•دستورالعمل دولت نشان می دهد مدارس منطقه باید گزینه های یادگیری از راه دور یا ترکیبی

کریس انگلیسیcenglish@couriertimes.com منتشر شده در 7:57 صبح EDT اوت 11, 2020مقامات بهداشت و آموزش و پرورش دولت

توسط NEWSWORLDS در 21 مرداد 1399

مقامات بهداشت و آموزش و پرورش دولت توصیه می کنند که مدارس در اکثر ایالت های مرکزی Pa. ارائه همه راه دور و / یا ترکیبی مدل های آموزشی، اما نه تمام وقت در فرد گزینه، در طرح های بازگشایی خود را.

توصیه ها آخرین راهنمایی بازگشایی است که به مناطق مدرسه داده می شود چرا که آنها برنامه های بهداشتی و ایمنی مورد نیاز دولت را تأیید می کنند.

آنها بر اساس میزان بروز یک شهرستان از COVID-19 مورد در هر 100،000 ساکنان و درصد از آزمون مثبت نشان داد از طریق تست تشخیصی در هفته اخیر است.

بیشتر: هزینه COVID -19 اشتباهات : پنسیلوانیا خانه های پرستاری در میان موج دوم COVID -19

بیشتر: اشتباهات پرهزینه COVID-19: درس هایی که به عنوان مدارس پنسیلوانیا یاد گرفته شده اند که برای بازکردن دوباره

تعداد این ها بر اساس آن اعداد در دسته های پایین، متوسط یا قابل توجهی قرار می گیرید. آدامز، کامبرلند، داوفین، فرانکلین، لنکستر، لبنان و یورک، با نرخ بروز بین ۱۰ تا ۱۰۰ و درصد آزمایش های مثبت بین ۵٪ تا ۱۰٪ برای هفته ای که به پایان رسید ۷ اوت، در رده متوسط قرار می گیریم. شهرستان پری تنها شهرستان در منطقه است که در رده پایین قرار می دهد.

دسته متوسط مربوط به یک توصیه بازگشایی از همه راه دور و / یا مدل ترکیبی است که ترکیبی از یادگیری مجازی با آموزش در فرد.

توصیه های آموزشی برای بخش های در رده پایین تمام وقت در فرد، همه از راه دور یا ترکیبی؛ در حالی که تنها یادگیری از راه دور برای یک شهرستان توصیه می شود -- اتحادیه -- در حال حاضر در رده قابل توجهی.

۴۱ شهر در حالت متوسط قرار می گیریم، در حالی که ۲۵ شهر در رده پایین قرار دارند.

دکتر راشل لوین، وزیر بهداشت ایالت، روز دوشنبه گفت: «از ابتدای همه گیری، ما گفته بودیم که تصمیم گیری ها بر اساس علم و یا داده ها خواهد بود» "این توصیه ها از این داده ها برای کمک به مدارس برای تصمیم گیری محلی استفاده می کنند."

در شهرستان یورک، نیویورک مرکزی، مدرسه مسیحی یورک، دالاستاون، دور، شرق یورک، هانوفر، شمال شرقی، یورک شمالی، شیر سرخ، جنوب شرقی، جنوب غربی، جنوبی، اسپرینگ گروو، یورک غربی، یورک سیتی، یورک تک و حومه نیویورک طرح هایی را تصویب کرده اند که شامل گزینه های آموزش تمام وقت در فرد، حداقل برای برخی سطوح درجه است. ساحل غربی با یادگیری از راه دور باز می شود، و تصمیم گیری در مورد بقیه سال در تاریخ 10 سپتامبر.

همه مدارس در آدامز کانتی در حال ارائه برخی از سطح یادگیری در فرد و گزینه ترکیبی با نوعی از مدرسه سایبری در دسترس است.

در لبنان، هر شش منطقه در نظر دارد "حداقل تا حدی در بازگشت به مدرسه در اواخر ماه اوت."

چیمبرسبورگ قرار است سال مدرسه را با یک طرح تمام مجازی آغاز کند، در جلسه هیئت مدیره مدرسه 4 اوت تصمیم گرفته شد. Other Franklin County school districts Fannett-Metal, Greencastle-Antrim, Shippensburg, Tuscarora and Waynesboro will offer in-person learning with some kind of hybrid/cyber option.

همه مناطق اختیار دارند که برنامه های خود را با تغییر شرایط تغییر کنند. مقامات بر آخرین دستورالعمل های دولتی بر اساس معیارهای سلامت تاکید می کنند توصیه ها و نه دستور.

مقامات دولتی گفتند: "همه گیر همچنان در نوسان است." "بازگشت امن به آموزش در فرد متفاوت در سراسر هر مدرسه، بخش و شهرستان، بسته به انواع عوامل محلی نگاه کنید."

ناحیه ها می توانند در صورت تغییر کم، متوسط یا قابل توجه در تغییر در انتخاب، گزینه های آموزشی خود را در نظر داشته باشند، اما مقامات بهداشتی و آموزشی دولتی توصیه کردند که حداقل دو هفته پس از تغییرات نام گذاری قبل از انجام این کار صبر کنند.

متیو استرن معاون وزیر امور خارجه در امور آموزش ابتدایی و متوسطه می گوید: «با ادامه عدم اطمینان و نرخ های مختلف عفونت در سراسر ایالت، رهبران مدرسه راهنمایی های بیشتری خواسته اند تا به آنها کمک کنند تا در مورد بازگشایی مدارس تصمیم گیری کنند»

"این ابزار به آن درخواست ها پاسخ می دهد با همتراز کردن شرایط بهداشتی در شهر ها به طور مستقیم به توصیه هایی برای تحویل دستورالعمل."

جدیدترین راهنمایی بازگشایی دولت در برخی محافل انتقاد کرد.

جیسون Gottesman سخنگوی کاخ جمهوری خواه آمریکا گفت: "کودکان، والدین و معلمان در سراسر پنسیلوانیا از ماه ها پیش راهنمایی و پشتیبانی می کردند تا مطمئن شوند مدارس با خیال راحت باز می شوند و باز می ماندند."

در عوض، به آنها این اواخر در بازی داده شد، روش وصله بندی به بستن مدارس که هیچ پیش بینی و تضمین ی را فراهم می کند، نه برای کودکان، والدین و مربیان.

مرکز کنترل بیماری ها و دیگر رهبران بهداشت و درمان، همه مزایای ی را به فرزندان ما از بازگشت امن به آموزش حضوری، مورد نظر قرار داده اند. کودکان و خانواده های ما سزاوار بهترین فرصت های ممکن آموزشی هستند، نه سردرگمی اضافه شده ای که امروز به آنها ارائه می شود."

مدیر ارشد هیئت مدیره دانشکده پنسیلوانیا ناتان مینز گفت :" رهبران مدرسه ممکن است چالش ها در ارزیابی این آخرین توصیه ها و ترکیب آنها را به بازگشایی طرح های در حال حاضر فرموله شده و اعلام کرد.

اما ما می دانیم که آنها به دنبال PDE (بخش آموزش پنسیلوانیا) و DOH (گروه بهداشت) برای در حال اجرا، به روز رسانی به موقع به بهترین شکل تصمیم گیری های در حال تکامل خود را اطلاع رسانی ادامه خواهد داد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب