هنگامی که آن زمان به حرکت به یک زندگی ارشد تاسیسات ؟

امروز سالمندان و عزیزان خود باید مقدار زیادی از گزینه های که آن زمان به حرکت به یک جامعه بازنشستگی. اما باقی م

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

امروز سالمندان و عزیزان خود باید مقدار زیادی از گزینه های که آن زمان به حرکت به یک جامعه بازنشستگی. اما باقی می ماند وجود دارد بسیاری از عوامل در نظر گرفتن زمانی که تصمیم گیری در این زمان است که انتقال و تعیین محل که برای شما بهتر است. کارشناسان از وستمنت زندگی می کنند که صاحب Mariposa در الوود سواحل در Goleta به اشتراک گذاری بینش خود را.

عکس: Daniel Dreiufssنیک Begane, جامعه, مدیر روابط در Mariposa در الوود سواحل.

چگونه شما می دانید که آن زمان برای انتخاب ارشد ،

"در حالت ایده آل خانواده باید شروع به دنبال مناسب ارشد جامعه زندگی زمانی که وجود ندارد یک حس فوریت گفت:" نیک Begane, جامعه, مدیر روابط در Mariposa در الوود سواحل ارشد جامعه ارائه مستقل و کمک به زندگی به عنوان به خوبی به عنوان حافظه-گزینه های مراقبت از.

علائم شایع است که حمایت اضافی مورد نیاز است عبارتند از:

• در کوتاه مدت از دست دادن حافظه
• فراموشی به پرداخت صورتحساب
• نه مدیریت امور شخصی
• سردرگمی در زمان و مکان
• از دست دادن عادی قضاوت مانند ساخت یک رویکرد غیر منطقی برای یک مشکل
• نه پخت و پز و یا به طور منظم غذا خوردن
• از دست دادن وزن
• فقیر نگهداری در منزل (ظروف کثیف نشسته لباس های شسته شده و درهم و برهمی)
• فقیر بهداشت شخصی (و نه حمام کردن به طور منظم بارها و بارها با پوشیدن همان لباس و بدون لباس شویی)
• مصرف دارو و یا زیر طب دستورالعمل
• از دست دادن ارتباط با دوستان است نه اجتماعی یا شرکت در فعالیت های مورد علاقه
• نشان دادن نشانه هایی از افسردگی مانند خواب یا گریه

لیست انتظار می تواند بسیار طولانی برای مطلوب زندگی ارشد شرایط. می تواند شما را در لیست انتظار حتی اگر شما کاملا آماده به حرکت می کند ؟

"یک خانواده باید شروع به تحقیقات خود را حداقل یک سال جلوتر از خود را مورد نظر حرکت می کند گفت:" جک مک کارتی معاون فروش و بازاریابی برای وستمنت زندگی نیز اجرا می شود اوکس در نیپمو و باز خواهد شد اوکس در پاسو روبلز در 2021. "هنگامی که شما پیدا کردن یک محل است که با اکثریت معیارهای خود را در نظر بگیرید قرار دادن یک سپرده با جامعه به طوری که شما می توانید محل امن زمانی که شما آماده هستند و یا زمانی که آنها باز است."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


چگونه شما می توانید بگویید اگر یک محل برای شما مناسب است ؟

"برخی از جوامع اجازه می دهد در کوتاه مدت یا مهلت باقی می ماند" گفت: McCarty. "این اجازه می دهد تا برای پدر و مادر خود را(بازدید کنندگان) به صرف زمان آشنایی با جامعه و کسانی که در کار وجود دارد و برای لذت بردن از امکانات دست اول. برخی از مردم باقی بماند و نه از حرکت دوباره. وقتی اتفاق می افتد که آن را یک پیروزی برای سالمندان و خانواده های آنان است."

چه سوالاتی باید از شما بپرسم در مورد یک جامعه?

• ساختمان امن و آنها به دنبال توصیه CDC دستورالعمل?
• چگونه صالح است سلامت خود را حمایت ؟ آنها مجاز به ارائه خدمات بهداشت و درمان? در حال پرستاران-سایت هر روز ؟ خود را چه هستند COVID-19 روش ؟
• آیا این ساختمان شبیه یک جایی است که شما می خواهم به زندگی می کنند ؟
• آیا آنها یک مرکز تناسب اندام و یا ورزش گزینه مطلوب بهداشت و سلامتی?
• آیا درمان پس از بستری شدن در بیمارستان در دسترس است ؟
• آیا ناهار خوری ارائه برنامه مناسب منوها?

"هنگامی که شما مشخص است که یک جامعه خاص است مناسب برای اعضای خانواده خود را, و سپس ملاقات با روابط اجتماعی فرد به بررسی ساختار پرداخت و ختم و بازپرداخت سیاست" گفت: Begane.

عکس: Daniel Dreiufssنظر Mariposa در الوود سواحل در Goleta.

چگونه بهترین شما می توانید یادگیری در مورد فرهنگ و پرنیان?

"درخواست برای دیدن جامعه برنامه ریزی و نگاهی به کیفیت فعالیت های موجود و فرکانس فعالیت های اجتماعی" گفت: McCarty. "پیدا کردن اگر جامعه می تواند حمایت از ذهن و بدن و نیازهای معنوی پدر و مادر خود را(بازدید کنندگان). توقف و ناهار و صرف زمان خود را با رعایت خانه جدید است."

وستمنت زندگی: westmontliving.com


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن