سانتا باربارا ساختمان در ارتفاعات بالا رفتن

در حال خوانندگان آگاه از بزرگ مسکونی املاک و مستغلات و توسعه در 825 De la Vina خیابان که در آن توسعه است پیشنه

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

در حال خوانندگان آگاه از بزرگ مسکونی املاک و مستغلات و توسعه در 825 De la Vina خیابان که در آن توسعه است پیشنهاد چهار داستان با ساختار اجرا می شود که از اموال خط به خط اموال با موانع و تلاش برای حساس به هر گونه معماری یا فعلی محله زیبایی شناسی? فقط تصور کنید که یک چهار ساختار داستان که شبیه به رانندگی و یا راه رفتن De la Vina راهرو. فقط تصور کنید آنچه در آن می مانند اگر شما در مجاورت و یا نزدیکی به همسایه.

شما آگاه است که شورای شهر نیز گرفته است اولین گام برای افزایش مجاز ارتفاع ساختمان های مسکونی به 48 از زمان 45 ، به زودی ما خواهد شد و پنج داستان ساختمان جوانه. استدلال استفاده شده توسط معماران و اعضای شورا و کارکنان برای نیاز این ارتفاع اضافی (بیشتر بخوانید فله و مقیاس) است که با توجه به معمار الکس Pujo که "ما نیاز به رسمیت شناختن است که ما باید نه انجام یک کار خوب با مسکن ... ما نیاز به ایجاد واحد مسکن نه به این دلیل که دولت می گوید ما برای انجام این کار, اما به دلیل آن است که کار درست را انجام دهد."

من آگاه هستم از فشارهای که بر شهرستانها از جمله سانتا باربارا به سادگی موج پرچم سفید و جای درخواست از توسعه دهندگان برای تلویزیون چگالی بالا و حجم بزرگ و مقیاس تحولات است. بله, من می فهمم که فشارهای ABR [معماری مدیره از بررسی] HLC [نشانه تاریخی کمیسیون] و شورای شهر خود را پیدا جنوبی اما این نقد و بررسی تخته و نمایندگان مردم زندگی در اینجا نیز نیاز به ستون فقرات و ایستادن به overreaching توسعه درخواست های ساخته شده توسط توسعه دهندگان که تنها تمرکز بر سود مالی است.

استدلال داده شده است که ما نیاز به مسکن. بله, ما نیاز به مسکن. اما ما نیاز به تعادل نیاز به مسکن با نیاز به حفظ کیفیت زندگی و فضا. ما نیاز به ارائه مسکن برای افرادی که به آن نیاز دارید. و حقیقت گفته شود, هر چقدر بیشتر مسکن ما با ارائه آن هرگز به اندازه کافی.

همچنین لطفا اجازه ندهید این توسعه دهندگان گمراه کردن شما. بینی خود را برای هزینه های نیاز به انتظار و پیش بینی اجاره به راه بالاتر از سطح است که واحد در هر راه مقرون به صرفه برای افرادی که نیاز به آنها. به "استطاعت" این واحد نیاز به 50 درصد یا بیشتر نسبت اجاره به درآمد. فقط برای دیدار با 50 درصد اجاره بها نسبت یک اتاق خواب و یک حمام واحد اجاره به 2500 دلار در ماه نیاز به یک "خالص" درآمد سالانه $60,000 پس از گرفتن رود و مالیات و بیمه و غیره. از درآمد ناخالص. آیا بسیاری از مردم به دنبال یک "مقرون به صرفه" یک خوابه واحد را 6000 دلار در ماه درآمد ناخالص? نتیجه این خواهد بود که این واحد خواهد بود اجاره ای خارج از شهر به دنبال صاحبان برای آخر هفته خلوت نه افرادی که برنامه ریزان شهرستان فکر می کنم آنها در حال ایجاد است.

وقت آن است که برای مردم سانتا باربارا در نهایت به تصمیم می گیرید چه چشم انداز خود را برای آینده شهر ما و چه اولویت های خود را برای کیفیت زندگی در اینجا. یک بار ساخته شده است. من می دانم که من تا حدودی نادرست و غلط از اینجا مشاهده و انتظار ندارم که همه چیز فقط می توانید اقامت به عنوان آنها هستند. در دفاع از توسعه دهندگان اگر شما تا کنون سعی به بازسازی و یا توسعه هر خانه های مسکونی در این شهر و من, شما می دانید که شهر باعث می شود همه چیز خیلی دشوار و پر هزینه است که آنها را تبدیل به ابزاری در روند ایجاد واحد است که تا پایان غیرقابل تحمل توسط کسانی که به آنها نیاز دارید. و باور من اضافه کردن این نیاز است که 10 درصد از واحد بود "مقرون به صرفه" تنها باعث افزایش درآمد نیاز از دیگر 90 درصد از اضافه کردن به مشکل و ارائه تنها یک قطره در سطل برای پوشش نیاز واقعی.

اگر این شهر شد واقعا متعهد به ارائه مسکن ارزان قیمت آنها ممکن است پیدا کردن آن بهتر است برای تنظیم منطقه بندی املاک مسکونی برای محدود کردن توانایی ساخت با چنین تراکم. این همراه با ى اصلاحات که افزایش تراکم برای مسکن مقرون به صرفه تنها اجازه می دهد برای بیشتر زمین برای تبدیل شدن به در دسترس در قیمت است که این شهرستان می تواند به استطاعت برای خرید و ساخت مسکن مقرون به صرفه است. دولت نمی تواند قیمومیت منطقه بندی از خواص تنها افزایش تراکم متناسب با داده ى تراکم. من فکر نمی کنم که مردم درک کنند که اکثریت قریب به اتفاق خود را ندارد R-3 و R-4 طبقه بندی اموال. اکثریت قریب به اتفاق زور می تواند تغییرات است که می تواند سودمند برای افرادی که در این شهرستان در حال حاضر فکر می کند آن است که در تلاش برای کمک به, اما کاملا قادر به کمک به دلایل ارائه شده در بالا.

ممکن است یکی دیگر از روش زیر موجود ى: اگر این شهر حاضر به پرداخت صاحبان فعلی ارزش ملک برابر با آنچه که توسعه دهندگان می پرداخت و پس از آن صاحبان مایل به پس از فروش به شهر به جای توسعه است. اضافه کردن به این هزینه اضافی به هزینه های درگیر در ارائه مسکن بیشتر مقرون به صرفه ساخته شده است به طور مستقیم و متعلق به این شهرستان است. پایان هزینه مسکن از جمله می توان بالاتر است اما هنوز هیچ جا در نزدیکی هزینه واحد های سفارشی است که توسعه دهندگان باید طراحی به منظور به دست آوردن اجاره مورد نیاز برای پروژه های خود را به سود. بله این شهرستان را به دنبال بودجه اضافی برای تکمیل این شهرستان متعلق به مقرون به صرفه واحد و نیاز به اجاره بیشتر از حال حاضر مجاز با قیمت مناسب, راهنمای آنها را با مداد از, اما آنها می تواند ایجاد شده توسط شهرستان و ارائه شده در نرخ اجاره بسیار پایین تر از در غیر این صورت و هنوز هم در نهایت از نظر مالی امکان پذیر است. شهر را ندارد و باید برای سود که توسعه به قیمت مایل به گرفتن خطرات درگیر در حال توسعه است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب