سن خوزه شهردار رد تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس در حال توجیه های بی اساس ایده های

پس از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس, تماس, توسط فعالان پال خواستار قطع بودجه دولت و یا لغو پلیس شده اند. این پی

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

پس از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس, تماس, توسط فعالان پال خواستار قطع بودجه دولت و یا لغو پلیس شده اند. این پیشنهادات را ببینید برخی از پلیس مجددا اخذ وجوه از پلیس به شهر دیگر خدمات مانند بی خانمانی پیشگیری از خشونت خانگی مشاوران و درمان اعتیاد به کاهش خطر مرگبار برخورد با پلیس است که ما در ایالات متحده آمده اند برای دیدن در اخبار حد اغلب.

ایالات متحده صرف بیشتر در مورد پلیس نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر انجام دهید. پلیس با هزینه بیش از 100 میلیارد دلار در سال (با ده ها میلیارد دلار بیشتر صرف حبس) ایالات متحده آمریکا 27 درصد بیشتر افسران پلیس سرانه از کانادا 83 درصد بیشتر از فنلاند و حتی بیشتر از کشورهایی مانند چین و ایران و پاکستان که بسیاری از آمریکایی ها تصور می شود پلیس متحده است.

حتی با این هزینه های ایالات متحده می بیند نرخ جرم و جنایت هیچ بهتر از سایر نقاط جهان توسعه یافته و قتل نرخ به طور قابل توجهی بالاتر از تمام اروپا و حتی برخی از جنگ زده کشورهایی مانند آنگولا سوریه و لیبی.

با وجود محبوب مفهوم "پلیس در هر گوشه ای" بودن این راه حل به جرم و جنایت خشونت آمیز وجود دارد بسیار کمی حمایت از شواهد. از لحاظ تاریخی شهرهای ایالات متحده نشان داده اند هیچ همبستگی بین نرخ جرم و جنایت و یا پلیس صرف و یا تعدادی از افسران پلیس.

این واقعیت اما متوقف نشده سن خوزه شهردار سام Liccardo از نامگذاری این به عنوان استدلال نمی پال خواستار قطع بودجه دولت در شهرستان نیروی پلیس به جای امید بستن برای کمتر گسترده و کمتر موثر اصلاحات. با استناد به نامتناسب نرخ جرم و جنایت بالا در کم درآمد و اقلیت جوامع Liccardo در ژوئن رد تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس گفت که "defunding پلیس صدمه دیده خواهد شد بسیار افرادی که دچار بسیاری از سیستمیک نژادپرستی در این کشور است."

اگر یکی به نظر می رسد در رابطه بین پلیس و نیروی انسانی در ایالات متحده و نرخ جرم و جنایت وجود دارد کمی به هیچ همبستگی. برخی از شهرستانها با اکثر افسران پلیس سرانه در ایالات متحده مانند شهر نیویورک و میامی باید نرخ نسبتا پایین جرم با توجه به آمار FBI — 538.9 جرایم خشونت آمیز در هر 100000 نفر در نیویورک و 720.94 در میامی.

اما شهرهای دیگر با سطوح مشابه پلیس — مانند شیکاگو و بالتیمور — بسیار بالاتر از نرخ جرم و جنایت در مقایسه با این شهرستانها دچار 1,098.86 و 2,027 فتح کند گرفته شد.01 جرایم خشونت آمیز در هر 100000 نفر بود. بیشترین جرم و جنایت-لادن شهر در ایالات متحده آمریکا است که در واقع در سنت لوئیس که به رتبه 11 در کشور برای افسران پلیس سرانه و هفتم برای کل کارکنان پلیس سرانه.

به طور مشابه, ملی پلیس, هزینه های افزایش یافته است در طول زمان است. در سال 1960 دولت ما ریخت و حدود 2 میلیارد دلار; توسط 1980 مجموع صعود کرده به $14.6 میلیارد دلار و در سال 2018 خیره کننده $137 میلیارد دلار صرف شده در انجام ندادی. با وجود این سازگار افزایش نرخ جرم و جنایت نیست به طور مداوم قرار می گیرند. در این 60 سال span نرخ جرم و جنایت افزایش یافته است افتاده و همیشه در حال حرکت نسبت به نرخ جرم و جنایت در سراسر جهان.

این الگوها نشان می دهد که وجود کم و یا هیچ همبستگی بین افزایش پلیس صرف و یا داشتن بیشتر افسران پلیس و کاهش نرخ جرم و جنایت. با توجه به این زمینه Liccardo اصرار که کاهش بودجه پلیس منجر به جرم و جنایت در جوامع اقلیت گیج کننده است. در واقع با توجه به جیوه اخبار در پنج سال گذشته سن خوزه اداره پلیس را تجربه کرده است بیشتر افسر-درگیر مرگ و میر بیش از هر شهر دیگر در منطقه خلیج است, با این قتل در حال سقوط به طور نامتناسبی در سیاه و Latinx جوامع است.

در سن خوزه و در سراسر کشور این مهم است که ما مسئولان را به اقدام قاطع به اصلاحات پلیس. اگر چه Liccardo تلاش کرده است به همین رنگ پلیس اصلاحات او پیشنهاد کرده است که تنها جزئی اصلاحات که اجرا شده اند با موفقیت کمی در گذشته است. اصلاحات خود شامل اقدامات کمک های مالی برای دوربین های بدن و ضمنی و تعصب که در یک نقطه جلب ستایش اما از آنجا ثابت می شود بی اثر در کاهش خشونت پلیس.

یک 2018 گزارش گزارش کمیسیون حقوق مدنی یافت که ضمنی و تعصب آموزش "می تواند بسیار موثر در کوتاه مدت اما مسئله این است که آن را نمی باید اثرات ماندگار." با توجه به یک سال 2018 مقاله در مجله جرم شناسی و سیاست عمومی بدن فرسوده دوربین "اند و نه تا به حال از نظر آماری معنیدار یا سازگار اثرات ترین اقدامات از مسئول و شهروند رفتار است."

با وجود این شواهد Liccardo حاضر به تغییر مسیر وجوه از پلیس به ضروری خدمات اجتماعی حتی در میان همه گیر است که باعث گسترده در شهرستان کاهش بودجه در سراسر کشور — و به عنوان منطقه خلیج و کشور بزرگ صورت حساب و نژادپرستی نهادی و پلیس. اخیر سن خوزه بودجه پیشنهاد کاهش بودجه از SJPD تنها 1.5% یک تغییر ناچیز در مقایسه با زمانی که به بیش از 5 درصد از بودجه برای خدمات دیگر مانند آلودگی آب و کنترل پارک ها و کتابخانه های برش از بودجه شهرستان است.

بسیاری از جرایم ناشی از استیصال و ریشه در مشکلات اجتماعی مانند فقر و اعتیاد. انحراف بودجه از پلیس به خدمات اجتماعی, شهرستانها می تواند افزایش دهد و با رسیدن به این برنامه ها آنها را قابل دسترس بیشتر را به افرادی که به آنها نیاز دارید. به نوبه خود این می تواند پیشگیرانه جلوگیری از جرم و جنایت. علاوه بر این با کاهش تعداد تعاملات بین پلیس و شهروندان ما با ارائه فرصت کمتری برای این نوع از خشونت رخ داده است که در مینیاپولیس.

Liccardo اصرار بر حفظ سان خوزه فعلی پلیس ساختار تنها با حداقل اصلاحات نشان دهنده طرز فکر منسوخ شده و افشا و خنثی مدل از پلیس. بیشتر را دارد آن نتواند به آدرس سیستمیک نقایص است که بسیاری از مبارزه شده است بسیار سخت به شکست است. Liccardo و شهر سن خوزه باید متعهد به مهم تر و گسترده تر اصلاحات پلیس قادر به ساخت یک دندانه در الگوی مرگ و ظلم و ستم است که به توصیف پلیس آمریکا.

یان استفن یک دانشمند علوم سیاسی, صاحب lucretiareport.com و مترقی فعال کار برای اوکلند-غیر انتفاعی بر اساس هیپ هاپ برای تغییر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب