فقط دو ماه پیش آشپز, Jason Paluska بود برش hamachi crudo بر روی قلب نخل گل ساعتی و کرم نارگیل در حالی که کباب ribeye با ترومپت قارچ sunchokes و سیاه و سفید-سس سیر به طور منظم در طول شام در شوخی کردن.

این هفته در تلاطم از COVID-19 pandemic — که ممکن است تلفات امریکا آشپزی فرهنگ به طرز چشمگیری بیشتر از هر صنعت دیگر — Paluska باقی مانده است در آشپزخانه. اما به جای نخست کاهش و درجه سوشی و غذاهای دریایی او را پخت و پز گلدان عظیم از Tex-Mex فلفل قرمز و مرغ pozole ورد پرتاب ملایم پخته شده گوشت خوک enchiladas همراه با لوبیا و برنج و بسته بندی آن همه به به برو ظروف است که تغذیه بی خانمان, جانبازان, سالمندان و دیگر در خطر بخش های شهرستان سانتا باربارا.

این همه بخشی از ظهور شبکه ها و رستوران ها و مددکاران اجتماعی و غیر انتفاعی پایه است که در حال تلاش برای پر کردن منطقه آسیب پذیر ترین شکم در حالی که همچنین نگه داشتن سرآشپزها شاغل و حفاظت از بزرگتر زنجیره غذایی از کشاورزان و دامداران و صیادان. این تلاش ها در حال پیچیده بسیار سیال و هنوز هم نیاز به بودجه پایدار. اما فقط چند هفته به پروژه های — اولیه آنهایی که umbrellaed تحت Foodbank سانتا باربارا شهرستان و SB قانون مواد غذایی جامعه مشترک با آغازی جدید و شهر خالص به عنوان شرکای بسیاری احساس می کنید که این کار هموار کردن راه برای مواد غذایی-توزیع راه حل های که باقی بماند حتی زمانی که همه گیر می میرد.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنم به عنوان یک شخص که آشپز در رستوران ما واقعا کمک به خوب بیشتر" منعکس Paluska جدید خود واقعیت است. "ما به افرادی که گرسنه هستند و مانند منو اما من همیشه به حال این مبارزه داخلی در مورد آنچه من انجام است که برای جهان خوب با فروش کلم بروکسل. این یک فرصت خوب برای من برای اتصال با آن, و آن را واقعا سخت است برای ما. ما در حال حاضر طبخ برای زندگی."

به عنوان این هفته شوخی کردن در حال آماده سازی دسته ای از وعده های غذایی برای Foodbank بسیاری است که به سالمندان است که می تواند گرم و ظروف در خانه است. در ضمن آشپز نیک رامیرز در Loquita است ساخت مواد غذایی جامعه Collab وعده های غذایی که شامل ساندویچ سالاد پاستا و غذاهای دیگر طراحی شده به برد با حداقل به صفر اضافی دبستان.

همچنین کمک به تلاش جنیفر شایولی از Lunchbox که او در سال 2001 آغاز شده به عنوان یک وعده غذایی-ارائه خدمات برای دفاتر. او شده است با پمپاژ کردن گوشت در چند هفته گذشته بر اساس مواد تشکیل دهنده اهدا شده توسط Sysco و همچنین unsold در آن زمان تولید گرد توسط گیاهی نجات. "ما می خواستیم به آنها را به چیزی گرم و مواد غذایی راحتی-y" گفت: شایولی که قادر به نگه داشتن او سه نفر از کارمندان و کارکنان با توجه به این دستورات است.

"هدف از این برنامه این است که سه برابر: تغذیه افرادی که نیاز به کمک گرفتن رستوران مردم به کار و پشتیبانی محلی زنجیره غذایی" گفت: شری بیانوبا صاحب اوج مهمان نوازی اجرا می شود که هر دو شوخی و Loquita. او گذاشته 345 از 350 کارکنان در شروع این بیماری همه گیر است و معتقد است وجود دارد مقدار زیادی از فرصت ها برای گسترش این برنامه فراتر از خود موسسات.

او شوکه شده بود به یاد بگیرند که وجود دارد 13,000 کودکان در شهرستان سانتا باربارا که تنها تضمین وعده غذایی هر روز ناهار رایگان آنها در مدرسه است. "سیزده هزار و کودکان و نوجوانان!?! آن را فقط باعث می شود من می خواهم به گریه," او گفت:. "نیاز است که احتمالا بسیار بزرگتر از یک رستوران را پر کنید."
اگر آن را ابدا حجم است که این رستوران ها عادت کرده اند به وعده آوردن پول از بنیادی پشتیبانی و نگه داشتن یک تیم هسته ای از سرآشپزها مشغول است. "رستوران ها فقط به شدت در تلاش برای زنده ماندن هر دو در روح و روان از پایه مشتری خود را به عنوان به خوبی به عنوان مالی.

ما هنوز در اینجا. ما هنوز در حال مبارزه با" گفت: Villanueva. "اگر ما می تواند برخی از مردم به کار می کنند و ما می توانیم حمایت از تامین کنندگان ما پس از آن که برنامه ما مایل به سرمایه گذاری زمان ما به, و ما در حال خدمت به جامعه در همان زمان. آن را احساس می کند مانند آن است که بهترین استفاده از منابع محدود ما بهتر از انجام یک غذای آماده برنامه ای است که طول می کشد تن کار می کند و بسیاری از بازگشت."

عکس: Daniel Dreifussشهر خالص را چاک نی ارائه یک وعده غذایی به مارتین Travensat یک مرد بی خانمان که صرف بیشتر وقت خود را در خیابان دولت.

مواد غذایی جامعه Collab اولیه بازیکنان

رهبری هماهنگی جدیدترین برنامه, جامعه, مواد غذایی, مشترک, است, Santa Barbara, اتحاد برای تحول جامعه (SB عمل) که تاسیس شد در سال 2005 به آدرس بی خانمانی. با الهام از یک برنامه مشابه در کمبریج ماساچوست — و کار با شبکه ای از 38 همکاران و یک کمیته راهبری از مردم از انتفاعی و غیرانتفاعی و دولتی پس زمینه — SB عمل کردم اولیه $40,000 از جولیا کودک پایه برای سلیقه در غذا و آشپزی هنر است و همچنین بودجه ملی مبارزات در طول این زمان.

"این Julia Child Foundation for سلیقه در غذا و آشپزی هنر می داند چقدر مهم سانتا باربارا برای جولیا در سراسر طول عمر خود گفت:" بنیاد صندلی اریک Spivey. "ما مفتخر به حمایت از این ابتکار مهم."

این پول را برای پرداخت 250 آماده وعده های غذایی دو بار در هفته از Loquita, در $10 در هر وعده غذایی در حال اجرا به مدت هشت هفته از آوریل 20 تا 22 ژوئن. اکثریت را مستقیما به افراد بی خانمان در خیابان ها و در اتومبیل های خود را به عنوان به خوبی به عنوان یک جمعیت رو به رشد که قبلا افراد بی خانمان شده اند قرار دارد در متل در طول پناهگاه در محل سفارشات.

"اگر بودجه اضافی مطرح شده و سپس ما را گسترش می دهد وعده های غذایی به روز بیشتر در هفته و یا به سایر جمعیت هدف در سانتا باربارا شهرستان بر اساس منابع و مدارک مورد علاقه" گفت: SB عمل باربارا اندرسون که ارسال شده جزئیات بیشتر در sbact.org/cfc.

با SB عمل به عنوان ستون فقرات و Loquita سرآشپزها ساخت مواد غذایی, مواد غذایی توزیع شده توسط آغازی جدید و شهر شبکه دو سازمان که تا حد زیادی گسترش ظرفیت های خود را در طول بیماری همه گیر.

آغازی جدید آن نیز ارائه می دهد قیمت پایین مشاوره خدمات با این نسخهها کار با جانبازان و "فضایی بی خانمان." در واقع این سازمان را امن پارکینگ برنامه که به ترتیب یک شبه پارکینگ برای کسانی که زندگی می کنند در اتومبیل های کپی شده توسط جوامع دیگر در سراسر کشور. آنها در حال عبور مواد غذایی از دفتر خود را در 324 شرق Carrillo خیابان در روزهای سه شنبه و جمعه ها از 9 صبح تا ظهر و ارائه وعده های غذایی برای جانبازان زندگی می کنند که جانسون در دادگاه.

غیر انتفاعی مدیر کریستین شوارتز نیز خرید $1,000 ارزش غذایی که نیازی به پخته شود و گرفتن کمک های مالی از طریق آمازون لیست خواسته های رجیستری و راه متحده. "من خرید بسیاری از کره بادام زمینی. من خرید بسیاری از ماهی تن. من خرید بسیاری از ترکیه تشنجی. من خرید بسیاری از میوه ها و مقدار زیادی از آب" گفت: شوارتز. "ما در حال پیدا کردن مردم می گویند ما مواد غذایی را ندارید. ما استفاده می شود به انجام یک توزیع مواد غذایی یک بار در ماه. در حال حاضر ما در حال انجام آن دو بار در هفته است."

او معتقد است که نیاز است برای رفتن به ادامه حتی به عنوان کسب و کار باز دوباره. "این ناامنی غذایی است که احتمالا رفتن به گذشته در حالی که برای" توضیح شوارتز. "آن را واقعا پایین آمده به بودجه. همه چیز در حال حرکت در سرعت فوق العاده خطرناک از نظر بودجه. ارشاد نمی تواند نگه دارید تا با تغییرات."

شهر خالص آغاز شد که در آناهایم اما گسترش به سانتا باربارا چند سال پیش معاملات با بحرانی ترین افراد بی خانمان در این شهر است. در طول همه گیر آنها با تمرکز بر تغذیه مشتریان که با موفقیت یافت, مسکن در حال حرکت بیشترین آسیب پذیر به متل (حدود 15 تا کنون) و اقامت در تماس با مردمی که اویختن در 400 به 800 بلوک و 1200 بلوک از خیابان دولت. به طور کلی آنها حدود 65 نفر و در حال عبور از 60 وعده غذا در روز سه شنبه و صبح جمعه در تیم دو با فرصت برای مدیریت مورد گفتگو نیز هست.

آن را اجازه می دهد ما را قادر به بررسی در مشتریان ما که دیگر از خدمات حمایتی در دسترس نیست" گفت: امیلی Koval شهرستان Net برنامه سرپرست. او همچنین فیلدینگ مواد غذایی و کمک های مالی از ارتش رستگاری مسیر سانتا باربارا و Chick-fil-A.

"ما هرگز انجام می شود توزیع مواد غذایی قبل از," او گفت:, و اشاره کرد که مشتریان به طور معمول با استفاده از مواد غذایی در برنامه های زنده ماندن. "آنها هنوز هم قادر به انجام این کار, اما این جمعیت آسیب پذیر است و وارد شدن به سوپر مارکت ها سخت است برای هر کسی که در این روز."

Koval مشتریان هیجان زده به گرفتن وعده های غذایی ساخته شده با خلاقیت و مراقبت از اوج سرآشپزها. "آنها پمپ," او گفت:. "این قطعا یک تقویت روحیه."

عکس: Daniel Dreifussآغازی جدید " امن پارکینگ برنامه در نظر گرفته شده است یک رهبر ملی برای چه با "فضایی بی خانمان." در حال حاضر آنها در حال تغذیه آن دسته از مشتریان بیش از حد به عنوان غیر انتفاعی Rhandi Lachonce فرنگی وعده های غذایی به تصویب هفته گذشته است.

Foodbank توسعه

Foodbank سانتا باربارا شهرستان را ماموریت اصلی توزیع مواد غذایی است که معمولا از طریق 50 سایت های توزیع در سراسر شهرستان. اما با پناهگاه در محل سفارشات نگه داشتن مردم در خانه به خصوص در معرض خطر سالمندی جمعیت Foodbank بلافاصله منتقل شده به شخصی تحویل و در حال حاضر بازدید بیش از 8,200 خانواده ها به تاریخ. این سرویس برای هر کسی که 60 یا مسن 55 با یک ناتوانی یا هر سنی با شدید وضعیت پزشکی است.

اولین وعده های غذایی در آمد از Lunchbox گفت: Foodbank Lacey Baldiviez و بسیار خوبی دریافت کرده است. "مسکونی تسهیلات برای خواسته نام فروشنده به طوری که آنها می تواند نوشتن با تشکر از شما یادداشت," او گفت:.

از شوخی کردن آنها در حال حاضر عبور از 500 دو بسته از وعده های غذایی هفتگی ارائه طریق شرکای مانند La Casa de la Raza این شهرستان رفتاری برنامه سلامتی, زائر, تراس ارشد جامعه و حتی برای شیفت شب در ماریان مرکز پزشکی منطقه ای در سانتا ماریا. او می خواهم به گسترش و توسعه عمیق تر به سانتا باربارا لامپوک و کارپینتریا اما گفت که بودجه محدودیت اصلی در حال حاضر.

"من در آن رشد" گفت: Balvidiez که بزرگ شد در سانتا ماریا بود و خلاصه سر از فرویو باغ در Goleta. "این واقعا سرگرم کننده برای کار با بسیاری از افراد مختلف: غیر انتفاعی, مردم, رستوران افراد در معرض خطر و نیازمند در جامعه ما است. ما در حال تلاش برای ساخت یک شبکه ایمنی برای هر نوع اضطراری که جامعه ما است. ما می دانیم که این شرایط اضطراری در حال رفتن به نگه داشتن به آینده."

عکس: Daniel Dreifuss

دلال یا دلاله ازدواج اکسترا

با بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی و انتفاعی بازیکنان که مایل به کمک وجود دارد محدود به دو افزونگی و بحرانی شکاف در خدمات. ردیابی این بهره وری مسائل جولیا Blanton از جامعه و محیط زیست شورای اسلامی که شکست را به شهرستان توزیع مواد غذایی چند سال پیش به عنوان بخشی از شهرستان سانتا باربارا مواد غذایی شبکه اقدام به منظور کاهش ضایعات غذایی و بهبود منطقه را به طور کلی تابآوری در مواقع اضطراری است.

Blanton که فارغ التحصیل از سانتا باربارا بالا مورد مطالعه تغذیه در کال پلی و قبلا برای کلبه بیمارستان در حال توسعه یک پایگاه داده است که مطابق مواد غذایی اهدا کنندگان و دریافت کنندگان و داوطلبان.

"روشن شد که وجود دارد بی سابقه ای نیاز برای وعده های غذایی آماده در سراسر شهرستان گفت: Blanton از این نیاز به وجود آمد که در شروع این بیماری همه گیر. "در اصل من بازی دلال یا دلاله ازدواج برای دراز مدت و کوتاه مدت نیاز دارد." اورژانس کار است که در واقع هموار کردن راه بهتری به آینده گفت: Blanton توضیح داد: "این فقط هل دادن کار من رو به جلو در واقع."

او همچنین در تماس با Ventura County فصل از دنیای آشپزخانه مرکزی است که در سطح جهانی فعال و غیر انتفاعی خدمات مواد غذایی ایجاد شده توسط آشپز معروف خوزه آندرس از واشنگتن وجود دارد امیدوارم که این سازمان ممکن است به زودی شروع به بودجه شهرستان سانتا باربارا تلاش برای گسترش از طریق راه متحده و خانواده های مختلف مراکز منابع در گوادلوپ جدید Cuyama و لامپوک که بسیاری از آنها نیز در خدمت مستند نشده شهروندان است.

بلانتون منحصر به فرد واجد شرایط برای موقعیت او در حال حاضر در, و مثل هر کس دیگری مصاحبه برای این داستان خوشحال به خدمت است. "این هیجان انگیز," او گفت:. "این بسیار شگفت انگیز است که قادر به کمک و مفید در طول این زمان. من خوشحالم که به کار بعد از ساعت و بدانید که این ساعت واقعا ساخت یک تفاوت."


موزه هنر نگه می دارد ذهن مشغول

علاوه بر مواد غذایی آغازی جدید است که همچنین کمک به مشتریان با عبور از هنر کیت که اهدا شده توسط سانتا باربارا موزه هنر.

"مردم استفاده می شود که قادر به رفتن به مکان هایی مانند کتابخانه به خواندن و کار بر روی رایانه های خود را — بسیاری از که رفته گفت:" شوارتز که آغاز شده و با عبور از 500 کیت هفته گذشته است. "این یک ضربه بزرگ است. برای آنها به یک راه برای هنری و خلاقانه بیان خود را در طول این زمان واقعی وجود دارد ارزش درمانی است. وجود دارد مقدار زیادی از بیان خلاق در این جمعیت پس از آن واقعا یک بازی خوب است."

کیت نیز می توان به صورت رایگان از طریق sbma.net/events/sbmaathome. شرکت کنندگان می توانند ایمیل خود را با این نسخهها کار به پایان رسید communityprograms@sbma.net که خواهد شد و سپس ارسال sbma.net/learn/flickrgallery.