تست آغاز می شود در ارل وارن Showgrounds

یک مرکز آزمایش در ارل وارن Showgrounds ساخته شده است COVID-19 تست در دسترس عموم در سانتا باربارا بخشی از تلاش

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

یک مرکز آزمایش در ارل وارن Showgrounds ساخته شده است COVID-19 تست در دسترس عموم در سانتا باربارا بخشی از تلاش های این شهرستان به طور قابل ملاحظه ای گسترش, تست یکی از پیش نیازها برای کاهش محدودیت های اجرا شده برای جلوگیری از گسترش این COVID-19 ویروس. اطلاعات جدید منتشر شده توسط بخش عمومی وزارت بهداشت در روز پنج شنبه گذاشته دستورالعمل نحوه درخواست ملاقات ساعت در دسترس بودن و روزانه تست ظرفیت.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


ارل وارن دوم تست سایت افتتاح شد, در شهرستان سانتا باربارا در هفته گذشته پس از یک مرکز باز در سانتا ماریا در سهشنبه, مه 5. انتشار متحده است که یک مرکز است که با توجه به باز کردن در Anderson مرکز تفریح و سرگرمی در لامپوک در جمعه, مه 8.

تست تنها با وقت قبلی و اعضای سانتا باربارا جامعه می توانید به صورت آنلاین در https://lhi.care/covidtesting و یا تماس 1 (888) 634-1123. روزانه ساعات 7 صبح تا 7 p. m. اگر چه این تغییر می تواند بر اساس نیاز جامعه و با توجه به انتشار. امروز برنامه به طور کامل رزرو شده و این مرکز باید یک تست ظرفیت 132 آزمون در روز است. در حالی که هر کسی آزاد است به برنامه قرار ملاقات های زیر گروه از مردم هستند به ترتیب اولویت:

• مراقبت از سلامت کارگران و اولین پاسخ

• افراد 65 سال و بالاتر و یا در هر سنی با شرایط مزمن پزشکی

• ساکنان و یا کارکنان جمع-مراقبت از امکانات زندگی

• افراد ضروری مشاغل است که شامل آب و برق, مواد غذایی عرضه مواد غذایی و عمومی کارکنان

• هر نفر در برگزاری نمایشگاه یک یا بیشتر از علائم COVID-19


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب