مدرسه است که یک کارخانه

ما باید به کودکانمان بیاموزیم که چگونه به زندگی در هماهنگی با طبیعت و زمین و ما می توانیم هنگامی که ما را اجبا

توسط NEWSWORLDS در 11 خرداد 1399

ما باید به کودکانمان بیاموزیم که چگونه به زندگی در هماهنگی با طبیعت و زمین و ما می توانیم هنگامی که ما را اجباری ساختار آموزش و پرورش به عنوان یک راه زندگی است نه یک شغل. اجازه دهید کودکان 4-10 یادگیری از طریق رشد, مواد غذایی, نوجوان 11-16 یادگیری چگونه به انعطاف پذیری ماهیچه های خود را با استفاده از پایدار مهارت و بزرگسالان جوان خود ya-yas با ساخت یک سیستم راه آهن نور بیش از همه بزرگراه در کشور است. ما نیاز به یک سیستم داد و ستد کالا به صورت عمومی آموزش و پرورش!

با اقتصاد ما در خاموش کردن از این بیماری همه گیر ما یک فرصت منحصر به فرد به تمدد اعصاب چه می تواند باشد. همه ما نیاز داریم تا با قاطعیت در آغوش نوآوری راه های مختلف از دیدن چیزها.

اگر چه آموزش و پرورش عمومی شد ساختار در امتداد یک سیستم داد و ستد کالا به جای یک کسب و کار کارخانه ، اگر چه آموزش و پرورش عمومی شد پیکربندی شده بیشتر به عنوان یک راه زندگی و نه به عنوان کارگر در کارخانه ؟ شما می توانید قرار دادن سر خود را در اطراف این ؟

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب