uc Berkeley students relieved over suspension of cancel for nonpayment

در حالی که دانشجویان UC Berkeley برای سیاست عدم پرداخت، یا CNP، برای ترم پاییز متوقف شد، بسیاری از احساس می کن

توسط NEWSWORLDS در 27 مرداد 1399

در حالی که دانشجویان UC Berkeley برای سیاست عدم پرداخت، یا CNP، برای ترم پاییز متوقف شد، بسیاری از احساس می کنند مبارزات انتخاباتی برای حذف دائمی آن به سر نمی.

پردیس اعلام کرد پنج شنبه در ایمیل ی که CNP در پاسخ به COVID-19 همه گیر معلق خواهد شد. قبلاً، بر اساس سیاست، دانشجویانی که تا ۲۱ اوت ۲۰ درصد شهریه نمی پرداخت، از کلاس ها کنار می شدند.

در روشنایی عدم اطمینان مالی که توسط همه گیر ها ایجاد می شود، سناتورهای ASUC به رهبری جولیا کاسترو سناتور ASUC، برای تعلیق CNP، که از زمان اجرای آن در سال ۲۰۱۶ pushback دریافت کرد، به دلیل اینکه دانشجویان فکر می کردند این کار برای دانشجویان ناحق است، دانشجویان ی کم درآمد را می خواست.

برای جلوگیری از CNP، دانش آموزان در معرض خطر مالی ممکن است مجبور به گرفتن وام های اضطراری، که بدتر از شرایط مالی خود را، گفت: ASUC سناتور Apoorva Prakash. حتی کسانی که از نظر عملکردی تحت تاثیر تجربه CNP نمی توانند استرس از اطلاع رسانی در CalCentral احساس, به خصوص اگر آنها نمی دانم که آن را به چه معنی.

در پاسخ به تعلیق، بسیاری از دانشجویان گفتند که خوشحال هستند که به دلیل همه گیر جهانی، کسی به خاطر عدم پرداخت مجازات نمی شود، و گفتند که فکر می کنند این گام مثبتی در جهت کاهش استرس در تجربه دانشجویی است.

سناتور ASUC Mateo Torrico در یک ایمیل گفت: "به عنوان سناتورها ما واقعا قدرت زیادی برای تغییر تصمیم های مالی دانشگاه ممکن است انجام دهد، با این حال ما باید بسیاری از نفوذ و قدرت نرم در پردیس، گفت: ASUC سناتور Mateo Torrico در یک ایمیل. این یک مثال کامل از آنچه که می تواند انجام شود زمانی که ASUC متحد و مبارزه برای نیازهای دانش آموزان است."

پراکاش افزود که او فکر می کند UC Berkeley باید نیازهای دانشجویی را بر چالش های اداری فراتر از ترم آینده اولویت بندی کند.

برای این کار، ASUC و دفتر کمک های مالی و بورسیه های دانشگاه با هم کار کرده اند تا ارزیابی اثرات سلامت را به گردش درآورد که در آن دانشجویان می توانند گواهی نامه های خود را وارد کنند. هدف این است که ارائه این اعداد به مقامات پردیس به استدلال برای لغو دائمی CNP، به گفته کاسترو.

"حرکت به جلو دانشگاه باید در نظر حذف سیاست CNP همه با هم، ارائه استقلال و انعطاف پذیری به دانشجویان برای پرداخت شهریه و هزینه ها زمانی که آنها احساس می کنند از نظر مالی آماده است، گفت: ASUC سناتور Aasim یحیی در یک ایمیل. "این در مورد قرار دادن دانش آموزان در ابتدا."

بدون حذف این سیاست، طرح پشتیبان کاسترو این است که اطمینان حاصل شود متقاضیان کمک های مالی CNP هر ترم را از کار می افتید. کاسترو همچنین گفت که او با هدف بالا بردن مقدار خارج از دولت دانش آموزان می تواند از وام های اضطراری copayable به طوری که آن را ملاقات CNP 20 ٪ نیاز به شهریه.

CNP در حال حاضر یک سیاست در هر دانشگاه UC، به جز UC سانتا کروز، و کاسترو در مورد دیگر دانشجویان UC که ممکن است در مورد کاهش یافته از کلاس ها استرس نگران است.

کاسترو گفت: «من نمی خواهم این موضوع را به طور دائم در دانشگاه برکلی لغو کنم» همچنین می خواهم برای دانشجویان دیگر دانشگاه های دانشگاه UC مبارزه کنم. امیدوارم ما با دیگر مقامات ASUC در UCs دیگر کار کنیم و این سیاست را به وجود آوریم و صحبت کنیم."

تماس با کاترین Hsu در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @catherinehsuDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن