'برزخ' بهترین آلبوم Aminé تا به امروز

درجه: 4.0/5.0 Aminé هیچ غریبه ای به صحنه رپ -- بومی پورتلند است که یک slew از نوار مخلوط مثبت دریافت و چهار نف

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

درجه: 4.0/5.0

Aminé هیچ غریبه ای به صحنه رپ -- بومی پورتلند است که یک slew از نوار مخلوط مثبت دریافت و چهار نفره پلاتین گواهی تک ، "کارولین ، زیر کمربند خود را. اما خود قدیمی Aminé در حال تبدیل شدن به غیر قابل تشخیص برای طرفداران طولانی مدت با جدید, بهبود یافته persona او را در دومین آلبوم استودیویی خود را نشان می دهد. Limbo آزاد شده در 7 اوت، برزخ اعتراف به خوبی ساخته شده است که هر چند هنرمند از طریق حملات از عدم قطعیت رفته است، او به خوبی در جاده به فهم که او واقعا است.

برزخ با "بار" لگد می کند، که در آن Aminé سفر خود را در طول چند سال گذشته آغاز می کند، و جنبه های شخصی زندگی اش را که قبلاً ممکن است به آن ریسک نکند، باز می کند. خواننده رپ پیشنهاد می کند که او نمی تواند به برخی از آنچه که او تجربه کرده است کاملا باور کند، اما او به جایی رسیده است که یا سهم خود را در حال حاضر qualms یا خطر دور شدن بیشتر از شیوه زندگی عملی تر او امیدوار است برای رسیدن به.

اگر چه Aminé Limboنشانی از برخی از نارضایتی بر لیمبو ، او همیشه از خود مطمئن ، منعکس شده به وضوح در زایمان خود را هموارهصاف است. آهنگ هایی مانند "Woodlawn"، یک سرده به زادگاهش، و "ریشه ها"، یک نامه عاشقانه به میراث او، روش امینه برای اطمینان از خود است که اگر چه او ممکن است در برزخ باشد، او هنوز هم پا به زمین است. ریشه ها به عنوان یک مسیر است که به طور غیر قابل عذرخواهی Aminé، یکی که مشت اما روح و درخشش را از طریق هویت مخفی انهاست. این ریشه ها باعث شد من گل هایم را به دنیا بیاووردم، هنرمند رپ می کند، و به طور قابل ملاحظه ای از خود مطمئن تر است.

برزخ آلبومی است که با ادای احترام و همچنین، منعکس کننده بر تأثیرات مادر Aminé تا بازیکن بسکتبال دیروقت Kobe Bryant است. "عجيب، مثل اينکه، بلوغ مرا سريع پيش مي بره" اون در مورد "کوبه" به موقع برايانت تکان ميده. Limboهر جزء که تا به حال اثر بر روی که Aminé است که امروز می یابد جایی در برزخ ، یا دور در یک یا دو خط یا اختصاص داده شده در یک آهنگکامل است.

فشار در کف دست من" همکاری بسیار عالی با وینس استیپلز و Slowthai، این برنامه شامل عمیق، ضرب و شتم فرمان و تجارت بدون درز کردن آیات است. آن را به حق به داستان رشد و ابراز وجود متناسب Aminé است با برزخ باف.

اما اما، به خاطر رپ های نیش دار تر از شعرهای پراز شکوله، آهنگ های کوتاه که به سرعت و بی عیب و نقص به نقطه می رسه، شناخته می شود. برزخ او را در حال گسترش آهنگ های خود را به خانه آیات متعدد است که هر جزئیات یک چهره از شخصیت خود را، در حال حاضر قادر به موعظه طولانی تر، پیام های معنادار تر و اضافه کردن قلاب های بیشتر به منظور جلب شنوندگان در.

در این رکورد، رپر همچنین به ضربه های محکم هیپ هاپ که به خوبی به او خدمت می کند، برمی گرده، اما آر اند بی بیشتری نسبت به آثار قبلی اش، به ویژه در "ریشه ها" و "آسان" در خود جای می دهد. این تغییر از درجه اول سخت رپ به آواز های ملودیک نشان می دهد خوبی از محدوده برای Aminé است، از دو انتشار قبلی خود را کمی در طرف همگنی اشتباه است.

'2017 'sخوب Good for You برای شما و 2018 OnePointFive نشان Aminé شکستن به عنوان یک ستاره رپ جدید ، ساخت یک نام طولانی مدت برای خود. اما هر دو نسخه به شدت توسط نیاز غیر قابل انکار در عین حال رایج برای تحت تاثیر قرار دادن کسانی که برای اولین بار به Aminé می شناسیم، به شدت مورد توجه قرار گرفت. این تمایل به تهیه غذا به آنچه که مردم ممکن است می خواستند به جای ارائه آسیب پذیری هنرمند واقعا می خواست به پروژه نمی کند سر خود را در برزخعقب. در واقع ، "Shimmy" تنها آهنگ رکورد است که به نظر می رسد می توانست در یکی از انتشار قبلی Aminé بوده است ، و تنها به دلیل آن را به نظر می رسد بیشتر شبیه به ساز به آن آهنگ.

بی شک برزخ احساس می کند که نسبت به برخی از نسخه های قبلی Aminé، کمتر مجبور و تجاری شده است. بیشتر از قلب هاست، چون هنرمند دیگر تلاش نمی کند وانمود کند که اینقدر دلش می خواهد. و در حالی که Aminé را انتخاب می کند به کاستی های سابق خود و تغییرات شرایط زندگی نمی کنند، او هیچ مشکلی تغییر بین گذشته، حال و آینده در درون بینی کاملا جامع است. برزخ بهترین کار Aminé است تا به امروز، تحقق جریان است که او در حال رشد و آماده به عهده گرفتن مسئولیت های که با بلوغ می باشد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب