'تیز نیروی ضربه به گردن': پلیس پروب قتل زن در یافت Pinchot پارک

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 3:36 PM EDT Jun 10, 2020مرگ 37 سال — که پیدا شد در Pinchot پارک در روز دوشنبه

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

مرگ 37 سال — که پیدا شد در Pinchot پارک در روز دوشنبه — رد شده یک قتل با مرگ او ناشی از تیز نیروی ضربه به گردن او با توجه به نیویورک پزشکی قانونی شهرستان Pam گی.

علت و نحوه مرگ لورن M. Gallagher, 37, از بروملل دلاور شهرستان داده شد و به عنوان نتیجه کالبد شکافی در Lehigh Valley بیمارستان در روز چهارشنبه, گی گفت.

گالاگر همراه با دیگر گزارشگر — بود که در گذشته شناخته شده بود تحت درمان در بیمارستان نیویورک — یافت شد توسط یک camper در وارینگتون شهرستان پارک ایالتی در شمال نیویورک شهرستان سه شنبه شب ،

اگر چه پنسیلوانیا سیر پلیس داده اند و نه یک انگیزه و یا ممکن است در اعتراض به انتشار اخبار از پزشکی قانونی روز سه شنبه اظهار داشت: "این است و نه تصور می شود در هر گونه خطر است."

گالاگر و زن دیگر برنامه ریزی شده بود به اتمام خود سایت کمپینگ در پارک در روز یکشنبه اما آنها تا به حال نه. وسیله نقلیه خود را همچنان وجود دارد, همراه با اموال خود را هنگامی که یک پارک رنجر آنها را پیدا دوشنبه, دولت, پلیس گفت:.

Pennsylvania State Police انجام یک جستجو از منطقه ای نزدیک به 800 بلوک شرق منطقه کمپینگ جاده اما نمی تواند قرار دادن کسی. یک camper در بر داشت گالاگر و زن دیگر بعد از پلیس به سمت چپ.

از شنبه بعد از ظهر دولت و پلیس تا به حال منتشر نشده هر گونه اطلاعات اضافی در بررسی است.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب