فضایی نیروی' copyright: آیا Netflix زرنگ تر بودن از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به نامگذاری حقوق ؟

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 6:05 PM EDT Jun 9, 2020وجود دارد یک سطح از طنز به آن است.یک نام تجاری ج

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

وجود دارد یک سطح از طنز به آن است.

یک نام تجاری جدید طنز کمدی است outwitted دولت ایالات متحده به این اسم که الهام گرفته نشان می دهد.

به گزارش از خبرنگار هالیوود, Netflix بکشد تا به محافظت از حقوق علامت تجاری "فضا نیروی" نام قبل از دولت ایالات متحده است.

جریان-های غول پیکر امن نامگذاری حقوق برای نشان می دهد در اروپا و استرالیا و مکزیک و کاربردی برای علامت تجاری در Jan. 2019 نزدیک به یک سال قبل از کنگره توافق را به صندوق رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن جدید شاخه نظامی تحت میلیارد و 738 میلیارد سیاست دفاعی لایحه.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد قصد دارد برای فضای نیرو در سال 2018 اما هر THR گزارش نیروی هوایی تنها در انتظار یک علامت تجاری درخواست برای شعبه نام.

ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر در درجه اول متکی بر یک "مشترک قانون" حاکم برای ثبت علامت تجاری; هر کدام نهاد برای اولین بار با استفاده از داده علامت تجاری در تجارت الکترونیک امنیت حقوق مربوط به آن است. کشورهای دیگر با استفاده از "برای اولین بار-به-فایل" قاعده بنابراین چرا Netflix در حال حاضر امن حقوق بشر در اروپا و استرالیا و مکزیک است.

طنزهای ممکن است تحت حفاظت طنز دستورالعمل تحت قانون علامت تجاری اما پتانسیل میدان نبرد برای حقوق نامگذاری ممکن است بقیه در استفاده از نام تجاری محصولات مانند لباس و یا سفر لیوان که در آن مصرف کنندگان می تواند اشتباه دو هویت.

Netflix بکشد "فضا نیروی" یک کلاه برداری جدید شاخه نظامی بازیگران استیو Carrell, John Malkovich and Ben Schwartz. نشان می دهد عرضه در ماه مه.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن