شهادت گمراه کننده رئیس NRA وین لاپیر در مورد سفرهای رایگان با قایق بادبانی در باهاما

[ad_1] این داستان با مشارکت The Trace، یک سازمان خبری غیرانتفاعی که سلاح‌ها را در آمریکا پوشش می‌دهد، منتشر ش

توسط NEWSWORLDS در 1 دی 1400
[ad_1]

این داستان با مشارکت The Trace، یک سازمان خبری غیرانتفاعی که سلاح‌ها را در آمریکا پوشش می‌دهد، منتشر شد.

در 9 جولای 2013، کالین استرن، خواهرزاده وین لاپیر، مدیر اجرایی انجمن ملی اسلحه، ایمیلی از یکی از مدیران بخش عروسی و ویژه آتلانتیس، یک استراحتگاه خانوادگی محبوب در جزیره پارادایس، دریافت کرد. او در این ایمیل نوشت: «خوشحالم که قرارداد عروسی‌تان را در استراحتگاه شگفت‌انگیز ما به شما ارائه می‌دهم!» استرن و همسر آینده اش، تری، با ارتقای مکان مراسم خود، طرح Simply Love را رزرو کرده بودند. این یک هفته بعد در یک ملک همسایه و معتبرتر برگزار می شود. این زوج قصد داشتند نذرهای صومعه‌های آگوستینی قرن دوازدهم را مبادله کنند که در دهه 1960 به این مکان منتقل و تکمیل شد.

در روز عروسی، 16 جولای، باران و رعد و برق آمد و عروسی در داخل خانه، در آتلانتیس برگزار شد. استرن در مراسمی که در بیانیه‌ای «کوچک» و «خصوصی» توصیف کرد، یک لباس کوکتل سفید با یقه جواهرات پوشید. لاپیر و همسرش سوزان از جمله مهمانان بودند. این رویداد بخشی از سفری بود که طی آن لاپیرس و استرنرز با یک قایق تفریحی مجلل که توسط یک پیمانکار NRA به صورت رایگان ارائه شده بود، به گشت و گذار در دریای کارائیب پرداختند.

در سال 2020، لتیسیا جیمز، دادستان کل نیویورک، شکایتی را برای انحلال NRA برای مدلی از خودزنی که شامل پذیرش ادعایی لاپییر از هدایای مجلل از سوی اجراکنندگان بود، تنظیم کرد. وقتی از لاپییر در مورد سفر با قایق بادبانی سوال شد، عروسی را فاش نکرد. در عوض، او با سوگند شهادت داد که تابستان امسال از قایق استفاده کرده است زیرا جانش در خطر قریب الوقوع بوده است. او گفت این سفر - اولین سفر از شش سفر تابستانی سالانه قایق بادبانی به باهاما از سال 2013 تا 2018 - یک "پناهگاه ایمنی" و تنها راه برای ایمن بودن پس از تیراندازی دسته جمعی در مدرسه ابتدایی سندی هوک بود. لاپیر توضیح داد که او تحت "تهدید ریاست جمهوری بدون امنیت ریاست جمهوری" بوده و این قایق به عنوان پناهگاه "پیشنهاد شده است". وقتی بالاخره به قایق تفریحی رسید، یادش افتاد که فکر می‌کرد: «خدا را شکر که سالم هستم، هیچ‌کس نمی‌تواند مرا به اینجا برساند.»

اسناد داخلی NRA، دیگر سوابق و مصاحبه با کارمندان سابق نشان می دهد که لاپییر بارها و بارها اظهارات گمراه کننده و احتمالاً نادرست تحت سوگند در مورد قایق بادبانی و خواهرزاده خود داشته است. لاپیر شهادت داد که استرنر، که او را در آژانس درآمد ملی استخدام کرده بود، بخشی جدایی ناپذیر از سازمان بود، اما همکاران سابق که به شرط ناشناس ماندن از ترس انتقام صحبت کردند، گفتند که او کار کمی انجام داده است.

استفان گیلرز، استاد دانشکده حقوق دانشگاه نیویورک، گفت که شهادت لاپییر می تواند شکایت دادستان کل علیه NRA را تقویت کند. مردی که دروغ می گفت چیز دیگری برای پنهان کردن داشت و می دانست. گیلرز گفت: «آنچه آنها گفتند مدرکی علیه آنها خواهد بود. "اگر لاپیر آگاهانه شهادت دروغ بدهد، مهمات به تلاش های AG برای انحلال NRA اضافه می کند."

این سازمان بسیاری از ادعاهای دادستان کل را به چالش کشیده است و علیه جیمز به اتهام نقض حقوق قانونی او شکایت های متقابل ارائه کرده است. این سازمان غیرانتفاعی ادعا می‌کند که به «حکمرانی خوب» متعهد است و در اظهارنامه‌های مالیاتی اخیر فاش کرده است که لاپییر بیشتر هزینه‌های سفر را که NRA تاکنون نادرست تلقی کرده است، پرداخت کرده و قصد دارد بقیه را بازپرداخت کند. در اکتبر، هیئت مدیره او لاپیر را برای سی و یکمین دوره یک ساله خود به عنوان مدیر اجرایی انتخاب کرد. ویلیام برویر سوم، وکیلی که نماینده سازمان در مبارزه قانونی علیه جیمز است، گفت: «NRA می‌داند که آقای لاپییر صادقانه درباره سفر و استفاده از قایق تفریحی پاسخ داده است». "هر گونه پیشنهاد بر خلاف آن بی پروا و گمراه کننده است." او افزود که "طبق NRA، LaPierre" به تمام تعهدات حرفه ای خود در قبال انجمن احترام می گذارد - کار با شفافیت و تعهد به حکمرانی خوب." در بیانیه ای از آژانس درآمد ملی، استرن گفت: "من نمی دانم که چرا به عروسی من ثابت شده است، اما شخصا احساس می کنم مورد آزار و اذیت قرار گرفته ام.

برای نزدیک به یک دهه، LaPierre نتوانسته است سفرهای رایگان قایق بادبانی را در فرم‌های افشای داخلی NRA فهرست کند، همانطور که قوانین سازماندهی و قانون ایالت نیویورک لازم است. در عوض، او این کار را فقط در بهار امسال انجام داد، همان روزی که باید برای اولین بار در برابر قاضی شهادت می داد. طبق یک بروشور خیریه، یک سفر چهار شبه با یک قایق بادبانی صد و هشت فوتی با چهار کابین، یک سرسره آبی و یک سکوی شنای هیدرولیک بیش از هفتاد و پنج هزار دلار هزینه دارد. لاپییر در شهادت خود توضیح داد که چون قایق را به عنوان "مشکل امنیتی با خانواده من، با من" می دید، آن را "درگیری" نمی دانست.

دیوید مکنزی مالک قایق بادبانی از نزدیکان لاپییر و پیمانکار قدیمی NRA بود. به مدت بیست سال، گروه تسلیحاتی میلیون ها دلار به شرکت تولید مکنزی، Associated Television International، برای Crime Strike، یک برنامه کابلی بازیابی که لاپییر مجری آن است، پرداخت کرد. بین سال‌های 2011 تا 2020، طبق اظهارنامه‌های مالیاتی، NRA همچنین حدود 70 میلیون دلار به دو شرکت جمع‌آوری سرمایه که حداقل بخشی از آن متعلق به همسر مکنزی است، طبق سوابق شرکتی که او امضا کرده است، پرداخت کرده است. مکنزی به من گفت که او هیچ ارتباطی با این دو شرکت ندارد و همسرش هیچ نقشی در کار آنها نداشته است. او گفت: «این یک تاریخ طولانی است که چگونه این همه اتفاق افتاده است. اساساً این یک سرمایه گذاری منفعلانه بود و ربطی به آن ندارد.»

قراردادهای به دست آمده از The Trace و نیویورکر برای یکی از شرکت ها، Allegiance Creative Group، توسط LaPierre امضا شد. اولین تمدید در نوامبر 2013، چهار ماه پس از عروسی استرن امضا شد. لاپیر در شهادت خود ادعا می کند که در مذاکرات برای قرارداد با شرکت های مرتبط با همسر مکنزی شرکت نکرده است. NRA به من گفت که LaPierre هرگز اسناد ثبت نام نهادها را بررسی نکرده است.

لاپیر همچنین شهادت داد که از حدود ده یا دوازده سال پیش، NRA تصمیم گرفت که او همیشه "چه برای تجارت یا شخصی" به صورت خصوصی سفر کند. لاپیر، مدیر امنیت سازمان، افزود: "او بر اساس آنچه در مورد آزار و اذیت و تهدید دید، در این مورد قاطعانه بود." اما NRA به من گفت که LaPierres و Sterners در ژوئیه 2013 با یک آگهی به باهاما پرواز کردند و سپس سوار قایق شدند. مقامات سابق NRA گفتند که سترنر در ابتدا عکس های عروسی خود را در فیس بوک منتشر کرد و آنها را در چند سال گذشته حذف کرد. چند ماه پیش، بخش «اعلام حضور» در صفحه فیس بوک استرن، و همچنین همسرش، حاوی پیوندهایی به آتلانتیس در ژوئیه 2013 بود. این مراجع از بین رفته است. وقتی از این سوال پرسیده شد که چرا NRA گفت که آنها "در مورد شیوه های رسانه های اجتماعی کارمندان خود اظهار نظر نمی کنند."

به گفته مقامات سابق NRA، استرن مانند دختر لاپیر است. این زوج در سال 1998 ازدواج کردند، اما هرگز صاحب فرزندی نشدند. استرنر از خانواده سوزان می آید. وقتی او و همسرش در سال 2014 صاحب یک دختر شدند، نام او را سوزان گذاشتند. یک سال بعد، طبق شکایت دادستان کل، سوزان لاپییر استرن را که در اواسط دهه 30 خود بود، استخدام کرد تا برای انجمن رهبری زنان NRA کار کند. سوزان از نظر فنی یکی از داوطلبان رئیس مشترک بود، اما او سرمایه‌گذاری را رهبری کرد که اهداکنندگان زن ثروتمند را پرورش داد. WLF هر سال ناهار و تعطیلات گران قیمت را در برخی از هتل ها و استراحتگاه های بزرگ آمریکا ترتیب می دهد.

استرن امتیازات گران قیمتی از جمله پروازهای جت خصوصی دریافت کرد که در دسترس همکارانش نبود. لاپییر در شهادت خود ادعا می کند که خواهرزاده او یک کارمند کلیدی است و این هزینه ها یک هدف تجاری قانونی دارد. اما کارمندان سابق که روی رویدادهای WLF کار کرده‌اند، نقش استرن را گیج‌کننده می‌دانند. آنها به یاد دارند که او هر از گاهی کارهای معمولی را که به او محول شده بود، مانند سفارش گل انجام می داد، اما بیشتر اوقات او آنجا نبود.

تایلر شروپ، که بر تلاش های جمع آوری کمک های مالی NRA با کمک های مالی ثروتمند نظارت می کند، از استخدام خواهرزاده اش توسط لاپیر دفاع کرد. او گفت استرن "یک کارمند برجسته و ارزشمند" است که "رویدادهای ملی را که تاثیر مثبتی بر NRA، اعضای آن و ماموریت آن دارد" مدیریت می کند. در سال 2015، سالی که استرن استخدام شد، در نشست WLF در برادمور، یک استراحتگاه پنج ستاره زیبا در کلرادو اسپرینگز شرکت کرد. استرنر همچنین دخترش را که در آن زمان نوزاد بود به این مراسم آورد. به گفته اندرو آرولاناندام، سخنگوی آژانس درآمد ملی، استرنر "نقش اصلی در تولید" این ماجرا داشت. با این حال، یکی از برگزارکنندگان جلسه به من گفت: "من قبل از این رویداد هرگز کالین را ملاقات نکرده بودم، اما سوزان گفته بود که او بخشی از تیم خواهد بود. او در ستاد کار نمی‌کرد و در مذاکرات یا جلسات منظم برنامه‌ریزی‌شده‌ای که ما داشتیم حضور نداشت. وضعیت او هرگز برای من روشن نبود."

سوابق داخلی NRA نشان می دهد که به استرن نیم دوجین مسئولیت کلیدی داده شده است، مانند ارائه "پشتیبانی ثبت نام در صورت نیاز" و خدمت به عنوان نقطه تماس برای فعالیت های تیراندازی در دام و گوشه نشین. بسیاری از افرادی که در بالاترین سطح کار کرده اند می گویند که پیدا کردن استرن اغلب دشوار بوده است. در یک نقطه، آنها گفتند، او به دلیل یک عکسبرداری خصوصی با دخترش و دو عکاس از Ackerman McQueen، که در آن زمان شرکت روابط عمومی NRA بود، در دسترس نبود. آرولاناندام، سخنگوی آژانس درآمد ملی، از این عکسبرداری دفاع کرد. او گفت: «اگر چند عکس شخصی گرفته شود، نه اشتباه است و نه اسراف.

استرن از زمان استخدام توسط NRA در نبراسکا، دور از مقر غیرانتفاعی در نزدیکی واشنگتن زندگی می‌کند. شروپ، مدیر اجرایی جمع آوری کمک های مالی NRA، گفت که استرن در تعدادی از وظایف مانند "برنامه ریزی رویداد، مسائل اداری و سایر پروژه هایی که به تسهیل موفقیت WLF کمک کرد" کمک کرد. برای پرداخت هزینه یک پرواز خصوصی از دالاس به نبراسکا به استرن و همسرش.بلیت هواپیما بیش از یازده هزار دلار برای سازمان هزینه داشت. هنگامی که لاپییر در جلسه دادگاه در مورد آن مورد سوال قرار گرفت، گفت که تعداد محدودی پرواز تجاری با هدف گوشه دورافتاده خانواده ایالت وجود دارد. «جلسه سالانه ما در حال برگزاری بود. او در انجمن رهبری زنان در دالاس و. . . مزیت NRA داشتن آن است. . . این کار را انجام بده."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن