uc Berkeley lecturer, lawyer, parent Michael Chang runs for Berkeley school board

مایکل چانگ، وکیل، استاد دانشگاه برکلی و والدین محلی، در حال اجرا برای برکلی واحد مدرسه منطقه، یا BUSD، هیئت مد

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

مایکل چانگ، وکیل، استاد دانشگاه برکلی و والدین محلی، در حال اجرا برای برکلی واحد مدرسه منطقه، یا BUSD، هیئت مدیره.

چانگ گفت که او الهام گرفته شده بود تا در بخشی از هیئت مدیره BUSD اجرا شود زیرا او پدر و مادر سه فرزند در این منطقه است و به شدت درگیر PTA و فعالیت های دیگر شده است. او همچنین می خواهد تخصص حقوقی خود را به عنوان وکیل آموزش و پرورش ارائه دهد تا در مسائل جاری و درازمدت، مانند مبارزه با اختلاف نژادی در نظم و انضباط و دستیابی به آن و ایجاد روش ها و سیاست هایی که از چارچوب عدالت ترمیمی حمایت می کند، به BUSD کمک کند. چانگ افزود که او همچنین معتقد است که مهم است که صدای آسیایی آمریکایی در هیئت مدیره مدرسه.

چانگ در یک ایمیل گفت: «من به سنت مترقی برکلی جامعه منظّم که در آن آموزش و پرورش مرکزی برای برنامه ریزی شهر است، اعتقاد دارم» equitable community

Chang) وکیل مدافع دفتر حقوق مدنی وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده آمریکا و مدرس دانشگاه برکلی در بخش های مطالعات قومی و مطالعات حقوقی است. همچنین او در کمیسیون بررسی پلیس شهر و استفاده از کمیته فرعی سیاست های نیروی یرای آن خدمت می کند.

در میان اولویت های چانگ ها حقوق صاحبان سهام در آموزش و پرورش، دستمزد حرفه ای برای معلمان و کارکنان برکلی و متحد شدن از طریق لنز عدالت ترمیمی است.

"(من حمایت) سهام است که در سیاست ها و روش های که آدرس نابرابری های سیستمیک و نابرابری بر اساس نژاد پایه گذاری شده است، گفت: ".

چنگ همچنین گفت که عدالت باید بر اساس یک سیستم عدالت ترمیمی باشد. این شامل کمک مدیر، احتمالا ً دستیار مدیر، برای جمع آوری و نظارت بر داده ها در مورد تفاوت های نژادی، آزار جنسی و به طور کلی تر مسائل آب و هوایی در BUSD است.

در کلاس درس، چانگ گفت، عدالت ترمیمی ممکن است شامل خسته کردن اشکال دیگر مداخله قبل از تعلیق و در صورت نیاز، اعزام دانشجو به مرکز مشاوره در زمانی که در کلاس مختل هستند باشد.

Chang همچنین معتقد است که معلمان و کارکنان برکلی باید قادر به زندگی در برکلی و مسکن مقرون به صرفه است حیاتی در استخدام و حفظ معلمان.

او معتقد است که شهر باید اعتمادی ایجاد کند که از طریق آن خانه ها خریداری می شوند تا به معلمان و کارکنان طبقه بندی شده به صورت وام مسکن یارانه ای بفروشند و در برخی موارد، شهر پرداخت پیش پرداخت را در خانه پرداخت میکرد.

چنگ همچنین بر اهمیت مطالعات قومی تأکید کرد و گفت که به دانش آموزان کمک خواهد کرد تا واژگان و فهم را توسعه داده تا به بحث معنی دار بجنگد.

"من وضوح به آنچه مطالعات قومی نشان دهنده به هیئت مدیره مدرسه و وجود دارد برای کمک به BUSD حرکت به اجرای مداوم خود را از این زمینه مهم پداگوژیباک با حساسیت و همدلی به تمام تجسّصات مشترک ما را به ارمغان بیاورد، "چانگ در یک ایمیل گفت: ".

چانگ گفت دخترش، که دانش آموخته دبیرستان برکلی اخیر است، نیز بخشی از مبارزات انتخاباتی او ست و در کمک به جوانان برای رسیدن به این هدف است.

همچنین او قصد دارد تا چند روز آینده وب سایت خود را راه اندازی کند که شامل یک زندگی نامه، اطلاعات بیشتر در مورد تائیدات و لینک های اهداو داوطلب خواهد بود.

تماس با ملا Seyoum در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @melaseyoum.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن