SBIFF را Riviera تئاتر دوباره باز می شود

از کودکی ما را از دست ندهید سانتا باربارا گرامی خانه های فرهنگ به خصوص کسانی که در میان ما که در نظر گرفتن فره

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

از کودکی ما را از دست ندهید سانتا باربارا گرامی خانه های فرهنگ به خصوص کسانی که در میان ما که در نظر گرفتن فرهنگ یک نیروی حیاتی و نه انحراف. و یکی از کسانی که خانه های بزرگ مدنی بهره غرور و فیلم-geek موجودی راحتی است Riviera تئاتر که اعلام کرده خود را دوباره باز روز جمعه, ژوئن 19, پس از چند ماه از COVID-فرمان بسته شدن. اقدامات پیشگیرانه از جمله پراکنده صندلی, ماسک های پورنو مطابق با پروتکل و استادانه درست شده "بیمارستان درجه" درجه چرخش فن آوری را دوباره باز ممکن است در این زمان هنوز هم با احتیاط همه گیر عصر.

این دولت از-هنر arthouse تئاتر با نمایش خیره کننده خود را در حال حاضر اجرا شده توسط سانتا باربارا جشنواره بین المللی فیلم پس از پرخرج بازسازی در سال 2017. رسما دوبله "فیلم آموزش و بروس Riviera تئاتر" در احترام به حمایت مالی از Lynda.com بنیانگذار و همسرش, Riviera ساخته شده است که با آنلاین برنامه نویسی شده است. اما (به آرامی) پرتاب باز کردن درب های خود را و آن دعوت cinephile پسند فضا گام مهمی از کاهش به برخی از صورت ظاهر جدید ظاهر ،

Riviera بازگشت به عمل باز با دو فیلم جدید به خوبی ارزش دیدن بر روی صفحه نمایش بزرگ در حضور یک جمعیت (با این حال کاهش ظرفیت). در breezier طرف عاطفی طیف بینندگان دعوت به آخر از یک شبه-سفر سری با سفر به یونانبه کارگردانی مایکل رسانده و بازیگران معوج شارپ-زبان تگ تیم بریت بازیگران طنز استیو کوگان و راب Brydon. (در یک SBIFF مربوط به توجه داشته باشید, روزنوشت-fun طنز حرص و همچنین برجسته رسانده-کوگان مشترک teaming).

قبلی شوخ طبعی, مواد غذایی و ماجراهای سفر در زمان جفت به انگلستان و اسپانیا و ایتالیا و تولیدات فرمول را می یابد retracing مراحل اودیسه از تروی به ایتاکا در طول شش روز. در طول راه bantering ژیمناستیک, افراد مشهور, impersonations و تاریخچه سنباده ما peripatetic قهرمانان نیز شامل بحرانی کرتهای فرعی از مواد غذایی و خیره کننده مناظر. آنها صحبت از اسکندر بزرگ گانگستر, گرایش, Brydon چرخش به یک مسیر انحرافی را طی آواز Brothers Gibb, موسیقی, شروع, با, شوهر, "گریس." موسیقی متن فیلم نیز از ویژگی های قطعه از فیلیپ گلس "Satyagraha." اما همه این است که سرگرم کننده و بازی ها به عنوان یک تند و تلخ عنصر مرگ و میر sneaks را در یک طرف درب.

عکس: حسن نیت ارائه میدهد Celluloid رویاهایالیزا Scanlen ستاره به عنوان میلا در 'Babyteeth.'

مرگ و میر نیز در کمین میان آمدن از سن fizziness شهوت و druggy پویایی آخر این هفته دیگر Riviera دوباره باز کردن این آخر هفته کارگردان استرالیایی Shannon Murphy سخت-اما-مناقصه Babyteeth. این نوجوان قهرمان داستان میلا (الیزا Scanlen) می افتد با یک "دانه بد" ترک خورده کاریزماتیک فروشنده مواد مخدر موسی wreaking چه چیزی می تواند (و گاهی اوقات است) ویران کردن در خانه اش — از جمله یک پدر که زندگی به عنوان یک روانپزشک شامل خود مشروع با نام تجاری خرید و فروش. اما همیشه در حال تغییر و پویایی بین شخصیت های نگه می دارد comic-نمایشی توپ در هوا است. از طریق مدیر مورفی زیرک و شیک داستان-ریسندگی Babyteeth به طرز ماهرانه ای منحرف نشوند تجاوزات و هنجارهای اجتماعی و ارزش های خانوادگی جدا و دوباره مورد بررسی قرار گرفت و به پایان تلخ و شیرین.

با این دعوت فیلم Riviera زنده خود را. ببینید شما در فیلم. BYOM(بپرسید).

411: Riviera تئاتر 2044 آالمدا پدر سرا, re-opening در جمعه 19 ژوئن. ببینید sbiffriviera.com.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب