ایری افسر پلیس, ایمیل, شهردار, خبرنگاران با شکایت نگرانی

کوین گل kflowers@timesnews.comمنتشر شده 12:37 PM EDT Jun 18, 2020جانباز ایری اداره افسر پلیس در دفاع از حرفه خ

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

جانباز ایری اداره افسر پلیس در دفاع از حرفه خود مورد انتقاد روزنامه نگاران و گسترده اعلام کرد که مردم به دنبال عدالت اجتماعی "نمی تواند مراقبت از خود و یا هر کس دیگری بدون بازی مسابقه کارت" در ایمیل فرستاده شده به چندین ایری نیوز-اخبار خبرنگاران و کپی شده به شهردار جو Schember.

گروهبان. جف آنونزیاتا رئیس ترافیک محقق ایری پلیس و 34 سال کهنه از پلیس اداره ارسال ایمیل از شهر خود حساب کاربری در دوشنبه شب به Schember و چهار ایری نیوز-اخبار خبرنگاران.

ایمیل از Annunziata, 62, همچنین آمده است که شهروندان "را درک نمی کنند انطباق;" ادعا میکند که بسیاری از افسران پلیس سعی کنید برای جلوگیری از رویارویی; بدون شواهد نشان می دهد که بنیاد کلینتون و جورج سوروس میلیاردر هستند, بودجه, سیاه زندگی ماده و antifa و باعث می شود یک نقطه ذکر است که ایری افسر ریچارد Burchick ضرب گلوله کشته شد در سال 1991 توسط یک مرد سیاه و سفید.

"چرا حقایق را نادیده گرفته و در مورد قتل در این کشور و چه کوچک دقیقه تعداد از افسران پلیس که کشتن یک مرد سیاه و سفید در خط وظیفه?" آنونزیاتا نوشت.

"وجود دارد یک افسر پلیس است که من در سراسر این کشور که به دنبال جنجال به جای یک توافق نه یک" آنونزیاتا نوشت.

Schember در ابتدا گفت: ایری بار-اخبار روز چهارشنبه او خوانده بود آنونزیاتا ایمیل و پاسخ به آن را در نوشتن و که او نیز تا به حال صحبت با آنونزیاتا به طور خلاصه در مورد آنچه که این افسر نوشت.

رئیس پلیس دن Spizarny نیز آگاه ایمیل Schember گفت.

اما بعد در بعد از ظهر چهارشنبه Schember بیشتر کاهش یافته است اظهار نظر در مورد آنونزیاتا ایمیل و نمی خواهد به طور داوطلبانه به جلو یک کپی از خود را نوشته شده پاسخ به آنونزیاتا ایمیل به فردا-اخبار پس از این روزنامه خواسته برای آن است.

بار-اخبار پس از درخواست یک کپی از Schember ایمیل از طریق دولت راست-به-می دانم قانون است.

تماس با تلفن چهار شنبه, آنونزیاتا گفت که او دستور Schember دولت نه به نظر بیشتر است.

آنونزیاتا ارسال می شود ایمیل خود را در مدت کوتاهی قبل از 7 p. m. دوشنبه. معلوم نیست که آیا آنونزیاتا مشغول به کار بود زمانی که او نوشت و یا ارسال ایمیل.

چند ساعت قبل از آن حدود 3:30 p. m. روز شنبه, Schember اعلام کرد که یک افسر پلیس شهر بود که در تصویری لگد نشسته معترض در ناآرامی های مرکز شهر در اواخر ماه مه خواهد بود معلق و بدون پرداخت هزینه به مدت سه روز خواهد بود و اختصاص به میز وظیفه تا زمانی که او حساسیت کامل آموزش.

کل گروه را نیز تحت حساسیت آموزش Schember اعلام کرد.

Schember دولت حاضر به شناسایی افسر که لگد 21 ساله معترض هانا Silbaugh در مشاوره شهرستان وکیل اد Betza که خشم برخی از اعضای عمومی.

در ایمیل آنونزیاتا با اشاره به جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس در مه 25. آنونزیاتا نیز به طور کلی ذکر معترضان به عنوان فلوید مرگ است تظاهراتهایی در سراسر جهان از جمله در ایری.

"چرا این واقعیت است که این افسر(ع) در مینه سوتا در حال پرداخت برای عدم قضاوت" آنونزیاتا نوشت. "آنچه به معترضان حق به علت آسیب و نافرمانی عمومی ،

آنونزیاتا نیز مورد سوال در ایمیل خود چرا خبرنگاران "آیا گزارش این افسران در این شهرستان که مجروح شدند و در تلاش برای محافظت از مردم چه ساخته شده اند. شما به عنوان خبرنگاران باید مسئولیت را به گزارش این کل داستان نیست قسمت شما می خواهید به گزارش رضایت خود را و است که از حرکات غیر ضروری."

این ایری نیوز-اخبار گزارش شده در 10 ژوئن که یکی از 14 شهرستان افسران پلیس مجروح در اواخر مارس شورش در مرکز شهر دچار یک مصدومیت جدی زانو و خواهد بود در محل کار برای یک دوره طولانی از زمان.

این روزنامه همچنین گزارش داد در آسیب رنج می برد توسط افسران دیگر در مرکز شهر اختلال.

آنونزیاتا در ایمیل خود خواسته "است که در آن اعتراض" برای افسران پلیس به قتل رسیده در سراسر کشور و با اشاره به مؤتلفه پرچم و گفت که منع کسی از نمایش آن را نقض متمم اول قانون اساسی.

پرداختن به Schember, آنونزیاتا نوشت: "آقای شهردار چگونه بسیاری از افسران نیاز به آسیب دیده قبل از اینکه شما صحبت می کنند." او همچنین نوشت: "به نام" دولت عمیق " رسانه خبرنگاران مسئول و 'رادیکال' لیبرال و سیاستمداران راست و پشت سر آنها."

او نوشت: این گروه: "آنها نشان می دهد که مشکل اما در ارائه راه حل های عادلانه راه حل های ما همه می توانند به توافق برسند."

آنونزیاتا به پایان رسید ایمیل خود را با نوشتن است که ماموران در سراسر کشور "همیشه به دنبال یک راه حل صلح آمیز, اما زمانی که ما در مواجهه با نفاق سلاح از انواع و استدلال ما باید یک کار انجام دهید و امیدوارم با نتایج صلح آمیز. به عنوان ما می دانیم این اتفاق نمی افتد زمانی که یک قانون شکسته شده است و گمان یا شهروند را درک نمی کنند آنچه را که آنها انجام داده اند اشتباه انجام شد و برابر قانون."

ایری عضو شورای شهر مایکل کلید به نام آنونزیاتا ایمیل "ناامید کننده" و گفت که او معتقد است Schember نیاز به عموم آن آدرس.

کلید, که سیاه و سفید است, بررسی ایمیل به درخواست نیوز-اخبار.

"آنچه به من حمله است که مطلقا هیچ همدلی که در ایمیل برای افرادی که به طور نامتناسبی تحت تاثیر خشونت پلیس و سیستمیک ساختاری نژادپرستی" کلید گفت.

"من همچنین نگران آن است که یک عضو از ما نیروی پلیس بیانگر این نوع از نمایش ها در مورد برخی از اعضای عمومی که او قرار است به محافظت و خدمت" کلید گفت.

تماس با کوین گل در kflowers@timesnews.com. او را دنبال کنید در توییتر @ETNflowers.

متن ایمیل

ایری پلیس گروهبان. جف Annunziata, 62, شهر ارشد ترافیک محقق با ارسال ایمیل زیر در روز دوشنبه شب به چهار ایری نیوز-اخبار خبرنگاران و ایری شهردار جو Schember:

مردم

چرا حقایق را نادیده گرفته و در مورد قتل در این کشور و چه کوچک دقیقه تعداد از افسران پلیس که کشتن یک مرد سیاه و سفید در خط وظیفه? چرا این واقعیت است که این افسر در مینه سوتا در حال پرداخت برای عدم قضاوت ? چه به معترضان حق به علت آسیب و نافرمانی عمومی ، اقلیت (با مردم) صحبت از عدالت اجتماعی زمانی که آنها نمی تواند مراقبت از خود و یا هر کس دیگری با بازی مسابقه کارت چرا ؟ من با دیدن این همه زمان و به خوبی می دانم که بسیاری از مردم از رنگ موافقت با این, اما پس از آن به نام عمو تام. همه من می خواهم برای دیدن برابری نیز اما تماشای معکوس که شده نگه دارید در اینجا در این کشور با نابودی این کشور سابقه در جنوب و کشورهای دیگر. درست یا غلط این است که تاریخ این کشور است. چرا شما خبرنگاران نیست اظهار نظر در مورد تخریب و خرابکاری از آثار ملی چرا ؟ من خوشحالم من یک افسر پلیس در این شهر از آنجا که ما اقتباس کرده اند به تغییر و نحوه درمان مردم در جامعه است. کسانی که در جوامع دیگر نیاز به انطباق اما از آن است که قصد ندارم به اتفاق می افتد با شورش, غارت و نابودی خود را در محلات و شهرستانها. چرا از آن است که خبرنگاران نمی گزارش ماموران در این شهرستان که مجروح شدند و در تلاش برای محافظت از مردم چه ساخته شده اند. شما به عنوان خبرنگاران باید مسئولیت را به گزارش این کل داستان نیست قسمت شما می خواهید به گزارش رضایت خود را و است که از حرکات غیر ضروری. BLM است می دانم که به آن متصل خود را با ANTIFA چرا ؟ چرا Dem حزب با امثال حامیان مانند جورج سوروس و بنیاد کلینتون که بودجه BLM & Antifa چرا ؟ می گویند BLM و نه همه زندگی است نژادپرستانه به مؤتلفه با تکان دادن پرچم از نقض متمم اول قانون اساسی به همین دلیل است که این نادیده گرفت. آنچه در مورد پلیس زندگی می کند که کشته شده در این کشور بود چرا هیچ اعتراضی زمانی که دوست من و برادر افسر ریچارد Burchick شد قتل توسط یک مرد سیاه و سفید? چرا قتل بازنشسته سنت. لوئیس سروان پلیس (سیاه و سفید پلیس دیوید Dorn) به قتل رسیده و هیچ اعتراض برای او به قتل یک جوان سیاه نر ? 48 افسران کشته شدند در felonious اعمال در سال 2019 است که در این اعتراض برای خود مرگ است ؟ چرا مهم است که به زانو زدن در طول سرود که اگر آنها این کار را بلافاصله پس از به اعتقاد من این امر می تواند به طور گسترده ای پذیرفته شده و شرکت در حتی توسط طرفداران. اعتراض حق است و فقط زمان بندی شده و دیکته شده توسط رسانه ها. آقای شهردار چگونه بسیاری از افسران نیاز به آسیب دیده قبل از اینکه شما صحبت کردن در مورد آنچه در جریان است در این موضوع همه ما تاثیر می گذارد. عمیق دولت, رسانه ها, خبرنگاران مسئول و 'رادیکال' لیبرال و سیاستمداران راست و پشت سر آنها. بحث خود را در خدمت هیچ هدف اما استمرار این مشکل است زیرا آنها نشان می دهد این مشکل اما در ارائه راه حل های عادلانه راه حل های ما همه می توانند به توافق برسند. به یاد داشته باشید ما به عنوان پلیس ارتباط برقرار زمانی که ما خواست برای کمک به, و گاهی اوقات چیزهایی را از دست, چرا که

مردم را درک نمی نمایند.... است وجود دارد یک افسر پلیس است که من در سراسر این کشور که به دنبال جنجال به جای یک توافق ندارد. من شده اند در سراسر کشور صحبت با افسر پلیس در 34 سال+ حرفه ای ما همیشه به دنبال یک راه حل صلح آمیز, اما زمانی که ما در مواجهه با نفاق سلاح از انواع و استدلال ما باید یک کار انجام دهید و امیدوارم با نتایج صلح آمیز. به عنوان ما می دانیم این اتفاق نمی افتد زمانی که یک قانون شکسته شده است و گمان یا شهروند را درک نمی کنند آنچه را که آنها انجام داده اند اشتباه انجام شد و برابر قانون است.

جف آنونزیاتا شهروند مالیات دهندگان و افسر پلیس است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن