سانتا باربارا شورای شهر اعلام کرد اولین کلیسای سیاه شهر یک نقطه عطف تاریخی

اولین کلیسای سیاه و سفید سانتا باربارا، کلیسای AME سنت پل - که در خیابان زیتون 502 برای بیش از یک قرن ایستاده

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

اولین کلیسای سیاه و سفید سانتا باربارا، کلیسای AME سنت پل - که در خیابان زیتون 502 برای بیش از یک قرن ایستاده است - توسط شورای شهر این سه شنبه یک نقطه عطف تاریخی اعلام شد. اگر چه نامزدی کلیسا از سال ۲۰۱۸ در آثار بوده است، اما حرکت عظیم ایجاد شده توسط جنبش ماده زندگی سیاه در پس از قتل جرج فلوید به دست پلیس مینیاپولیس به وضوح آن را به بالای سر فشار داد.

کمیسیون نشانه های تاریخی دریافت هیچ کمتر از 695 نامه از افراد اصرار نامزدی کلیسا می شود سریع پیگیری. این به سختی اتفاقی بود که گزارش تاریخی همراه نامزدی در ژوئن 19 - ژوئن صادر شد -- تعطیلات سالانه به بزرگداشت پایان برده داری در ایالات متحده است.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


خیابان پل برای اولین بار در سال 1903 پایه شد، اما ساختمان کلیسا در حال حاضر اشغال در سال 1916 در آنچه که در حال حاضر به عنوان سبک های اُتیک نجار توصیف شده است ساخته شد. معماری، این بدان معنی است که کلیسا توسط هیچ معمار شناخته شده ای طراحی نشده بود و با هر مصالحی که به راحتی در دسترس بود ساخته شده بود.

این "اثر اخلاقی" کلیسا در جامعه اطراف آن بود - و همچنین وضعیت آن به عنوان یک نماد آشکار در سراسر سمت شرق سانتا باربارا - که تضمین سنت پل طرح تاریخی آن است. اعضای جامعه ایمانی سنت پل در طول تاریخ سانتا باربارا نقش های مهمی ایفا می کرد، و علیه هموثهای محدود کننده مسکن، تبعیض نژادی و جدایی گسترده مبارزه می کرد.

در میان بسیاری از نام در مبارزات چنین نامیده می شد، Willy Rowan، که علیه جدایی شغلی مبتنی بر نژاد در صنعت بانکداری سانتا باربارا در اواخر دهه 1950 و اوایل 1960s کار می کرد؛ دکتر هوراس مک میلان، اولین دکتر سیاه پوست سانتا باربارا و از پیشگامان مبارزه با تبعیض مسکن در همان دوره زمانی؛ دکتر شرلی کندی، که در پیدا کردن بخش مطالعات سیاه UCSB کمک کرد؛ و آنیتا ماکی که در کالج شهر سانتا باربارا کلاس محبوبی در مورد مطالعات آفریقایی-آمریکایی تدریس می کرد. همچنین برجسته جری Forney بود -- برده آزاد شده و اولین سیاه پوست که در سانتا باربارا زندگی -- که سوار قاطر در جشن صد ساله از ایالات متحده با پرچم آمریکا بر پشت او را متجاوز. اگر چه Forney نزدیک به 30 سال قبل از تاسیس کلیسا درگذشت، Forney پیشنهاد آوردن مستعمره 500 کارگران سیاه پوست به سانتا باربارا از کارولینای شمالی، و در سال 1884، او اعلام کرد که برای انتخاب شهردار. با این حال، آنچه از آرزوهای شهردار او شد، مشخص نیست.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن