تابستان اردوگاه های مسافرخانه, مدارس, و بیشتر به بازگشایی در COVID جهان

فقط در زمان برای فصل تابستان سانتا باربارا کانتی بهداشت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg صادر بهداشت عمومی به منظو

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

فقط در زمان برای فصل تابستان سانتا باربارا کانتی بهداشت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg صادر بهداشت عمومی به منظور پنج شنبه اجازه می دهد که کودکان در اردوگاه های روز, هتل ها برای فراغت سفر و اردو در میان دیگر بخش های جدید برای بازگشایی اجتماعی-فاصله تغییرات.

سفارش جدید که می رود به اثر در ساعت 8 صبح روز جمعه صادر شد پس از county عمومی وزارت بهداشت در ملاقات روز چهارشنبه به "به طور کامل نقد و بررسی COVID داده" و تعیین شهرستان هنوز با اپیدمیولوژیک الزامات تعیین شده توسط دولت بیشتر برای بازگشایی.

همچنین شامل در لیست هستند و بارها و از wineries ورزشگاه و مراکز ورزشی و مهد کودک, برنامه ها و ارائه دهندگان باغ وحش آکواریوم و موزه ها در فرد کلاس های آموزش عالی و شاید بیشتر به طور گسترده ای پیش بینی — K-12 مدرسه. فرماندار ارائه راهنمایی برای باز کردن همه از این بخش و بیشتر در یک راه امن در طول COVID-19 بیماری همه گیر.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Ansorg را صدور دستور اجازه می دهد تا این بخش در شهرستان سانتا باربارا برای باز کردن زمانی که آنها را مطابق با فرماندار دستورالعمل. سانتا باربارا شهرستان دارای 20 مدرسه منطقه در آن هر تصمیم گیری مستقل خود را چگونه مدارس باز خواهد شد. سانتا باربارا Unified School District است, بررسی پتانسیل همه گیر امن مدلهای ترکیبی در شخص و آنلاین راهنما و گفت که کامل در فرد خواهد شد به احتمال زیاد غیر ممکن است داده های اجتماعی فاصله مورد نیاز از دولت است.

بازگشایی این بخش های جدید می کند سیگنال پایان همه گیر ، فقط یک روز قبل از Ansorg صادر نظم عمومی وزارت بهداشت نیز گزارش داد که این شهرستان را 16 مرگ با ویروس علاوه بر 17 بیشتر موارد تایید شده. (شهرستان هنوز به طور رسمی اذعان چهارم مرگ در لامپوک زندان پیچیده است که می تواند شهرستان را از مرگ تعداد به 17.) امروز وجود دارد 46 بیشتر موارد گزارش شده در جامعه و نه از جمله زندانیان در لامپوک زندان فدرال.

منظور این است که در محل از طریق ژوئن 30, مگر اینکه آن را لغو و یا تمدید. آن را می توان در اینجا یافت نشد.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن