Sinsemilla علم در لامپوک را Merso Labs

این که آیا شما یک علف هرز عاشق یا شاهدانه شاکی آن را سخت به استدلال می کنند در برابر آزمایش های دقیق برای آفت

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

این که آیا شما یک علف هرز عاشق یا شاهدانه شاکی آن را سخت به استدلال می کنند در برابر آزمایش های دقیق برای آفت کش ها قالب فلزات سنگین و آلاینده های دیگر که موظف به تولید کنندگان و تولیدکنندگان توسط کالیفرنیا اداره شاهدانه کنترل. بررسی گسترده تر است از آنچه که مورد نیاز برای مواد غذایی و الکل با هدف اطمینان حاصل شود که مصرف کنندگان تنها می توانید دقیقا آنچه آنها فکر می کنم آنها خریداری کرده اید.

مانند سایه فعالیت این آفت بسیار از این نوپای بار غیر قانونی صنعت وجود دارد بوده است رسوایی در تست بخش بیش از حد — یک ساکرامنتو آزمایشگاه مثلا من جعل آفت کش نتایج جستجو برای تقریبا 30 شرکت به دلیل یک ماشین را شکست. اما به زودی-به-می شود-مجوز تسهیلات در لامپوک که در تلاش برای انجام همه چیز را هم با کتاب و بالای خط.

عکس: مت Kettmann

"همه از این روش ها ما را استخدام باید ضد گلوله" توضیح می دهد که Kelsey گورتر مدیر آزمایشگاه خدمات Merso Labs. "ما باید برای اثبات فراتر از سایه شک است که ما دقیق در هر زمان." او امیدوار است تا زمین های خود را به دولت مجوز در ماه آوریل پس از چند ماه از جمع آوری بیش از 1.5 میلیون دلار در تجهیزات و تکمیل روش خود را.

برای انجام این کار گورتر و تیم او خریداری یک طیف گسترده ای از محصولات شاهدانه — گل رزین خوراکی نوشیدنی و غیره. — و شروع به شلیک کردن با نام تجاری جدید مجموعه ای از کروماتوگرافی و اسپکترومتری جرمی دستگاه های مورد نیاز به شکستن و تجزیه و تحلیل کالا. ماشین آلات, بسیاری از ساخته شده توسط Agilent Technologies هستند "با نام تجاری جدید و فوق حساسيت" گفت: گورتر و اشاره کرد که یکی از تولید یک مشعل است که به عنوان گرم به عنوان سطح خورشید است.

آزمایشگاه باید قادر به شناسایی 66 آفت کش ها, پنج مایکوتوکسین ها و طیف وسیعی از فلزات سنگین و باکتری ها و باقی مانده حلال مانند هگزان و متانول. "ما نمی خواهیم بوتان چپ در یک محصول است که کسی در حال رفتن به دود و یا خوردن" گفت: گورتر که همچنین آهنگ های قدرت از طریق THC و CBD, سطح, اگر چه وجود دارد بالقوه برای تست برای بسیاری از کانابینوئیدهای و ترپن ها نیز هست. آزمون اصلی در اطراف هزینه $800 و حدود 24 ساعت هر چند سه تا پنج روز کاری است معمول دوره انتظار. وجود 135 analytes در همه نمونه ها ردیابی از طریق زنجیره ای از بازداشت اشکال.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


یک بار بالا و در حال اجرا در این آزمایشگاه نتایج آزمون به دولت در همان زمان به عنوان تهیه کننده یا رشد که ارسال نمونه می آموزد اخبار. که تضمین شفافیت اما این آزمایشگاه در حال تلاش های تجاری و نه سازمان های دولتی. برای موفقیت آنها نیاز به کشت پایه مشتری و کار با پرورش دهندگان و تولید کنندگان در هر مرحله در طول راه برای اطمینان حاصل شود که آنها را تصویب هنگامی که آن زمان برای اجرای آزمون رسمی.

"ما می خواهیم برای کمک به آنها و آموزش آنها را در کشاورزی و تولید روش می تواند به بهبود خود ادامه گفت:" گورتر. "هر کس به دنبال از دانه به نمونه است." (هر چند Merso نیست و ارائه این سرویس وجود دارد بازسازی برخی از گزینه های در دسترس که برخی نمونه, نمی, تصویب جمع اوری است که افزایش دادن به کل صنعت زیر از مشاوران که می تواند تمیز کردن محصولات.)

عکس: مت Kettmann

که رابطه قطعا می تواند بالا بردن ابرو وقتی که می آید به تضاد منافع اما گفت گورتر "ما مجاز به سرمایه گذاری در هر بخش دیگری از حشیش میباشد." نه می تواند به تولید کنندگان یا تولید کنندگان سرمایه گذاری در آزمایشگاه.

گورتر آمد به حشیش از صنعت شراب که در آن او کار می کرد برای یک شرکت بزرگ کارخانه شراب سازی در پاسو روبلز. اما او می خواهم مطالعه بیوشیمی در UCSB با Kaleb Asfaha که تصمیم به ایجاد Merso Labs پس از گرفتن دکترای خود را از دانشگاه برکلی. او را داد و او آمد پردازنده. "هستند بسیاری از تشابه بین شراب و حشیش" گفت: گورتر. "اما از برخی از دیدگاه های شاهدانه است که بسیاری سخت تر است. این یک چالش است."

Asfaha انتخاب لامپوک به دلیل نزدیکی آن به بسیاری از سانتا باربارا شهرستان شاهدانه مزارع و ایده این است که به طور پیوسته گسترش فراتر از زمان هفت کارکنان و 2,200 متر مربع به یکی از کالیفرنیا را برجسته تر labs. "وجود دارد هیچ دیگر آزمایشگاه در صدها مایل از ما" گفت: گورتر اما او می داند خدمات خود را در حال یک قطره در تست سطل. "ما نمی خواهد حتی یک دندانه در نیاز در این منطقه است."

برای یک دانشمند مانند گورتر آن را جذاب و حرفه ای است. "درست مثل این است که یک ترکیب فارماکولوژی و کشاورزی" گفت و توضیح داد که همیشه در حال تغییر قوانین نگه داشتن مردم در انگشتان خود را. "این یک چیز کلی با شاهدانه صنعت: من به مردم میگویم که این هواپیما ساخته شده است که در هنگام پرواز."


ببینید mersolabs.com.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب