SBCAN محیط زیست و عدالت اجتماعی حمایت نهفته COVID-19

سانتا باربارا شهرستان اقدام شبکه (SBCAN) به مدت طولانی نقش مهمی در حمایت از محیط زیست و عدالت اجتماعی مسائل از

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

سانتا باربارا شهرستان اقدام شبکه (SBCAN) به مدت طولانی نقش مهمی در حمایت از محیط زیست و عدالت اجتماعی مسائل از طریق کمک های مالی خود را و سازماندهی حمایت و برنامه های آموزشی. به تازگی آن کمک کرده است و حمایت از خبرنگاران و پوشش از جمله مسائل در این نشریه.

ایجاد شده در سال 2002 توسط یک گروه از 140 جامعه فعالان و رهبران SBCAN کار کرده است به پل شکاف میان محیط زیست و عدالت اجتماعی مسائل و کمک به متحد کردن فعالان پیشرو و سازمان های که در تلاش بودند در آن زمان تکه تکه.

به عنوان با بسیاری از سازمان ها در سانتا باربارا COVID-19 باعث شده SBCAN به لغو یا به تعویق انداختن برخی از فعالیت های خود را هر چند با توجه به اجرایی مدیر کن هاف آن ادامه خواهد داد به سرباز با فشار دادن عدالت اجتماعی و زیست محیطی پروژه ها.

یک مصدوم, اما ممکن است SBCAN جوانان هنر زنده برنامه ارائه می دهد که رایگان موسیقی و رقص و تئاتر و کلاس های تابستان برای جوانان در سانتا ماریا هر چند برنامه های جایگزین در آثار هستند. همچنین فوق العاده محبوب برنامه سانتا ماریا خیابان باز که SBCAN به سازماندهی به عنوان یک راه برای مردم را از تمام نقاط جامعه با هم است با توجه به هاف شده است به تعویق افتاد سقوط, هر چند همه گیر باعث می شود که بعد از آن تاریخ نامشخص بیش از حد.

یک تغییر بزرگ این است که چگونه SBCAN شرکت در تظاهرات که به طور معمول برگزار می شود در مرکز شهر گوشه و کنار خیابان. یکی از آخرین در خارج از شهرستان سانتا ماریا شورای اتاق که در آن مردم در آنجا ماند در ماشین و honked شاخ در حالی که این شورا شد و با توجه به مهلت قانونی برای اخراج از مستاجرها تحت تاثیر این بیماری همه گیر. این شورا به پایان رسید تا با اتخاذ مهلت قانونی برای مدت زمان بیماری همه گیر.

هر چند SBCAN نمی کند به طور معمول ارائه مستقیم خدمات به افراد این نه زمان عادی. هنگامی که یک پرستار بود و خواست اتاق را ترک کند او اجاره دلیل دیگر مستاجرها وجود دارد ترس او ممکن است مسری SBCAN صدور یک هشدار عمل است. چند تن از اعضای آن پاسخ داد برای کمک به او در پیدا کردن مسکن.

با وجود این همه گیر SBCAN ادامه کار در محدود کردن تولید نفت در این شهرستان است. آن نقش مهمی در مخالفت با گسترش حفاری در گربه دره شروع مجدد از اکسون موبیل دریایی عملیات و تخلیه نفت خام توسط تانکر از Gaviota به نقاط شمالی.
اخیرا از آن است که قرار دادن با هم یک پاسخ به آمریکا Fish & Wildlife خدمات عمومی و طرح حفاظت از, که آن را آسان تر برای پروژه هاي نفت و گاز برای روشن شدن کاهش موانع. تلاش های خود را برای ترویج باد و دیگر انرژی های جایگزین پروژه برای حفاظت از فضای باز و زمین های کشاورزی از توسعه شهری و به منظور توسعه مسکن مقرون به صرفه نیز ادامه دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد SBCAN رفتن به sbcan.org.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن