دولت دستور رستوران چندلر برای بستن در روز کارگر برای نقض دستورالعمل COVID-19

چلسی کورتیس آریزوناجمهوری منتشر شده 9:34 PM EDT سپتامبر 7, 2020مقامات دولتی دستور دادند یک کسب و کار در چندلر

توسط NEWSWORLDS در 18 شهریور 1399

مقامات دولتی دستور دادند یک کسب و کار در چندلر به بستن دوشنبه برای نقض دستورالعمل COVID-19 - اولین کسب و کار به دستور بسته شدن در طول تعطیلات آخر هفته روز کارگر.

به گزارش وزارت خدمات بهداشتی آریزونا، میخانه ریک و گراب در نزدیکی جاده های ری و روستایی روز دوشنبه اطلاعیه بسته شدن عدم تمکین صادر شد. به گفته استیو الیوت سخنگوی وزارت امور خارجه، این کسب و کار که در صفحه فیس بوک خود به عنوان یک «رستوران و نوار ورزشی متعلق به خانواده» توصیف شده بود، مظنون به فعالیت فراتر از ظرفیت ۵۰٪ مجاز توسط دولت بود.

الیوت در یک ایمیل اعلام کرد: «مانند یک رستوران با دوری فیزیکی اجرا شده فعالیت نمی کند.»

کسب و کار مورد نیاز خواهد بود به بسته باقی می ماند تا زمانی که اجازه داده شده توسط دولت برای بازگشایی، دولت اطلاع رسانی بیان می کند. مجوز مشروب آن تا بعد از ظهر دوشنبه متوقف شد.

یک سخنگوی کسب و کار بلافاصله به درخواست های مربوط به اظهار نظر پاسخ نداد. بررسی ارسال شده در صفحه فیس بوک خود را در اوایل شنبه اظهار داشت، "کارکنان ستاره ای و جمعیت بزرگ است. دوری محترمانه اجتماعی در محل. ما برمی گردیم!

کسب و کار در چندین در اینستاگرام در طول تعطیلات آخر هفته به نظر می رسد برای نشان دادن موسیقی زنده و جمعیت از مردم برچسب.

سالن های ورزشی، سالن های نمایش، پارک های آبی و میله هایی که در خدمت مواد غذایی مجاز به بازگشایی تا حدودی در سراسر ایالت در اواخر ماه گذشته به عنوان برخی از شهرستانها، از جمله شهرستان Maricopa، وارد یک رده گسترش "متوسط" COVID-19. تا روز دوشنبه، این ایالت بیش از ۲۰۵٬۹۰۰ مورد شناسایی شده و ۵۲۱۹ مورد مرگ شناخته شده داشت.

چندین کسب و کار از زمان بازگشایی دستور داده شده است که دوباره برای نقض دستورالعمل COVID-19 دولت بسته شود.

بسته شدن کسب و کار در سراسر همه گیر باعث مشاجره، تحریک دعاوی متعدد از سالن های ورزشی، بارها و پارک های آبی برای بازگشایی، و باعث دو اعتراض توسط کارگران نوار و صاحبان در کاپیتول ایالت در هفته های اخیر است.

مارک برنويچ دادستان کل آريزونا هفته گذشته گفت دستورات دولت داگ دوسي بستن برخی ميله ها غير قانونی است.

ساعت ۲۰ به خبرنگار chelsea.curtis@arizonarepublic.com یا او را در توییتر دنبال @curtis_chels.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. امروز مشترک آزسنترال شوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن