ظرافت قدردانی

های اخیر خود را به سادگی قرار داده و در مقاله کوتاه "پلیس تماس برای خدمات" شد هر دو ظریف و خوش آمدید در این زم

توسط NEWSWORLDS در 15 تیر 1399

های اخیر خود را به سادگی قرار داده و در مقاله کوتاه "پلیس تماس برای خدمات" شد هر دو ظریف و خوش آمدید در این زمان هنگامی که فکر کردن است همه چیز برای انجام وجود دارد.

من شروع به طور جدی سوال دوگانگی پلیس رفتارهای زمانی که من بود جوان زن سفید از جدید انگلستان و خواندن زندگی , مجله, مقاله توسط جوآن Didion همچنین در دهه 1970 بود که اشاره کرد که پلیس تا به حال بدل — در صورت تمایز من به این درک رسیدم بعد — و دیگر این نوع ،

زندگی حرفه ای من در فیلم و مرحله پس از آن تبدیل شد و در مورد ضرورت مطلق از آمدن به بیشتر تشخیص های نژادپرستانه و زشت شالوده ما "بهترین کشور در جهان است." بنابراین من به اشک نقل مکان کرد, در کوچ, تنهایی, توسط, خود به خود فوران در سراسر کشور ما از زندگی ماده تظاهرات. و من عمیقا زده همترازسازی پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس حرکت به عنوان مشکل و راه حل.

اگر آن را سخت بدانید که چگونه بومی نژادپرستانه پلیس این سیاست ها به نظر می رسد بسیار عمیق و ریشه دار ما فقط ممکن است به نوار پایین و شروع دوباره. که من به ارمغان می آورد به "پلیس تماس برای خدمات." بخشی از ملی فکر می کنم تانک ما نیاز به یک مقدار زیادی از اطلاعات به نظر خوب و افتضاح در کشور ما در جاده به تبدیل شدن بهتر و عادلانه تر و درست فرزندان ما عهد.

من تعریف شما برای ظرافت و یاری ارسال این اطلاعات است. من امیدوارم که شما همچنان با آن است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن