ستاره سانتا باربارا کارآگاه اخراج شد برای جعل سوابق سرپیچی از دستورات

برای 16 سال, کریستال Bedolla شد یک ستاره در حال افزایش در سانتا باربارا اداره پلیس. مثل همه استخدام های جدید ا

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

برای 16 سال, کریستال Bedolla شد یک ستاره در حال افزایش در سانتا باربارا اداره پلیس. مثل همه استخدام های جدید او آغاز شده به عنوان یک افسر گشت اما او به سختی و به سرعت ابتکار عمل را به دست آورده به ارتقاء به باند سرکوب تیم, که در آن او کمک کرد به دور از خشونت Westsiders و پیگیری کردن یک قتل مشکوک بر روی لام در مکزیک است.

بعد از آن در زندگی حرفه ای اش به عنوان یک کارآگاه در Major Crimes Unit Bedolla را تحقیق مهارت منجر به دستگیری یک molester کودک که در حال حاضر صرف بقیه عمر خود را پشت میله های زندان. او علنا تقدیر در بیش از یک مناسبت برای کار در رسیدگی به پرونده جنایات جنسی و در سال 2015 او را به دست آورده جایزه از دفتر دادستان منطقه در طول ملی, جرم, حقوق قربانیان در هفته.

که در همان سال اما Bedolla استفاده می شود و موقعیت خود را به عنوان یک سوگند افسر به "به دست آوردن نفوذ در غیر بخش مربوط به حادثه" با توجه به رشته ای فایل. سپس در 2018, Bedolla حرفه ای به عنوان یک تزئین عضو نیروی آمد به طور ناگهانی و بی پایان است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


اطلاعات در Bedolla شلیک و این روند که منجر به آن شد ارائه شده به سانتا باربارا مستقل به عنوان بخشی از آن در حال انجام درخواست پلیس سوابق سوء رفتار افسر. این اولیه افشای ارائه می دهد یک نگاه اجمالی به این بخش به طور معمول پنهان در فرایند مورد نقد و انضباط خاص خود را دارد. اضافی سوابق آینده. در پاسخ به کشتار جورج فلوید و دیرینه نارضایتی بیش از سوء استفاده پلیس منطقه ای سازمان سیاه زندگی مهم جنبش نیز در حال حاضر فشار برای ایجاد یک غیر نظامی بررسی هیئت مدیره در این شهرستان است.

Bedolla شلیک توضیح داده شده است در دو سند جداگانه یک "اطلاع از قصد اخراج" نوشته شده در جولای 16, 2018, توسط ستوان الکس sarah rees و "Final اطلاع از اخراج" نوشته و امضا شده 15 سپتامبر 2018 با رئیس لری Luhnow. سوابق توصیف چند نمونه از "نادرستی" "نافرمانی" و "تحریف پرونده" توسط Bedolla.

مدتی در سال 2016 sarah rees متوجه می گوید: بدون ارائه یک تاریخ دقیق Bedolla دروغ در یک گزارش در مورد سرقت خودرو او واقع در 300 بلوک از داخل خیابان. او نوشت: او می خواهم خال خال خودرو "در حالی که در مسیر به یک تماس دیگر" اما او گشت وسیله نقلیه سیستم GPS محققان بعد از آن کشف شده نشان داد او در واقع به حال متوقف شده و در نزدیکی پارک برای چند دقیقه و هرگز در پاسخ به یکی دیگر تماس بگیرید.

زمانی که برای اولین بار مواجه, Bedolla هرگونه تخلف است. زمانی که فشار او اذعان کرد fudging زبان در گزارش اما ادعا کرد این عادی بود برای افسران به استفاده از عبارات که ممکن است گمراه کننده باشد. "[I]t شایع است برای ما برای نوشتن زبان خاصی در گزارش من نمی خواهم به می گویند برای حفاظت از, اما وجود دارد برخی از زبان استفاده می کنیم, در زمان," او گفت: محققان. "زمان محلی شما وجود دارد شما می توانید با قرار دادن 'در حالی که مسیر' هنگامی که شما لزوما " en-route.'" این تنها زمانی بود که Bedolla متوجه شدم او در مشکل واقعی او اعتراف او در واقع متوقف به یک شخصی "گفتگو" با یک خاموش وظیفه پلیس از اورنج کانتی. او حاضر به بحث در مورد ماهیت این گفتگو.

در ماه اوت سال 2017 sarah rees گفت: Bedolla در پاسخ به کمک یک پارکینگ اجرای افسر که در این فرایند با استناد به یک مرد برای عملیاتی ماشین خود را با دو پلاک. دوباره محققان یافت Bedolla شامل اظهارات گمراه کننده در گزارش او در مورد تعامل او با شک و به نظر می رسد به عجله از طریق فرایند مصاحبه است چرا که او "تا به حال یک قرار ملاقات." علاوه بر این Bedolla ثبت شده فقط هفت دقیقه و 21 ثانیه از این 31 دقیقه تماس در گشت وسیله نقلیه dash cam زمانی که روش عملیاتی استاندارد دیکته دوربین باقی می ماند نورد برای تمامیت پاسخ او. او نمی تواند حساب برای زمان از دست رفته.

سپس در ماه سپتامبر 2017, sarah rees ادامه Bedolla اعزام شد تا به Canalino مدرسه در کارپینتریا به بررسی تجاوز جنسی. هنگامی که او را به نام بازگشت به مقر پلیس با یافته های اولیه او بود به کارگردانی "ایستادگی کردن" و اجازه دهید کلانتر, کارآگاه را بیش از این مورد پس از مدرسه در شهرستان حوزه قضایی است. Bedolla نادیده سفارش و به جای لغو تماس به دفتر کلانتر به محققان و پس از آن مصاحبه با قربانی پدر و مادر خودش. تحت بازجویی در مورد او تصمیم به نافرمانی دستور مستقیم او گفت: "من هرگز تا به حال به تماس یک استاد راهنما برای هر چیزی که کمی." بعد یک استاد راهنما خواسته Bedolla به ورود هر گونه اضافه کاری در حالی که نوشتن گزارش. او با سنجش زمان 2.2 ساعت اضافه کاری در حالی که داشتن یک فرصت صبحانه در سامبو رستوران.

رئیس Luhnow گفت: در حالی که Bedolla نادرستی در ماشین به سرقت رفته گزارش شد و زمینه را برای فسخ خود را در آن آن را الگوی خود را از نقض دستور و اقدام علیه گروه سیاست است که او را متقاعد به رعایت sarah rees توصیه برای اخراج. "شکی وجود ندارد که افسران پلیس برگزار می شود به یک استاندارد بالاتر به دلیل مهم وظیفه از خدمت و حفاظت از مکان های عمومی," او نوشت. "بنابراین ضروری است که افسران پایبند به یک کد دقیق از صداقت در تمام زمانها. در پذیرش استخدام های افسران را سوگند سوگند که آنها نمی خواهد درگیر در انجام آن تماس به سوال اینکه آیا آنها در همه زمان ها را صادقانه انجام رسمی خود مسئولیت دارد."

Bedolla در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک مجوز محقق خصوصی برای هیز قانون دفاتر در سانتا باربارا. درخواست های متعدد به این شرکت برای اظهار نظر بدون جواب رفت. تلاش برای رسیدن به Bedolla موفق نبودند. در طول سال گذشته با اداره پلیس او را به دست آورده $195,000 در پرداخت و مزایای.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب