ChambersFest ممکن است بسیار متفاوت در این سال در اینجا چیزی است که انتظار می رود

Carley Bonk چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 24, 2020با COVID-19 لغو بسیاری از حو

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

با COVID-19 لغو بسیاری از حوادث تابستان سال جاری Franklin County ساکنان می تواند شادی در این واقعیت است که چمبرسبورگ بزرگترین رویداد ChambersFest هنوز میله میله برای ادامه - اما با برخی از تغییرات قابل توجه.

"ChambersFest 2020 به یاد ماندنی خواهد بود جامعه همکاری به عنوان ساکنان بیشتر چمبرسبورگ منطقه متحد در طول Covid-19" در چمبرسبورگ اتاق بازرگانی اشاره کرد در وب سایت خود.

دو نفر از این جشنواره بزرگترین حوادث - پیر بازار روز و سوزاندن چمبرسبورگ - نمی خواهد اتفاق می افتد در فرد است. به طور سنتی این نکات برجسته ChambersFest جذب جمعیت زیادی از بازدید کنندگان از سراسر منطقه است.

به جای این و دیگر رویدادها خواهد بود تبدیل به "دنبال امن جمع آوری شیوه است." بسیاری از این تغییرات شامل اضافه کردن یک چرخش های مجازی به 34 رویداد سالانه است.

حوادث از تاریخ 11 تا 18 را شامل رستوران در هفته های مجازی Acapella & Unplugged, حرکت شبیه چمچه زنی-a-Palooza بستنی دنباله شمالی میدان بازار کشاورزان ،

"ChambersFest شروع به عنوان یک ادای احترام به انعطاف پذیری از افرادی که تا گل رز زیر ویرانگر سوزاندن توسط Confederates در سال 1864" اتاق بازرگانی اشاره کرد. "ما جشن در سال 2020 خواهد شاهد جامعه ایستاده با هم یک بار دیگر برای غلبه بر جهانی همه گیر و تقویت اقتصاد منطقه."

در اینجا برنامه:

#FranklinCountyStrong جنبش

که در آن: Franklin County منطقه

که: با هماهنگی چمبرسبورگ مجلسی و Franklin County Visitors Bureau.

ChambersFest 2020 خواهد ایستاد به عنوان به یاد ماندنی جامعه همکاری به عنوان ساکنان Franklin County متحد زیر Covid-19.

در اینجا نحوه شرکت:

  1. انتخاب کنید تا قبل از چاپ, ثبت نام در فرانکلین کانتی اداره بازدید کنندگان برای تزئین و یا خود را با #FranklinCountyStrong در آن است. جای در از پنجره خانه خود و یا کسب و کار.
  2. انتخاب یک گل بنفش (رنگ امید و تولد دوباره) و صفحه نمایش آن را با افتخار در خانه خود و یا کسب و کار.
  3. ارسال عکس خود را و یا آرایش گل به رسانه های اجتماعی می شود و وارد را به نفع خود جایزه. پست در Facebook باید تگ @BenFranklin و پست ها در Instagram باید تگ @FranklinCountyTourism.
  4. Include #FRANKLINCOUNTYSTRONG در دیجیتال خود را و یا سنتی letterboard ثبت نام.

شرکت کنندگان خواهد شد وارد یک نقاشی در هفته برای کارت های هدیه به کسب و کارهای محلی.

حرکت شبیه چمچه زنی-a-Palooza

وقتی که: جولای 1-31

که در آن: بستنی نوین - 20+ فروشندگان

که: اسپانسر شده از طرف ACNB بانک با هماهنگی بیشتر چمبرسبورگ مجلسی بنیاد.

حرکت شبیه چمچه زنی-a-Palooza بیشتر چمبرسبورگ مجلسی بنیاد سالانه بستنی جشنواره تبدیل به یک "بستنی نوین" با بازدیدکننده داشته است به فروشندگان محلی, جوایز ویژه و مجازی حوادث ماندگار در طول ماه ژوئیه. پیوستن به سرگرم کننده پس از دانلود دنباله نقشه به محلی مغازه بستنی و گرفتن عکس از خود رفتار شیرین را وارد کنید برای برنده شدن جوایز. در جولای 19, جشن های ملی, بستنی, بعد, توسط تنظیم در به Facebook زنده و تماشای سنتی, انسان, افراد مشهور, بستنی و مغز گردو. بچه ها 3-12 همچنین می توانید تزئین و رنگ آمیزی قابل چاپ صفحات و وارد را به نفع خود جوایز خود را.

بیشتر: مونت آلتو فایت بخش آتش کارناوال لغو

هفته رستوران

وقتی که: جولای 11-19

که: بروکسل, کافه, جین, قهوه, کباب کباب, زندانی رستوران تایلندی مراتع منجمد کاستارد از چمبرسبورگ Montezuma (پخش & Wayne Ave.), نرلند, میخانه, شیرین, غلطک, Teriyaki Madness, Veroni کافه آتشفشان و دیگران.

بازگشت تقاضای محبوب, the 4th Annual ChambersFest رستوران هفته خواهد شد از ویژگی های منحصر به فرد و غذاهای فوق العاده به نمایش گذاشتن بهترین در ناهار خوری. بیش از 25 رستوران ها شرکت خواهد کرد با وعده های غذایی خاص می پردازد و جوایز برای مشتریان.

ارائه شده توسط پن ملی بیمه و پلاتین حامیان فرانکلین خریداران و غرب پن قدرت اول انرژی شرکت. با هماهنگی بیشتر چمبرسبورگ اتاق بازرگانی است.

چمبرسبورگ هنر نمایش

وقتی که: جولای 11-18

که: ریخته گری

که در آن: 100 جنوب خیابان اصلی صفحه اصلی.

ریخته گری هنر Co-op خواهد شد شرکت در ChambersFest توسط پانسمان تا ویندوز خود را با پر جنب و جوش هنری جدید. مطمئن شوید که برای قدم زدن و آن را چک کنید. جزئیات بیشتر در FoundryArtMarket.com.

بیشتر: Pandemic cancelations: فرانکلین شهرستان نمایشگاه قصد ندارم به اتفاق می افتد در این سال

شمال میدان بازار کشاورزان

وقتی که: جولای 11 و 18, 8 صبح تا 12 بعد از ظهر

که در آن: مرکز شهر چمبرسبورگ

لذت بردن از چمبرسبورگ تنها باز هوا بازار کشاورزان ارائه مزرعه-تازه های فصلی و 100% تولید محلی رشد کرده است. محصولات به طور انحصاری از کشاورزان محلی صنعتگران و کارآفرینان در یک فضای اجتماعی و همچنین فعالیت های بچه ها, موسیقی زنده و بیشتر. این رویداد به صورت رایگان.

بیشتر: آتش بازی برگزار می شود در وینزبرو در روز استقلال

تاریخچه

ChambersFest آغاز شد و در سال 1986 زمانی که سازمان های محلی گرد هم آمدند برای ایجاد یک جشنواره بزرگداشت شهر تولد دوباره پس از آن سوزش در تاریخ 30 ژوئیه سال 1864 در طول جنگ داخلی. این رویداد ساخته شده چمبرسبورگ تنها شهر شمالی میسون-دیکسون خط سوخته توسط Confederates در طول جنگ. بیش از 500 سازه نابود شدند و 2000 نفر سمت چپ بی خانمان. مردم شهر شد, انعطاف پذیر, اما و بازسازی این شهر که فعال چمبرسبورگ به رشد و رونق با توجه به اتاق بازرگانی است.

امروز ChambersFest جشن روح مردم شهر با سرگرمی, خانواده, دوستانه, حوادث, هزاران نفر از مردم لذت بردن از هر سال است.

ChambersFest حوادث, هماهنگ با انواع سازمان ها از جمله بیشتر چمبرسبورگ اتاق بازرگانی, مرکز شهر, شورای کسب و کار, Franklin County Visitors Bureau, مرکز شهر, چمبرسبورگ Inc., شمال میدان بازار کشاورزان کامبرلند دره مدرسه موسیقی کاپیتول تئاتر بیشتر چمبرسبورگ مجلسی بنیاد و دیگران. برای اطلاعات بیشتر در رویدادهای رفتن به chambersburg.org/chambersfest تماس بگیرید و یا اتاق در 717-264-7101.

Carley Bonk است ناظر خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. او پوشش دهانه در سراسر southcentral منطقه پنسیلوانیا است. او را می توان در رسید cbonk@publicopinionnews.com و یا در توییتر @carls_marie.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن