فرصت بافندگی

چرا ما حتی نیاز به خودرو در خیابان دولت? به دنبال پایین همه به تازگی باز کردن بلوک در 22 مه من دیدم فرصت صرف ف

توسط NEWSWORLDS در 11 خرداد 1399

چرا ما حتی نیاز به خودرو در خیابان دولت? به دنبال پایین همه به تازگی باز کردن بلوک در 22 مه من دیدم فرصت صرف فراتر کوتاه مدت تعمیر. رستوران هل دادن جداول به محدود کردن و فراتر از آن, شاد, شام, فرو بردن انگشتان خود را در آب پس از ماه ها انکار است.

هر رستاخیر ارائه گزینه های برای دراز مدت تکامل است. وجود دارد هیچ دلیلی برای این که این موقت واکنش تنها. فایده رانندگی در حالت حداقل است و هیچ کس نمی خواهد از دست کروز. شاید بیشتر مردم را سوار یک دوچرخه در مرکز شهر.

این بیماری همه گیر ایجاد یک نکته واضح باز کردن در اینجا: اگر سانتا باربارا واقعا نظر خود را در سطح با ماندگاری بالا و مقصد بین المللی و سپس اجازه دهید در نهایت آن را لذت بخش تر و سرگرم کننده و تعاملی (برای گردشگران و مردم محلی به طور یکسان). ما باید نمایش فعلی فاصله مورد نیاز به عنوان یک کلاس جهانی فرصت: در قطره از کلاه ما می تواند بسیار قابل پیاده اجتماعی و مرکز شهر پر رونق. این ممکن است یک شات ما باید برای ایجاد خود ما را شگفت انگیز پلازا — چرا نباید وجود داشته باشد جداول و ماشین وجود دارد ؟ (اما بسته شدن از Sola تمام راه را به پایین بیش از حد است ... بیایید نگه داشتن چیزهای چگال و رقص. من برای رای دادن اورتگا به هیلی.)

آمده در سانتا باربارا. لطفا من را با افتخار و علاقه و تمایل بیشتری به صرف پول خود را در مرکز شهر دوباره.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن