سانتا باربارا گزارش جدید 50 COVID-19 موارد 1 اضافی مرگ

سانتا باربارا کانتی گزارش 50 نفر از COVID-19 روز جمعه بزرگترین روز پرش از تایید عفونت پس از شروع ما در منطقه ا

توسط NEWSWORLDS در 17 خرداد 1399

سانتا باربارا کانتی گزارش 50 نفر از COVID-19 روز جمعه بزرگترین روز پرش از تایید عفونت پس از شروع ما در منطقه ای شیوع کروناویروس در ماه مارس است. اکثریت قریب به اتفاق این موارد جدید ― 45 ― در شهرستان سانتا ماریا که تبدیل به یک نقطه داغ از انتقال. در حالی که این شهر به حساب 24 درصد از جمعیت شهرستان را در حال حاضر به بیش از 50 درصد از تمام شهرستان COVID-19 موارد (به استثنای شیوع در لامپوک زندان های پیچیده).

مقامات بهداشت همچنین گزارش دیگری از مرگ در روز جمعه آوردن سانتا باربارا شهرستان را در مجموع به 16. آخرین تلفات ساکن لامپوک در 60s خود را با شرایط بهداشتی اساسی.

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه, بهداشت افسر دکتر هنینگ Ansorg خطاب سانتا ماریا disproportionally بالا بودن تعداد موارد است. "در حال حاضر ما شاهد افزایش موارد که در منطقه" او گفت:. "ما به طور جدی با فرد جوامع در داخل و اطراف شهر سانتا ماریا برای شناسایی منابع عفونت و گسترش ویروس." Ansorg پیشنهاد پرش می تواند توضیح داد: با افزایش اخیر در آزمون در آن منطقه است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


هفته آینده آشکار خواهد شد اگر روز یادبود افتتاح بسیاری از سانتا باربارا کسب و کار است که منجر به افزایش موارد Ansorg در ادامه با اشاره به حدود 14 روز دوره کمون ویروس. او گفت: های اخیر تظاهرات و تجمعات بیش از مرگ جورج فلوید می تواند باعث اضافی گسترش اما او سریع به یاد داشته باشید که "اکثر معترضان هستند رفتار بسیار مسئولانه با پوشیدن ماسک و نگه داشتن حداقل فاصله بین هر یک از دیگر."

Ansorg گفت: مقامات بهداشت عمومی در حال نگه داشتن یک ساعت مچی نزدیک در تست و بستری نرخ و او را "مشتاقانه در انتظار" هفته آینده نتایج. "هنگامی که ما مطمئن باشید که ما در حال تجربه یک رشد نمایی در مجموع موارد و یا موارد شدید نیاز به بستری شدن در بیمارستان" او گفت:, "ما را تعیین می کند که بخش های اضافی می توانید با خیال راحت باز کردن درهای خود را با تغییرات است."

در حالی که بستری شدن در بیمارستان مانده بود و زیر 30 برای چند هفته و چند روز گذشته در حال حاضر نشان داده شده است یک چشم انداز مثبت با توجه به بهداشت عمومی اداره آمار منتشر شده در جمعه. وجود دارد در حال حاضر 39 COVID-19 بیماران در بیمارستان با 10 در ICU.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن