شش پنسیلوانیا پرورش دهندگان سگ را انسانی جامعه وحشتناک صد توله سگ میلز

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 6:00 AM EDT مارس 12 سال 2020شش پنسیلوانیا پرورش سگ کسب و کار ساخته شده اند

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

شش پنسیلوانیا پرورش سگ کسب و کار ساخته شده اند را در لیست جامعه انسانی را "وحشتناک صد."

جزئیات را در یک گزارش از توله سگ میلز در سراسر ایالات متحده برخی از کسب و کار ساخته شده است که این لیست تا به حال چندین مراقبت از حیوانات نقض بیش از سال است. وقایع هستند سگ و توله سگ در معرض سرمای شدید یا گرمای بدون مسکن مناسب و برخی از زندگی در شرایط با توجه به گزارش.

برخی از فروشندگان به نام در این گزارش اعتراف به تیراندازی سگ یا توله سگ آنها را نمی خواهید.

در پنسیلوانیا توله سگ میلز نام عبارتند از:

  • Berks County: Jen-هوایی استرالیا, Bernville. مالک: جن میلر. بازرسان دولتی یافت "متعدد نقض جدی" در طول چند بازدیدکننده داشته است به کسب و کار در سال 2019. کسانی که شامل کثیف شرایط برای حیوانات سگ با یک تومور پستان و سگ نیاز به مراقبت های دامپزشکی یکی معلول قبلی پا شکسته. او اشاره کرد در ماه ژوئن 2019 برای برخی از تکرار مسائل است که بازرسان یافت با توجه به جامعه انسانی را گزارش.
  • Lancaster County: زمزمه بهار لانه LLC شرق ارل. مالک: James وادار کردن مردم. حداقل چهار تقدیر نامه صادر شده در سال 2019 را به دلیل امتناع از بازرسی تداخل با بازرسان و عدم نگه داشتن حیوانات مناسب سوابق. این کسب و کار تا به حال ذکر شده است برای 20 نقض در سال 2018 برای فقیر مراقبت از حیوانات وحشتناک صد گزارش می گوید.
  • آرمسترانگ شهرستان: هلمن تپه لانه/آرمسترانگ لانه. مالک: Jennie آرمسترانگ. آرمسترانگ با دریافت چهار استناد در سال 2019 برای مراقبت از حیوانات تخلفات از جمله سگ در سمت چپ خورشید با سایه غیربهداشتی آشیانه و شلوغ قفس با توجه به گزارش.
  • چستر شهرستان: تپه بالا, مزرعه, لانه, Honey Brook. مالک: لوی Kauffman. در ماه فوریه لانه صادر شد متوقف و دست بردارد منظور از دولت برای عامل بدون مجوز با توجه به سوابق دولت. مسائل دیگر در لانه شامل فقدان سوابق مناسب و موفق بازرسی به دلیل آشیانه که در آن سگ می تواند مجروح با توجه به جامعه انسانی را گزارش.
  • چستر شهرستان: آفتابی شیب Kennels, Honey Brook. مالک: سام Kauffman. کسب و کار ذکر شده بود در سال 2019 برای یک موضوع مسکن توسط دولت را از سگ قانون است. آن را تا به حال تکرار مسائل را با شکست به سگ مورد بررسی قرار توسط یک دامپزشک با توجه به گزارش.
  • Cumberland County: Eichenluft کار, آلمانی, چوپان Newville. مالک: مارگارت Graf. آن شکست خورده است و دولت بازرسی بارها و بارها برای ناکافی گواهینامه و سوابق و همچنین قفس بودند که بیش از حد کوچک با توجه به گزارش. قبلی وحشتناک صد گزارش گراف نامیده می شد را به صورت غیر بهداشتی آشیانه و پناهگاه ناکافی برای سگ.

"متاسفانه کمبود بودجه دولت به نظر می رسد برای کمک به این مشکل" جامعه انسانی ایالات متحده گفت: در آن گزارش.

دولت حسابرس کل یوجین DePasquale گزارش در ماه فوریه که دولت سگ اجرای قانون اداره "شده است محروم از منابع آن نیاز به نگه داشتن سگ امن است."

دفتر عمل در دولت و وزارت کشاورزی حصول اطمینان از سگ رفاه در آشیانه و امکانات شبانه روزی و نظارت سگ صدور مجوز و هاری واکسیناسیون.

"دفتر سگ اجرای قانون ممکن است در اجرا از پول این تابستان" DePasquale هشدار داد در حسابرسی. "آن زمان برای پنسیلوانیا به مطمئن شوید که آن را به اندازه کافی بودجه سگ اجرای قانون است."

اداره برش کارکنان آن 18 درصد از سال 2014 "که به معنی سگ نگهبانان کشیده خیلی نازک" DePasquale گفت: در ماه فوریه است. "قانونگذاران عشق به مشتری جلب کردن تغییرات آنها ساخته ام به حیوانات مختلف قوانین حفاظت, اما آنها به پرداخت بیش از حد توجه به مطمئن شوید که سگ اجرای قانون است و به اندازه کافی تامین می شود."

اتخاذ: عکس: Adoptable حیوانات خانگی در شهرستان نیویورک SPCA مارس 30 گربه و سگ و خرگوش.

بیشتر: چگونه coronavirus را تحت تاثیر قرار حیوانات SPCA?

بالا متحده در وحشتناک صد لیست از جامعه انسانی هستند:

  • Missouri: 30
  • اوهایو: 9
  • کانزاس: 8
  • ویسکانسین: 8
  • گرجستان: 7
  • پنسیلوانیا: 6

"با وزارت جهاد کشاورزی عدم محافظت از این حیوانات بی پناه و برخی از سازمان ها مجبور به توقف و بازرسی خود برنامه های میان همه گیر سگ و تکیه بیش از همیشه به رای خود را با دلار گفت:" جان Goodwin, مدیر ارشد, از Humane Society of the United States' توقف توله سگ میلز کمپین در انتشار اخبار.

دیگر نگران یافته در این گزارش:

  • وندی حیوانات خانگی, USDA-فروشنده مجاز در کانزاس اعتراف کرد که آنها به ضرب گلوله کشته و دو ده سگ. بازرسان دولتی اشاره کرد وندی حیوانات خانگی برای غیر انسانی شکل "کشتن از سر ترحم" اما این وزارتخانه نیست. وندی حیوانات خانگی را فراهم می کند توله سگ به حیوان خانگی فروشگاه در سراسر ایالات متحده
  • American Kennel Club, مادر, Paul Steury در میشیگان است که شکایت توسط وکیل دولت به طور کلی به اتهام فروش sick puppies, گمراه کننده, مصرف کنندگان و کشتن ناخواسته, توله سگ, به گزارش.
  • USDA-فروشنده مجاز در آیووا, استون هنج, لانه, است که بیش از 650 سگ پیدا شده است با نزدیک به 50 بیمار یا مجروح حیوانات پس از 2015 از جمله لنگش سگ و سگ با زخم های باز.

بیش از نیمی از فروشندگان در این گزارش مجوز توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده را قادر می سازد که آنها را برای فروش به فروشگاه حیوان خانگی و یا فروش توله سگ آنلاین با توجه به جامعه انسانی است.

در ماه های پس از این مسائل بودند مستند سگ قرار داده شده اند در معرض خطر بیشتری به این دلیل که وزارت کشاورزی ایالات متحده و بسیاری از سازمان های دولتی متوقف و بازرسی برنامه ها به دلیل COVID-19 جامعه انسانی گفت.

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن