نمره یک برای بچه های خوب: پلیس خنثی کردن تلفن, کلاهبرداری, بازگشت پول به قربانی

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 2:20 PM EDT Jul 9, 2020این گوشی کلاهبرداری است که دریافت مقدار زیادی از تبلیغ

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

این گوشی کلاهبرداری است که دریافت مقدار زیادی از تبلیغات بیش از چند سال گذشته اما اگر آن کار نمی کند مردم نمی توان انجام آن ،

آن می رود چیزی شبیه به این: یک هنرمند کلاهبرداری اهداف سالمند قربانی متوجه می شود نام یک جوان نسبی مانند نوه یا برادر زاده و سپس impersonates که فرد در یک تماس تلفنی.

Scammer چرخش داستان در مورد وای اواخر شب بازداشت گاهی اوقات در یک خارجی و یا بازگشت کشور منطقه و بسته با یک درخواست برای پول وثیقه.

کمیسیون تجارت فدرال خواستار آن را "خانواده اضطراری کلاهبرداری" در حالی که دیگران لقب آن "پدربزرگ و مادر بزرگ کلاهبرداری است."

با قلب-رشته محکم کشیده و زمان در حال اجرا نگران قربانی سیم پول است. در برخی از نقطه قربانی متوجه می شود لودگی جریان است اما پس از آن معمولا بیش از حد دیر است.

معمولا. اما در یک مورد اخیر رهبری جنوبی منطقه ای پلیس, یک افسر کاردان قادر به مهندس -روشن کردن پول در آخرین لحظه.

Scammer صدا مانند برادرزاده

روز دوشنبه سالمندان شروزبری مرد دریافت تماس از کسی که ادعا می شود برادرزاده اش.

بیشتر: دوقلوها رها: کودک پا گیر در طوفان تخلیه در نیویورک تقاطع پلیس می گویند

بیشتر: Ex-شیر سرخ منطقه مدرسه منطقه مدیر پنجه نرم می کند گناه به فساد از افراد زیر سن قانونی

"مرد تماس گیرنده بود که زندانی و نیاز به وثیقه پول" به پلیس گفت:. "مرد تماس گیرنده ارائه یک شماره تلفن خود را برای متهم وکیل. قربانی اظهار داشت که او واقعا معتقد است که تماس گیرنده بود و برادرزاده اش با صدایی مانند او."

این "وکیل" گفت: قربانی برای ارسال $8,500. در یک پیچ و تاب و عجیب قربانی شد به کارگردانی به ارسال پول از طریق "حلزون-mail" به نیوهمپشایر و نه توسط سریع تر مسیر سیم کشی آن است.

علاوه بر این کلاهبرداران واقعا سعی کردم به پوشش تمام پایگاه های خود دیکته یک روایت برای مرد به تکرار در مورد کسی بود که نگران پول است.

"قربانی شد همچنین دستور داده است که اگر هر کسی که از او بخواهید در مورد پول نقد برداشت مقدار او به آنها بگویید که آن را به صورت قرارداد کار در حال انجام" پلیس گفت:.

بسته های منحرف

جنوب پلیس منطقه اول شد آگاه از کلاهبرداری که دیگر نسبی در مورد این تلفن تماس بگیرید. یک افسر تماس با خانواده و آورده بود تا به سرعت در جزئیات.

افسر رو بر روی گوشی و برقراری تماس برای جلوگیری از تحویل. او به ارائه خدمات امید به جای حمل و نقل سفارش با یکی از جدید به ارسال پشت بسته.

از آن عبور نیوهمپشایر مرز اما افسر تماس گرفته شد و بسته شد هدایت می شوید به قربانی, پلیس گفت:.

"این پول بازگشت به قربانی بیشتر بدون حادثه" به پلیس گفت:. "ما را تشویق کنند که مردم صحبت می کنند و به پدر و مادر سالمند خود در مورد این کلاهبرداری ها و چه به قربانی. خوشبختانه این نتیجه شد یک مثبت است."

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب