مقامات منتخب راه آهن در برابر گرگ در رالی برای بازگشایی پالمیرا رستوران

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 5:17 PM EDT Jun 5, 2020لبنان و مقامات منتخب برافراشته در برابر رژیم صهیو

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

لبنان و مقامات منتخب برافراشته در برابر رژیم صهیونیستی است. تام Wolf پاسخ به این رمان coronavirus همه گیر در طول یک تظاهرات در بازگشایی رستوران در پالمیرا در جمعه اصرار کسب و کارهای دیگر به شانه خالی کردن دولت دستورالعمل های بهداشتی و به طور کامل بازگشایی شده است.

"مردمی طعم سیسیل اولین مهره های بازی دومینو. آنها در حال انجام این کار سخت است. باز کردن کسب و کار شما. خدای من, رفتن, لذت بردن از زندگی خود را دنبال خود شادی" گفت: دولت Rep. اهل الماس در خارج از رستوران در خیابان اصلی شرق که در آن حدود 50 نفر جمع شده بودند برای حمایت از صاحبان.

این تجمع حضور داشتند خواهان الماس, دولت, Rep. فرانک Ryan دولت سنسور. دیو آرنولد و داگ Mastriano شهرستان کمیسیون باب فیلیپس و لایحه ایمز آمریکا تشکر. دن Meuser و لبنان County, دادستان منطقه اسکله هس Graf.

طعم سیسیل بازگشایی آن داخل سالن غذاخوری دو هفته پیش در نظر گرفتن الهام از لبنان County کمیسیون 2-1 رای به حرکت لبنان به زرد "فاز" در برابر فرماندار سفارشات.

در حالی که داخل سالن ناهار خوردن در خدمات تنها مجاز است در سبز "فاز" صاحبان همچنین در زمان به حساب Graf را اعلام کرد که او نمی خواهد پیگیر بازگشایی هر کسب و کار است که به دنبال دستورالعمل های ایمنی.

Graf مجددا تاکید کرد که تعهد جمعه گفت دفتر او و اجرای قانون هستند با کسب و کارهای محلی.

بیشتر: طعم سیسیل رستوران در پالمیرا بازگشایی به فرد ناهارخوری هجوم دولت منظور

روز جمعه مقامات به شدت انتقاد گرگ انفجار او را برای حضور در تظاهرات روز چهارشنبه در برابر تفنگ و خشونت نژادی و بی عدالتی در هریسبورگ که هنوز هم در زرد مرحله شهرستان.

"در صورتی که این فرماندار ایده رهبری, ما قصد داریم به ادامه را انتخاب کنید به دنبال این رهبر" آرنولد گفت: به سلامتی

گرگ سخنگو گفت: فرماندار با حضور در راهپیمایی برای نشان دادن همبستگی و اصرار د-تشدید.

"این چیزی است که فرماندار ترجیح می دهند و یا توصیه می کنند اما او فکر آن را لازم برای کمک به کشورهای مشترک المنافع" سخنگوی Lyndsay Kensinger گفت. "در طول همه گیر فرماندار ساخته شده محدود کمک هزینه برای قانون اساسی حفاظت گفتار از جمله تظاهرات و مذهبی خدمات است."

طعم سیسیل دریافت دو نامه هشدار از بخش کشاورزی و بهداشت و درمان و در روز چهارشنبه دریافت توجه کنید که خود را در خرده فروشی مواد غذایی مجوز به طور موقت به حالت تعلیق درآمد. آنها می توانند در صورت جریمه اگر آنها همچنان عامل سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی گفت:.

مایکل Mangano که مادر Silvana مته صاحب رستوران و دو برابر کردن در تعهد خود را به نگه داشتن خود را داخل اتاق ناهار خوری باز است.

"ما تا به حال هیچ انتخاب ما تا به حال برای باز کردن" Mangano گفت. "ما نمی هر گونه PPP (چک حفاظت از برنامه). ما نمی هر گونه کمک های همه گیر ... ما همه به مقاله شما رو برای رفتن به محل کار شما را به یک زندگی. آن را مانند نگاه ما به انجام این کار و ما نمی مراقبت از آنچه repurcussions ممکن است."

بیشتر: طعم سیسیل در پالمیرا پاکستان برای حفظ منطقه ناهار خوری باز با وجود هشدارهای

بیشتر: باز کردن ظروف در نیویورک و در فضای ناهار خوری در بهبهان. رستوران ها: در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

تاکید بر آزادی شخصی

حدود 50 نفر با حضور در این تجمع و بسیاری از آنها آوازی در مورد نارضایتی خود را با گرگ و وزیر بهداشت دکتر راشل Levine, booing گرگ در چند نقطه و فریاد "گرگ رو برو!"

Cumberland County ساکن راس ویلارد سوار از Enola برای شرکت در این تجمع است. ویلارد گفت: او "علامت" توسط دولت به کار گرفته coronavirus پاسخ و می خواست برای حمایت از طعم سیسیل.

"آنها در حال انجام کار درست" ویلارد گفت. "هر کس فکر می کنیم می خواهم تعطیل کسب و کار؟"

سخنرانان با تاکید بر آزادی های فردی در این تجمع با الماس خواندن از پنسیلوانیا قانون اساسی به سلامتی از جمعیت است.

"این است که در مورد آزادی خود و آزادی خود را." رایان گفت. "اگر شما بر این باورند که شما می توانید تصمیم گیری را در خود رایگان را درک عواقب ناشی از آنچه شما انجام داده اند و سپس با ما ایستاده اجازه دهید ما حمایت بازگشایی مشترک المنافع پنسیلوانیا است."

الماس خواست جمعیت را به اقدام علیه فرماندار دستور و اشاره او گرفته شده خود عمل است.

"من نه با پوشیدن ماسک. من لرزش دست خود را, من حتی به شما در آغوش گرفتن اگر شما می خواهید به" الماس گفت: به سلامتی.

الماس به تازگی به اتمام a self-قرنطینه پس از قرار گرفتن در معرض خود را به دیگری قانونگذار با COVID-19 و انتقاد قرار گرفته بود همراه با دیگر مذاکرات مجلس برای عدم اطلاع رسانی دموکراتیک اعضای این وضعیت است.

قوی ترین انتقاد از گرگ آمد از Mastriano که نشان دهنده بخش هایی از نیویورک, Franklin, Cumberland و آدامز شهرستانهای استان است. Mastriano به نام گرگ یک "پادشاه" و انتقاد از او برای حضور در این تظاهرات در روز چهارشنبه.

"وقت آن است که برای ما به پا می خیزند و می گویند هیچ. فقط گفتن"' Mastriano گفت.

نورا صدفی را می توان در 717-454-7817 یا nshelly@ldnews.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب