کت و شلوار خود را: ورزش می تواند یک فرار سیاسی پلت فرم به طور همزمان

برای میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان ورزش به عنوان یک خروجی از بار زندگی روزمره است. مهم نیست که چه سختی ه

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

برای میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان ورزش به عنوان یک خروجی از بار زندگی روزمره است. مهم نیست که چه سختی ها آنها رو به کوه در می رم در تلویزیون دارای قابلیت اتصال طرفداران به یکی دیگر از جهان که در آن تنها چیزی که آنها در مورد مراقبت از تماشای تیم خود را برنده شوید. بنابراین در یک زمان مثل حالا وقتی ESPN و توییتر پر شده با ورزشکاران صحبت کردن علیه نژادپرستی و خشونت پلیس برخی از طرفداران خوشحال هستند که ورزش در حال "شدن بیش از حد سیاسی است."

در عصر رسانه های اجتماعی طرفداران این فرصت را به دریافت به دانستن ورزشکاران عمیق تر از همیشه قبل از. با که می آید انسانی از این بازیکنان که فقط به عنوان بسیاری از نظرات و تجربیات زندگی به عنوان هر کس دیگری می کند. آن را تنها طبیعی است که آنها احساس نیاز به صدای افکار خود را و آنها باید هر حق به انجام این کار. اما بسیاری از مصرف کنندگان از ورزش دیدن این ورزشکاران تقریبا به حیوانات باغ وحش تنها در این سیاره را سرگرم کند.

محافظه کار مفسر بن شاپیرو حتی تا آنجا رفت که به تامل تشکیل دو لیگ های مختلف برای هر ورزشی که یکی از آنها را به طور کامل ممنوع هر گفتمان سیاسی و یا عمل است. "من جای راحتی حذف شده از من," او گفت: در بحث نشان می دهد "و آن را نمی ممکن است ترمیم شود تا زمانی که وجود دارد ورزش لیگ که حذف سیاست از ورزش است." برای کسی که تا به شدت پشتیبانی 1st اصلاح مضحک ایده کاملا نمی به نظر می رسد برای اضافه کردن.

حقیقت این است که هر چند که آن را نمی کند و حتی نیاز به این باشد که راه. ورزش می تواند هنوز هم لذت می برد و برای آنچه که آنها بدون در نظر گرفتن بازیکنان کردن زمینه نظرات. اگر شما واقعا نمی تواند ایستاده بازیکنان پرداختن به مسائل مهم که طاعون این کشور خوب است. اصلا در رسانه های اجتماعی نمی دیده بان, مصاحبه, نمی, خواندن روزنامه نگاری ورزشی. این یک راه حل ساده. اگر داشتن یک بازیکن زانو زدن در حاشیه در طول سرود اذیت شما که خیلی پس از آن شما نیست برای تماشای این بازی را دوست دارم به هر حال.

حتی من کسی که از صمیم قلب معتقد است که هر ورزشکار باید با استفاده از پلت فرم خود را به جامعه بهتر گاهی اوقات فقط می خواهید به تماشای ورزش صرفا به یک استراحت از بارها بدبین اخبار روزانه — و من هنوز هم می تواند انجام دهد. ورزشی هنوز هم ورزش.

دلیل واقعی بازی نیست هر گونه مختلف از آنها تا کنون بودند — هنگامی که توپ لگد کردن و یا اول زمین انداخته است ورزشی, فقط به عنوان واقعی خود را به عنوان همیشه. Fandom به ارمغان می آورد با هم مردم از نژاد کاملا متفاوت و اعتقادات است که چرا این چنین قدرتمند یکی کننده در وهله اول. هنگامی که یک سان فرانسیسکو نوار پر شده است با جان سخت 49ers طرفداران فریاد در تلویزیون در سه ماهه چهارم سوپر باول هیچ کس در آن وجود دارد در مورد مراقبت از سیاست است. کل ساختمان به طور کامل غوطه ور در تشویق این تیم در کنار هم و هرگز تغییر نخواهد کرد.

ما آن را دیده ام بارها در طول تاریخ: تمام جهان با هم در جشن جام جهانی و بازی های المپیک است. تاریخی یانکی ها در مقابل White Sox بازی و مراسم رخ داد که فقط یک هفته پس از وقایع وحشتناک از 9/11. ساکنان نیواورلئان اتصال از طریق Saints فوتبال پس از طوفان کاترینا را ویران کرد زندگی خود را.

در جهان امروز که در آن ایالات متحده است مسلما بسیاری تقسیم شده است در دهه گذشته به خصوص نزدیک شدن به آنچه که محدود به یک فوق العاده زمان انتخابات آن را حتی بیشتر مهم است که ورزش ما در ارتباط باشید. به عنوان لیگ شروع به بازگشایی میان coronavirus همه گیر آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه تقاطع بین ورزش و سیاست تکامل یافته در طول چند ماه گذشته.

هنگامی که در ماه نوامبر می آید در اطراف من امیدوارم که بازیکنان را می خواهیم طرفداران را به رای و آنها را ادامه خواهد داد برای مبارزه با علل آنها اعتقاد دارم. اما من هم امیدوارم که یک بار سوت ضربات هیچ کس اهمیت می دهد که سفید است و یا سیاه و سفید دموکرات و یا جمهوری خواه غنی یا فقیر. چرا که بهترین از هر دو جهان ؟

Shailin سینگ فوتبال را پوشش می دهد. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب