نیویورک شهرستان با تشکر از شما برای پاسخ موثر به این بیماری همه گیر

نظرجولی ویلر منتشر شده 12:19 PM EDT مارس 20, 2020جامعه ما ساخته شده است که قابل گام های رو به جلو در مبارزه با

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

نظر

جامعه ما ساخته شده است که قابل گام های رو به جلو در مبارزه با این ویروس مرگبار است. فداکاری های ساخته شده توسط همه باید در واقعیت زندگی را نجات داد. انتقال به زرد فاز عهد به تلاش جمعی این جامعه را به طور جدی این ویروس مرگبار تاثیر است. من هرگز افتخار بیشتری به نیویورک Countian. بر اساس معیارهای مندرج توسط پنسیلوانیا وزارت بهداشت, شهرستان نیویورک رویکرد ملاقات مهم آن امتیاز داده. ما هوشیار باقی مانده در تعقیب ما را به حرکت داده ها ما را در جهت مثبت به این مرحله به جلو به عنوان یک شهرستان است.

ما متعهد ما بهترین و ایمان و تلاش برای پاسخگویی به تماس از این کشورهای مشترک المنافع.

وجود دارد بی حد و حصر حالات که چگونه این بحران می تواند گشوده و بیش از حد بسیاری به راحتی می تواند شامل بسیاری از ساکنان نیوکاسل سقوط بیمار و در حال مرگ. من در حال حاضر شنیدن اظهارات مانند "آن را به عنوان بد به عنوان پیش بینی" یا "بیمارستان های ما هستند نه تاخت و تاز کردن." این همه پارازیت به موفقیت اجتماعی فاصله. استراتژی در جای خود قرار داده تا از هم جدا ماندن و نگه داشتن ما فاصله است ، شواهد و مدارک است که در داده ها.

همکاری شده است بخشی جدایی ناپذیر در موقعیت York شهرستان برای انتقال به مرحله بعدی بازیابی. ما دو تا از بزرگترین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی WellSpan Health و UPMC شده اند و دست در دست با شهرستان در بسیاری از طرح ها با هدف مبارزه با COVID 19. دکتر مت Howie ما County سلامت استراتژیست و بهداشت شهرستان و مدیر دفتر باقی مانده است یک مشاور مورد اعتماد و fosterer از مشارکت. نیویورک اقتصادی شهرستان داد نشان داده است تلاش فوق العاده ای برای کمک در ارائه یک فروشگاه توقف برای جامعه کسب و کار ما و همه کسانی که از لحاظ اقتصادی نهفته ایجاد www.preparedyork.com. آنها همچنان به همکاری با شهرستان ما YoCO قوی بازیابی نیروی کار و در حال حاضر ارائه تمام ابزار آنلاین برای کمک به بازگشایی.

ما در کمیسیون برنامه ریزی و ائتلاف برای بی خانمان باقی مانده در خط مقدم همکاری برای حفاظت از جمعیت های آسیب پذیر. کار کردن در کنار جامعه, پیشرفت, شورای, خانواده, اولین بار, سلامت, نیویورک شهرستان, بانک مواد غذایی و RabbitTransit برای اطمینان از حمل و نقل سرپناه و مواد غذایی به راحتی در دسترس هستند.

اینها فقط چند نمونه از همکاری پرورش در میان این بحران است. ما نمی تواند این راه دور آمده اند و بدون جامعه ما کار جمعی برای خوب است.

در حالی که وجود دارد عدم اطمینان و اضطراب در مورد آنچه در پیش روست ما را از این طریق دریافت کنید با هم. و ما قوی تر خواهد شد به عنوان یک جامعه است. ما حل و فصل شده است. پایه و اساس جامعه ما متزلزل شده است. ما خانواده هایی که دچار غم انگیز و غیر قابل تعویض از دست دادن.

ما فوق العاده رهبران که مراقبت عمیقا در مورد سلامت و رفاه جامعه ما است. آنها در حال کار در روز و شب برای دیدار با چالش هایی که با آنها روبرو هستیم. آنها متعهد و دلسوز و بی امان در تعقیب خود را به بهترین موقعیت نیویورک به آب و این طوفان است. من واقعا فروتنی به کار کردن در کنار آنها. آنها الهام بخش من است.

ویژه با تشکر از شما به همه کسانی که در خط مقدم خدمت به جامعه ما است. آن است که آیا ما اولین پاسخ ما حرفه ای بهداشت و درمان شهرستان نیروی کار و سازمان های ارائه 24/7 خدمات به ما اعتماد فروشگاه مواد غذایی کارمندان و پرسنل تحویل شما قدردانی.

به عنوان یک ملت و یک دولت و یک county, ما تست شده اند قبل از. ما دوباره. نیویورک افزایش می یابد به این چالش ها و جمعی ما کمک به یکدیگر از طریق آن.

ما ایجاد یک شهرستان بازیابی وظیفه نیروی سه هفته پیش در آماده سازی برای این انتقال. ما در حال حاضر این تغییر از درمان بهبودی هرگز از دست دادن سایت از اهمیت مستمر کاهش.

بازیابی نیروی کار است که متهم به تکیه بر کارشناسان موضوع به نمایندگی از تمام جنبه های جامعه ما به ارزیابی چه کار کرده است و به ارائه توصیه هایی برای کاهش, آینده, تاثیر اهرم همه ما شهرستان دارایی تدوین سیاست های عمومی توصیه و اطمینان از عادلانه و فراگیر بازیابی که به سود همه است. این توصیه ها را به اطلاع ما بهبود و کمک به نوشتن راهکار برای آینده همه گیر برنامه ریزی است. این توصیه ها را تسریع و ما راه اندازی مجدد و محافظت در برابر هر گونه ویروس آینده تجدید حیات.

لطفا www.YoCoStrong.org برای اطلاعات بیشتر در برنامه های بازیابی و اطلاعات در مورد آنچه در آن به معنی انتقال به زرد فاز

ما برای زنده ماندن این بحران با شفقت عقل تواضع و درک است که ما همه ناقص اما همه ما در تلاش برای به انجام رساندن بزرگترین خوبی برای هر یک از دیگر و کشورهای مشترک المنافع.

با تشکر از شما York County!

جولی ویلر رئیس کمیسیون York County است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن