بررسی می پرسد چگونه شهرستان را کودکان و نوجوانان در حال مقابله با بیماری همه گیر و تظاهرات

سانتا باربارا شهرستان رفتاری سلامتی کمیسیون انجام سه نفر از نظرسنجی آنلاین برای به دست آوردن بینش چگونه "بلایا

توسط NEWSWORLDS در 17 خرداد 1399

سانتا باربارا شهرستان رفتاری سلامتی کمیسیون انجام سه نفر از نظرسنجی آنلاین برای به دست آوردن بینش چگونه "بلایای طبیعی جهانی همه گیر و تظاهرات اخیر برای عدالت نژادی" در حال مؤثر بر منطقه کودکان و جوانان این کمیسیون گفت: در بیانیه ای در روز شنبه.

کمیسیون سه ناشناس نظرسنجی شامل یکی برای کودکان و جوانان یکی برای مربیان و یکی برای والدین و مراقبان. مربیان و پدر و مادر و مراقبان دعوت شده برای شرکت های خود را به دلیل دخالت مستقیم در جوانان ،

هر یک بررسی می توان در هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی و 4-10 دقیقه برای تکمیل. این کمیسیون گفت: این امید به "به دست آوردن یک مطلب جامع عکس از چگونه جوانان ما در شهرستان سانتا باربارا در حال مقابله, آنچه نگرانی های خود را و چگونه ما می توانیم بهتر از آنها حمایت کنند."

پاسخ دهندگان باید کامل بررسی ژوئن 12. همه نظرسنجی ها ناشناس هستند و به طور کلی نتایج خواهد شد به اشتراک گذاشته شده در این کمیسیون را در جلسه آینده در تاریخ 17 ژوئن در 3 p. m. اعضای جامعه را تشویق به حضور و انجام این کار می توانید با پیروی از دستورالعمل های رفتاری سلامتی وب سایت.

در زیر لینک کلیک کنید برای سه نظرسنجی در زبان انگلیسی و اسپانیایی:

برای کودکان و انتقالی در سن جوانی:

انگلیسی

اسپانیایی

برای مربیان:

انگلیسی

اسپانیایی

برای والدین/سرپرستان:

انگلیسی

اسپانیایی

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن