Pa. نظر سنجی اما شمارش همچنان به عنوان رای دهندگان منتظر اولیه نتایج انتخابات

آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 9:48 PM EDT Jun 2, 2020پنسیلوانیا حوزه های رأی گیری بسته در 8 p. m.

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

پنسیلوانیا حوزه های رأی گیری بسته در 8 p. m. روز شنبه, اما شمارش را ادامه خواهد داد برای ساعت — شاید روز.

شاید حتی یک هفته.

پرجمعیت ترین شهرستان در پنسیلوانیا یک هفته تمدید به حساب پست الکترونیکی-در برگه های رای. آنها عبارتند از: Allegheny, Bucks, Dauphin, دلاور, Erie, Montgomery و فیلادلفیا شهرستانهای استان است.

نزدیک به 2 میلیون رای دهندگان پنسیلوانیا درخواست پست الکترونیکی-در برگه های رای شده اند که در شمارش شهرستان انتخابات کارگران در تمام طول روز.

وزیر امور خارجه کتی Boockvar در بیانیه ای گفت: روز سه شنبه اولیه زد "قابل ملاحظه ای هموار" با وجود چالش های بی سابقه ای در هفته ها و ماه های قبل از رای گیری.

بسیاری از 3,600 تماس های دریافت شده توسط دولت را به رای دهندگان کمک به خط شدند از کسانی است که تا به حال سوالات خود را در مورد ثبت نام رای دهندگان وضعیت رای گیری در محل سکونت و یا پست الکترونیکی-در برگه های رای.

بیشتر: یک Pa. ریاست جمهوری اولیه شبیه هیچ دیگر: 5 چیزهایی که برای تماشای

غیر معمول اولیه انتخابات در بهبهان: ماسک تشویق کرد. بسیاری از در حال حاضر رای دادند. رای دهندگان تقسیم

بیشتر: Pa. ریاست جمهوری نتایج اولیه: بایدن مغلوب ساختن پیشی جستن و دور از هم در جورج فلوید تظاهرات

با توجه به تعداد پست های رای و یک هفته تمدید به هفت استان ها زمان بیشتری برای حساب پست الکترونیکی-در رای وزارت امور خارجه پیش بینی برخی از تاخیر در رای شمارش و انتشار نتایج نهایی.

"شهرستانهای متعهد به شمارش آرا به زود و به سرعت به عنوان امکان پذیر است اما اولویت اول این است که همیشه با دقت و ایمن به تعداد هر رای" با توجه به بیانیه ای از وزارت امور خارجه.

بیش از دو دوجین York County انتخابات کارگران هنوز شمارش 54,000 غایب و پست الکترونیکی-در برگه های رای فقط قبل از 8 p. m. روز شنبه. به روز رسانی در چگونه بسیاری از برگه های رای هنوز به شمارش خواهد شد ارائه شده توسط این شهرستان در این شب., به گفته سخنگوی علامت والترز.

"ما تا به حال یک خدمه قوی باز کردن ایمیل ها در تمام طول روز," او گفت:.

نیویورک شهرستان, نتایج انتخابات با تاخیر در ماه نوامبر زمانی که صف های طولانی در برخی از حوزه های رأی گیری و اشکالات جدید با دستگاه رای گیری باعث حزب جمهوری خواه از پنسیلوانیا به تهدید یک طرح دعوی در دادگاه.

والترز گفت که او تا به حال شنیده ام از هر گونه مشکلات در انتخابات روز سه شنبه.

بیشتر: Pa. اولیه: مشاهده زنده نتایج انتخابات ریاست جمهوری, محلی, مسابقات

نظرسنجی کارگران می گویند که آنها را دیدم کمتر رای دهندگان به خصوص در نیویورک مرکز نمایشگاه است که در آن هشت حوزه های رأی گیری تثبیت شد.

تحلیلگران سیاسی می گویند آنها انتظار پایین مردم در انتخابات.

نامزدهای ریاست جمهوری تا به حال مخالفان در انتخابات وجود دارد اما واقعی مسابقه گفت: تری مدونا ناظر انتخابات و تحلیلگر سیاسی در فرانکلین & مارشال, دانشگاه, در, Lancaster. دموکرات جو بایدن و وقت جمهوری خواه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هستند presumptive نامزد از احزاب سیاسی.

مردم احتمالا هم دور ماندند چرا که ممکن است آنها را پر کرده اند در یک پست الکترونیکی-در رای گیری بودند و یا در مورد کوروناویروس, او گفت:. و دیگر از دولت حسابرس کل مسابقه بسیار کمی اولیه انتخابات رقابتی است.

"چه بزرگ عامل ایجاد انگیزه برای رفتن؟" مدونا گفت.

اولیه در حال حاضر خاموش توسط coronavirus است که گریبانگیر دولت و ملت برای سه ماه. ادامه اعتراضات در مورد مرگ جورج فلوید 46 ساله سیاه, مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس kneeled در گردن خود را بیشتر در موقعیت اولیه انتخابات به عنوان یک تشریفات صرف.

در حالی که مشکلات نبوده است گزارش در مرکزی ترین پنسیلوانیا, نظر سنجی, شده اند وجود دارد مسائل رای گیری در مناطق دیگر.

پنسیلوانیا انتخابات حمایت ائتلاف دریافت 191 گزارش از مشکلات در عرض چند ساعت اول انتخابات باز شد.

"افرادی که تصمیم به رای دادن در فرد مواجه شده اند حوزه های رأی گیری که در زمان باز کردن در Allegheny, دلاور, Lehigh و فیلادلفیا شهرستان و همچنین سردرگمی با ماشین آلات و خطوط طولانی" سازمان گزارش شده است.

ماشین مشکلات گزارش شده در لنکستر فیلادلفیا و دیگران شهرستانهای استان است.

این که آیا آن را یک مشکل فنی یا شمارش تاخیر politicos در پنسیلوانیا می گویند دولت باید برای رسیدگی به مسائل قبل از انتخابات عمومی.

"دولت و استان ها در حال انجام بهترین که آنها می توانند امروز در میان فوق العاده به چالش کشیدن شرایط و قدردانی می کنیم که" سوزان Almeida, موقت, مدیر اجرایی, علت شایع پنسیلوانیا در بیانیه ای گفت. "اگر انتخابات شهرستان دفاتر و عدم دریافت منابع اضافی برای رسیدگی به مشکلات این ما بسیار نگران در مورد آنچه اتفاق می افتد در ماه نوامبر است."

اگر این مسائل نیست خطاب نوامبر مانند اجازه می دهد استان ها به تعداد پست الکترونیکی-در برگه های رای قبل از روز انتخابات, پنسیلوانیا می تواند تبدیل به 2020 انتخابات چه فلوریدا بود به 2000 انتخابات مدونا گفت.

"انتخابات پایین می آید به یک تعداد انگشت شماری از ایالت پنسیلوانیا یکی از آنها است. اگر آن را ندارد نتایج در شب انتخابات و یا برای چند روز شما می توانید ببینید که چگونه است که شک و تردید بیش از نتایج" مدونا گفت.

اما او اشاره کرد که در حالی که اشتباهات را ساخته و مستقل مطالعات نشان داده اند وجود دارد نسبتا کمی تقلب انتخابات.

"عدم قطعیت کلمه است که نگه می دارد در آینده به ذهن من" مدونا گفت. "در بسیاری از عدم اطمینان در مورد آنچه اتفاق می افتد در ماه نوامبر است."

این داستان در حال توسعه است. بررسی برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب