صحبت کردن و دریبل

در ماه مارس افسانه ای آلاباما سر مربی نیک Saban تصویری منتشر شده بیانیه ای در مورد کوروناویروس احتیاطی. پوشیدن

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

در ماه مارس افسانه ای آلاباما سر مربی نیک Saban تصویری منتشر شده بیانیه ای در مورد کوروناویروس احتیاطی. پوشیدن لباس های روشن و زرشکی جارچی سابان یادآوری زرشکی جزر و مد وفادار از COVID-19 اجتماعی فاصله دستورالعمل های منتشر شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و اهمیت خود را در متوقف کردن گسترش آن.

با توجه به این واقعیت است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برنده آلاباما توسط یک زمین لغزش در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و تهمت بارها عنوان شدت بیماری سابان بیانیه می تواند به عنوان مشخصه غیر منتظره به حداقل می گویند. اما به عنوان عجیب و غریب آن را به عنوان با توجه به جغرافیای آن را به همان اندازه به عنوان قدرتمند و مهم است. سابان برای ایالت آلاباما آنچه پاپ به واتیکان. در حالی که ما ممکن است هرگز نمی دانید تاثیر کامل خود را از بیانیه آن را ممکن است به خوبی ذخیره صدها اگر نه هزاران نفر از زندگی با بالا بردن آگاهی و اصرار طرفداران به این بیماری همه گیر به طور جدی.

در حال حاضر سه هفته پس از جورج فلوید به قتل در دست مینیاپولیس, افسران پلیس, پاسخ از دیگر مشخصات بالا چهره های ورزشی به یک نه چندان جدید و ظاهرا بحث بحران — یعنی خشونت پلیس علیه سیاه آمریکایی ها — چه هستند. مانند سابان پیام آنها را به طور مشابه نامحسوس اما اثرات ماندگار.

فقط در هفته گذشته, LeBron James و چند دیگر, سیاه, افراد مشهور اعلام کرد که آنها شروع رای گیری سازمان حقوق به نام بیش از یک رای است که به طور خاص طراحی شده برای تشویق آمریکایی های سیاه و سفید به ثبت نام برای رای دادن و همچنین برای اطلاع رسانی عمومی در مورد رای دهندگان سرکوب تاکتیک.

برخی ممکن است در نظر گرفتن بیش از یک رای فقط یک قطره در سطل — مسلم آن است که بعید است که این سازمان جدید را قابل توجه در کوتاه مدت تاثیر و یا به راحتی قابل شناسایی اثر در مشارکت. اما به اخراج این و دیگر سیاه ورزشکار رهبری تلاش های مانند آن سرچشمه در سراسر کشور به عنوان ناچیز خواهد بود زودرس. با استفاده از خود سیستم عامل, سیاه, ورزشکاران می توانند از اثر لطیف و در عین حال مهم و حیاتی تغییر در هر روز است. قدرت خود را نباید دست کم گرفت.

در وهله اول, سیاه, ورزشکاران مانند جیمز رسیدن به میلیون ها نفر از مردم است. جیمز به تنهایی 136 میلیون پیروان رسانه های اجتماعی در سراسر Instagram, Twitter و Facebook. برای مقیاس حدود 137 میلیون آمریکایی رای در انتخابات ریاست جمهوری 2016.

البته این اندازه مشهور زیر مهم است که هنگامی که در تلاش برای اثر تغییر اما demographics of James' زیر را در صدای او به خصوص قوی. جیمز می رسد مخاطبان است که تا حد زیادی به دنبال ندارد تفسیر سیاسی — گسترده بخشی از طرفداران خود را به احتمال زیاد کمتر علاقه مند به فعال LeBron James از آنها در چهار NBA MVP برنده جایزه LeBron James.

و بنابراین مانند سابان جیمز در حال ساخت میلیون ها نفر از سفید خود را پیروان به خصوص کسانی که مشروعیت او و به دنبال او صرفا برای ورزش حرفه ای حداقل گوش دادن. در عصر حاضر استارک (و در حال رشد) قطب بندی سیاسی بالا-مشخصات صدای مانند James' ارزشمند هستند; آنها چه رسم هنوز جمعیت زیادی از لحاظ سیاسی بی تفاوت مردم به عرصه سیاسی است. بنابراین در حالی که افزایش سیاه و سفید رای دهندگان ممکن است هدف اعلام شده بیش از یک رای را تقریبا قطعا سفید طرفداران بسکتبال در سراسر جهان به نشستن با جیمز' نگرانی و اگر آنها را بیش از.

علاوه بر این, یک نوظهور شجاعت از ورزشکار-فعالان به سرمایه گذاری عمیق تر به سیاست خواهد و مدرن ضد نژادپرستی نظاممند تلاش های حتی بیشتر موثر است. قبل از اعلام بیش از یک رای James' دخالت های سیاسی تا حد زیادی محدود به رسانه های اجتماعی پست و ظاهر در یک هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری 2016. بشردوستانه خود را در پروژه ها — از جمله خود من وعده مدرسه با هدف کمک به در خطر کودکان مدرسه ابتدایی در اکرون اوهایو — در حالی که ارزشمند و ستوده فقط شروع به کاهش علائم سیستمیک نژادپرستی و هنوز جنگیدند علل ریشه ای.

در حالی که این تنها مسئولیت سفید آمریکایی ها برای فاش کردن و از بین بردن نژادپرستی نظاممند به طور مستقیم تلاش های سیاسی به رهبری, سیاه, ورزشکاران تنها به پیشبرد شود. با شناسایی و افشای تمام سیستم های خود را عمیقا ریشه دوانده نژادی و تعصبات به عنوان بیش از یک رای برنامه های سازمان برای انجام با رای گیری در ایالات متحده با مشخصات بالا, سیاه, ستاره های ورزشی دیگر برای دامن در اطراف ریشه و علل مسائل فاکتورها باعث ایجاد پلاک جامعه سیاه و سفید.

سفید آمریکایی که demeaned هستند جیمز برای خود فعالیت هایی مانند رادیو فردا, میزبان, Laura Ingraham, می دانم که کامل هست فقط چقدر نفوذ سیاسی جیمز و تمام مشخصات بالا, سیاه, ورزشکاران نگه دارید. خود را احشایی در واکنش به سیاه ورزشکاران فعالیت رانده ترس از دست دادن وضعیت موجود. من (همین حالا) تاسف به اطلاع آنها که صدای سیاه ورزشکاران قدرتمند هستند و آنها را تنها تبدیل شدن به قوی تر ،

ویلیام کوک را پوشش می دهد بسکتبال زنان. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب