سانتا باربارا سیاه متعلق به رستوران و غذا Purveyors

در 12 ژوئن به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات نورد را از طریق خیابان های شهرهای آمریکا هر دو بزرگ

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

در 12 ژوئن به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات نورد را از طریق خیابان های شهرهای آمریکا هر دو بزرگ و کوچک Shanté Norwood دریافت یک پیام از یک مشتری که می خواهم دستور کیک برای 25 نفر از طریق لامپوک مبتنی بر خانه نانوایی ته'sTees.

"من فقط اطلاع داد که از این متعلق به کسب و کار با همه که رفتن من خواهد بود لغو دختر من Heathers سفارش با شما" نوشته برندا رایان از سانتا ماریا. "ما به هیچ وجه در یک نژادپرستان خانواده اما من مطمئن هستم که من و شما نیست همان به اشتراک گذاشتن دیدگاه ها و ما می خواهم برای حمایت از کسب و کار است که می کند." (خطاهای دستوری تکثیر به عنوان را مشاهده کنید.)


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Norwood پسر عموی او خواست برای قرار دادن صفحه نمایش خیره کننده از آشکار نژادپرستی در Instagram. لغو ویروسی رفت و حمایت از آب گرفتگی به ته'sTees از سراسر جهان با تشویق و حتی در آینده از کانادا و استرالیا.

"من هرگز تا به حال یک مشکل با یک صاحب کسب و کار و یا اگر من یک من بسیار از آن غافل — حمایت من از جامعه می آید از تمام نژادها متفاوت" گفت: Norwood که متولد و بزرگ شده در سانتا باربارا نقل مکان کرد به بردسير در سال 2000 آغاز شده و نانوایی خود را کسب و کار در سال 2017. "همین دلیل است که من خیلی شوکه کرد. که بود و تنها تجربه است که من تا به حال تا زمانی که من بوده ام پخت که در آن کسی به من نزدیک شد و در آن شیوه است. "

عکس: Daniel Dreifussتوت فرنگی نوعی کیک کوچک از Te را كم نانوایی.

گذشته از این آنومالی Norwood شدت مثبت و آزادانه تجربه به عنوان یک آمریکایی آفریقایی تبار غذا اذوقه رسان منعکس شده است پنج رستوران/خدمات مواد غذایی صاحبان که من به صحبت کرد از این منطقه است. نام خود را گرفتند و در یک لیست در حال رشد از سانتا باربارا کانتی سیاه و سفید متعلق به کسب و کار که نزدیک به 60 برجسته با 10 در بخش مواد غذایی از آجر و ملات رستوران به خانه نانوایی کامیون های مواد غذایی و pop-ups. (پنج من تماس بگیرید, با توجه به زمان و فضا دلایل پاپا جی جنوبی Quezine در گوادالوپ بابا مرغ و وافل و تایلندی مواد غذایی سریع در لامپوک و Cristy کوکی و Gipsy Hill نانوایی در سانتا باربارا.)

سه رستوران با مالکیت وجود داشته باشد در شهرستان سانتا باربارا: Mollie و Embermill در خیابان دولت و خرده Valentien در لا Arcada پلازا که در کسب و کار لیست از فشار زمان. نه مالک است افریقایی-امریکایی توسط تربیت — Mollie Ahlstrand از Mollie و Serkaddis Alemu پتی Valentein هر دو اتیوپی صدای زنان در حالی که هارولد ولش از Embermill است از جزیره کارائیب باربادوس. "ما هنوز تجربه همان مبارزه به عنوان سیاه و سفید آمریکایی" تایید ولش اما هیچ یک از این سه باید در مواجهه آشکار نژادپرستی در طول سال های بسیاری در سانتا باربارا.

Ahlstrand ترین effusive. "سانتا باربارا مردم بسیار شگفت انگیز — آنها کور رنگ" گفت: Ahlstrand که در خدمت کرایه ایتالیایی در Trattoria Mollie در ساحل روستای جاده برای نزدیک به سه دهه قبل از حرکت Mollie را به خیابان دولت در سال 2018 است. "من شده است با حمایت مردم سفید برای 28 سال است. من همیشه فکر می کنم از رنگ من."

عکس: Daniel DreifussSerkaddis Alemu(وسط) مالک در پتیت Valentien با شوهرش رابرت دیکسون و دو دخترش Nib Alemu-دیکسون و Desta Alemu-دیکسون.

Alemu co-صاحب فرانسه متمرکز بر اغذیه فروشی و مشروب فروشی خرده Valentien با سفید, آمریکایی, شوهر, رابرت دیکسون و آنها در خدمت اتیوپی صبحانه در تعطیلات آخر هفته. او نظر خود را در اتیوپی صدای منو های آموزشی امر است.

"بخش عمده ای از انگیزه بود که سانتا باربارا نیاز به یک نمایندگی خوب مواد غذایی آفریقایی گفت:" Alemu که توضیح می دهد که اینجرا, یک, gluten-free, flatbread ساخته شده از تخمیر teff, است این ستاره نشان می دهد. "سانتا باربارا یک حباب در یک حباب. اما با داشتن این نوع از کسب و کار نشان می دهد که تنوع آنها نه تنها باز کردن دانش در مورد که در آن انسان آمده اما نشان می دهد که تفاوت های ما هستند نقاط قوت ما است. من دریافت شده است بسیار ظریفانه و مردم در حال تلاش برای متقاعد کردن من به باز هفت روز هفته است."

عکس: Daniel Dreifussیک بشقاب سنتی اتیوپی مواد غذایی در خرده Valentien.

پس از پخت و پز در San Ysidro, انزال, لا کومبر باشگاه های کشور و در جای دیگر ولش باز مرغ مگس خوار کافه در Solvang چند سال پیش و پس از آن Embermill در خیابان دولت در آغاز سال 2020 جایی که او در خدمت سالم گیاهی-تکیه Creole و جزیره خوردم. او گفت: هر نژادی مشکلات او با تجربه هستند "نه در سطح" و معتقد است که با تمرکز بر چنین درک تضاد نیست کمک به دستیابی به موفقیت است.

"هنگامی که شما فکر می کنم, از همه چیز در امتداد آن خطوط آن می توانید نوع سرکوب خود را پیشرفت" گفت: ولش هر چند او اذعان می کند او زندگی می کردند یک پناه زندگی است. "در خانه من مادر من استفاده می شود هرگز یک قسم کلمه هرگز یک کلمه نژادپرستانه در خانه همه ما زندگی, بنابراین من واقعا هرگز موضوع را با مسابقه. اما وجود دارد بسیاری از مردم نادان وجود دارد."

ولش توصیف یک حادثه هفته گذشته که در آن یک مرد در مورد شکایت قادر به استفاده از یک کوپن بود و "عمده بحران" در مقابل تمام خانواده. به او نشان می دهد که آن را در مورد رستوران بدون کوپن-در-شام سیاست و $25 ولش زخم comping وعده غذایی کامل. "او یک احمق" او خندید "و او آفریقایی!"

دیرین کارمند در AppFolio روز چارلز Myles است که تنها با شروع کردن مواد غذایی خود را در کسب و کار ترکیب خود پدر و خشک-مالش-سنگین تگزاس و ریشه های خود را در لامپوک تربیت که در آن سانتا ماریا–سبک قرمز-بلوط کباب قوانین. مرکز شهر ساکن خدمت tri-نکته ساندویچ با سرکه, سالاد کلم, در خانه کباب سس خردل و ترب کوهی در Draughtsmen دم شرکت در Goleta هر یکشنبه تحت نام Mylestone BBQ.

عکس: Daniel Dreifussچارلز Myles صاحب Mylestone BBQ باعث می شود امتحان کنید-نکته ساندویچ در Draughtmens آل با این نسخهها کار در Goleta.

به عنوان یک کوچک پس از یک هفته عملیات او شگفت زده شد را شامل می شود در این لیست از کسب و کار است اما استفاده از آن به نفع خود حتی اگر این علاقه رو به رشد در حمایت از سیاه و سفید متعلق به موسسات تنها به مقدار یک "تصویری بر روی صفحه رادار." گفت: Myles, "من می خواهم بیشتر از آن. من می خواهم به قادر به ادامه رشد و در مقیاس کسب و کار."

مانند دیگران او هنوز برای دیدن مشکلات با توجه به رنگ پوست خود را. اما وجود دارد یک پیش بینی است که کباب — با وجود این ساعت از غیب تلاش و مهارت های فنی است که به گرفتن گوشت درست — قرار است به ارزان, مشکل این است که نیز تاثیر می گذارد و به اصطلاح "قومی مواد غذایی" در سراسر کشور.

"آن سریع نیست; آن را فشرده. آن سالها طول می کشد و سال قادر به رسیدن به یک نقطه که شما می توانید ناخن آن را به طور مداوم" او توضیح داد. "مردم تصور می کنیم که قرار بود ارزان و آنها انتظار آن را می شود ارزان تر زمانی که آنها فقط دیدن من وجود دارد. که طبیعت وحش."

عکس: Daniel Dreifussچارلز Myles صاحب Mylestone BBQ کوره امتحان کنید-نکته در Draughtmens آل با این نسخهها کار در Goleta.

در لامپوک ورونیکا ون شاخ V رفتار شیرین اجرا می شود یک خانه شیرینی مانند Norwood می کند, ساخت تخصصی انواع دسر مانند پودل-صدر کیک (برای یک سگ برای اولین بار جشن تولد!) و کیک ورق پوشش داده شده در fondant طرح کپنهاگ جویدن تنباکو قوطی یا Air Jordan بالا-تاپ. او با قدردانی از توجه اضافی به صورت سیاه و سفید متعلق به کسب و کار است که منجر به بیشتر های رسانه های اجتماعی را دوست دارد و همچنین به عنوان یک طراح گرافیک ارائه خود را به انجام لوگو به صورت رایگان.

"من دوست دارم برای باز کردن یک نمای یک روز اما البته من نیاز به مطمئن شوید که من به اندازه کافی مردم به من کمک کند با آن" گفت: Van Horn که پخت و پز است که او honed در Allan, Hancock, کالج, آشپزی برنامه الهام گرفته است توسط هر دو پدر او آمریکایی آفریقایی سمت و مادرش مکزیکی میراث. "بسیاری از دستور العمل متعلق به خانواده و من به خودم افتخار در ساخت آن از ابتدا."

او "کاملا منزجر" با این پیام که رفت به Norwood, توضیح, "شما می توانید با استفاده از هر بهانه ای برای لغو برازنده است." اما این موضوع برای اولین بار او را دیده در او چند سال از پخت با تحویل که از سانتا باربارا به پاسو روبلز.

Norwood, در ضمن همچنان به سنگ تیز کردن مهارت او که تبدیل به سنتی دسر به شکل نوعی کیک کوچک. "اگر شما مانند هلو پینه دوز یا پای سیب من به نوبه خود است که به یک نوعی کیک کوچک" توضیح Norwood که می خواهم به گسترش کسب و کار خود را به یک نوعی کیک کوچک کامیون مواد غذایی.

مانند ون شاخ او شده است با حضور در برخی از زندگی ماده تظاهرات در لامپوک و خوشحال است که آنها بوده ام مسالمت آمیز و سازنده است. "این چراغ توسط چند جوان سیاه و سفید بچه های نسل آینده" او گفت:. "آن بوده است بسیار زیبا. ما تا به حال تمام نژادها وجود دارد معترض با ما. خوب است بدانید که ما که حمایت در این شهر کوچک."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن