شفق شمالی با جیمز Studarus

بابا Barbaran جیمز Studarus اولین تجربه شفق شمالی در حالی که بازدید از ایسلند در سال 2016. از آن به بعد او عکس

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

بابا Barbaran جیمز Studarus اولین تجربه شفق شمالی در حالی که بازدید از ایسلند در سال 2016. از آن به بعد او عکس شفق شمالی در آلاسکا و کانادا و اسکاندیناوی.

Studarus را به ارائه خود نفس کار که شامل زمان منقضی فیلم از شفق شمالی در حال حاضر در برجسته Wildling موزه شب پرستاره: عکاسی از آسمان شب نمایشگاه است. شنیدن Studarus بحث در مورد تجارب خود را تعقیب و گرفتن شفق شمالی در سراسر جهان است.

برای ثبت نام در این رویداد ایمیل lauren@wildlingmuseum.org. 4-5 بعد از ظهر. اینجا کلیک کنید برای جیمز Studarus صحبت کنید.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن