زیر زشتتر سطوح واقعیت نهفته است, موسیقی, و به طور خاص دلربا, تلخ و شیرین "تم" آهنگ فیلم در نهایت انجام شده توسط Memo — در پر تلالو لباس محلی — به عنوان یک نوع از dreamtime آخر.

هیچ کس نمی داند و در عین حال همه فکر می کنند می دانید, در مورد یادداشت عملا قطع اشتباه دور با شکوه آواز صدای حسرت به شنیده می شود. در این داستان در مورد زندگی ارواح و مبارزه شناخته می شود — توسط جهان و توسط خود ما آرام قهرمان می شود در آخرین کلمه/توجه داشته باشید.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن