ورزش نباید دوباره این سقوط و در اینجا به همین دلیل

این 7 صبح در صبح روز شنبه و زنگ خود را خاموش می رود. شما ناله اما halfheartedly از آنجا که شما بوده ام به دنبا

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

این 7 صبح در صبح روز شنبه و زنگ خود را خاموش می رود. شما ناله اما halfheartedly از آنجا که شما بوده ام به دنبال به جلو به این روز هفته. این اولین بازی بعد از سال است. شما خود را خروج از تخت خود را قرار داده preplanned ساز و برگ کامل با Oski جوراب و آبی-و-طلا راه راه لباس. نوشیدن یک فنجان قهوه شما ساخته شده در Keurig نصب شده در خود واحد 3 اتاق خوابگاه شما شروع شجاع مارس تا به کالیفرنیا یادبود ورزشگاه به شروع جشن خرس.

شما فقط در مورد به ملاقات با دوستان خود که در حال پوشیدن و به طور مشابه روحیه کال دنده زمانی که همه ناگهان شما قطع تاسف تحقق است که این همه فقط یک رویا است. این در واقع تا سال 2020 و COVID-19 به معنی تجمع زیاد جمعیت (مگر اینکه شما در زندگی یونانی ظاهرا) نیست یک چیز است.

تا کنون همه ما می دانیم در مورد Pac-12 افتد ورزشی است که تیم را تنها رقابت در بازی های کنفرانس. نوتردام نمی خواهد بازی USC برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم اما مهمتر از سرنوشت کال فوتبال و تمام جشن ها در اطراف آن هستند تا در هوا.

در حالی که من به معنای واقعی کلمه در مورد رویای بازگشت tailgates و زنده ورزش کالج آنجا که شخص بعدی می کند, من که به مخالفت با Pac-12 تصمیم به حمل با فوتبال و برخی دیگر از سقوط ورزش حتی از طریق بیماری همه گیر.

من منفور نظر است که ورزش نباید دوباره در پاییز. قبل از نوشتن استدلال من به عنوان clickbait اجازه دهید من توضیح دهد که چرا شما نباید خیلی سریع به فکر بازی خود را روز لباس.

ورزشکاران در معرض خطر هستند

این ایده که آوردن گروه از مردم هم از مناطق مختلف به بازی با ورزش می تواند گسترش coronavirus نیست رمان (دریافت آن؟) و این واقعیت است که ورزش قرار دادن مردم در افزایش خطر نمی توان مناقشه است. آن ثابت شده است در کال است که از بازگشت به دانشگاه برای ورزش قمار بود به عنوان سه دانشجو-ورزشکاران که به بازگشت به دانشگاه به صورت داوطلبانه تمرینات تست مثبت برای COVID-19.

زیر را در سراسر کشور افزایش coronavirus موارد دانشگاههای سراسر کشور هستند که مجبور به تصمیم گیری های دشوار در مورد تمرینات پیش فصل. Kansas State تعطیل کردن فعالیت های فوتبال پس از 14 از بازیکنان خود را آزمایش مثبت برای COVID-19. مدارس مانند دانشگاه هوستون و Boise State را همان روز بعد. کلمسون فوتبال برنامه بالغ بر 37 مورد بیش از ماه ژوئن به تنهایی.

حتی اگر LSU سر مربی اد Orgeron ESPN گفت: که کشور ما "نیاز فوتبال" در طول این همه گیر چه کشور ما واقعا نیاز به پهن کردن منحنی با پوشیدن ماسک های اجتماعی فاصله و تنها خروج از محل اقامت به صورت کاملا ضروری خدمات بدون فکر کردن حقوق اساسی ما در حال نقض است. ورزش همیشه وجود دارد خواهد بود برای ما — حتی اگر آنها به تعویق افتاد یک فصل یا دو.

هیچ طرفداران ؟ هیچ سرگرم کننده

علاوه بر این ورزش هستند و هیچ چیز بدون طرفداران خود را.

Daytona International Speedway این را می داند و تصمیم گرفته است که اجازه می دهد تا یک تعداد محدودی از علاقه مندان به حضور در حوادث در ماه اوت است. آن را تعجب آور نیست که برخی از نسکار حوادث اجازه می دهد طرفداران — فقط ناامید کننده است که این حوادث ادامه دارد اتفاق می افتد حتی اگر ایالات متحده تایید 3.53 میلیون COVID-19 موارد از بعد از ظهر پنجشنبه با هیچ پایانی در چشم. بله شما باید به عنوان خوانده شده که آمار دوباره و پس از آن فکر می کنم در مورد چگونه این تعداد به طور پیوسته تیک تاک به سمت بالا حتی بدون جمعیت زیادی حضور در رویدادهای ورزشی است.

طرفداران ضروری به ورزش است. تماشای حرفه ای, رویدادهای ورزشی در تلویزیون با استادیوم پر از هیچ چیز اما صندلی های خالی باعث می شود سال 2020 به نظر می رسد حتی بیشتر dystopian از آن در حال حاضر است. تا کنون هیچ ورزشی لیگ در ایالات متحده است که تا به حال پیشرفت زیادی در ایجاد یک محیط امن برای طرفداران. بدون گارانتی که به این بیماری نمی خواهد گسترش در نظر گرفتن شانس و اجازه می دهد طرفداران به حضور در رویدادهای خواهد بود بی پروا.

کسب و کار مخاطره آمیز

وجود دارد تقریبا هیچ نقطه ای در شروع یک فصل از فوتبال اگر تیم خواهد شد و در خالی ورزشگاه. در حالی که ورزشی نیستند و همان بدون جمعیت تشویق طرفداران شما نمی توانید ورزش بدون بازیکنان. فوتبال مانند سقوط بسیاری از ورزش هایی که پاک شده است به سر یک تماس و بازیکنان خواهد شد در افزایش خطر ابتلا به این بیماری صرف نظر از اینکه تیم آنها بازی در کنفرانس یا نه. فقط فکر می کنم از این میزان اتوبوس مسافرت هوایی و معمولی هفته نیاز به یک Pac-12 تیم و پس از آن فکر می کنم این ویروس بردار بدون علامت یک بازیکن خواهد بود به هر کنفرانس حریف. نه به عنوان عاقلانه به عنوان Pac-12 ممکن است امید, سوگند ملایمی?

البته وجود دارد بسیاری از استدلال که چرا ورزش باید با احتیاط بازگشت مانند تاثیر است که درآمد از دست رفته از بازی ها باید در برنامه ها و اثرات مضر آن گم شده و یک فصل از بازی ممکن است در برخی از دانشگاه, ورزشکاران, ورزشی حرفه. که می شود گفت آنچه در این بحث واقعا پایین می آید به ایمنی و بهداشت از همه درگیر در رویدادهای ورزشی است. همانطور که در حال حاضر وجود دارد هیچ راه روشن برای تضمین همه ایمنی در حالی که همچنان به قرار دادن بر روی تولید است که در زندگی ورزشی. برای این دلیل ساده ورزشی باید قبل از آن خیلی دیر است.

میا هورن است معاون ورزشی ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن