ساختمان های بلندتر کمتر پارکینگ پیش بینی شده برای مرکز شهر مسکن

به عنوان سانتا باربارا و بقیه کالیفرنیا همچنان دست به گریبان با حاد کمبود مسکن شهرستان رهبران یک بار دیگر fine

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

به عنوان سانتا باربارا و بقیه کالیفرنیا همچنان دست به گریبان با حاد کمبود مسکن شهرستان رهبران یک بار دیگر fine-tuning بزرگترین ابزار در جعبه ابزار خود برای ساخت بیشتر مقرون به صرفه واحد است. این سه شنبه فرمان کمیته ساخته شده مجموعه ای از توصیه می شود تغییرات به طور متوسط به اندازه واحد چگالی (AUD) برنامه بود که به تصویب رسید در سال 2013 با هدف incentivizing اجاره پروژه های که سقوط در قیمت محدوده منطقه طبقه کارگر. به جای این برنامه عمدتا منجر به بیشتر بالا پایان واحد است که در ادامه به فشار "از دست رفته وسط."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


تغییرات پیشنهادی تمرکز بر ایجاد مسکن مقرون به صرفه در مرکز شهر هسته یک استراتژی تقریبا همه موافق خواهد تجدید خیابان دولت با تزریق مقدار انرژی مورد نیاز و سرمایه است. آنها شامل افزایش حداکثر ارتفاع ساختمان در منطقه از 45 تا 48 سر پا, از بین بردن باز حیاط الزامات مورد نیاز برای AUD پروژه های بین چپلا و Anacapa خیابان اجازه می دهد پارکینگ به اجاره به طور جداگانه از مسکن و کاهش پارکینگ مورد نیاز برای حداکثر یک سایت فضا در هر واحد.

در حالی که فرمان کمیته تشکیل شده از councilmembers اسکار Gutierrez, کریستن Sneddon و مایکل جردن ― توافق در اکثر نقاط Sneddon و اردن مودبانه butted سران بیش از این افزایش ارتفاع و فضاهای باز. Sneddon نگران سه پا علاوه بر این که معماران استدلال کرده بود که اجازه می دهد برای بلندتر سقف و ایجاد واحدهای کوچک کمتر احساس تنگ می تواند دوباره درایو قیمت. او همچنین ابراز نگرانی در مورد از دست دادن بیش از حد باز زمین به انبوه تحولات است.

معمار برایان Cearnal گفت: 48 سر پا نیز اجازه می دهد تا پروژه برای رسیدن به چهار طبقه و در نتیجه "مداد" برای سازندگان که در غیر این صورت ممکن بلک در سرمایه گذاری. اگر او تا به حال راه خود را Cearnal گفت: او می خواهم اجازه می دهد تا مرکز شهر مسکن تحولات برای رسیدن به 60 فوت قد که مجاز است برای پروژه هایی که تعیین شده به عنوان یک "جامعه بهره مند شوند" از جمله به تازگی تایید پنج داستان روان-سلامت پروژه مسکن میله میله برای غرب Anapamu خیابان. کمیسیون برنامه ریزی قبلا داده شده آن تصویب تغییرات پیشنهادی. بحث را ادامه خواهد داد زمانی که آنها شنیده کامل شورای شهر در هفته آینده.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن