S. B. Paella غذا در اسپانیا به ارمغان می آورد به سانتا باربارا

در 2015, بنیامین و کارول شوستر تصمیم به ترک قبلی خود را حرفه ای به منظور به دنبال شور و شوق خود را برای مواد غ

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

در 2015, بنیامین و کارول شوستر تصمیم به ترک قبلی خود را حرفه ای به منظور به دنبال شور و شوق خود را برای مواد غذایی و اختصاص زمان بیشتری به فرزندان خود. "پذیرایی شد ما اولیه غذایی-خدمات انتخاب به دلیل آن را ارائه بزرگترین تعادل کار و زندگی شخصی, خلاقیت و آزادی برای کشف روش های مختلف پخت و پز" توضیح می دهد که کارول که او استفاده می شود 20-به علاوه سال تجربه فروش به کمک به رشد S. B. Paella پذیرایی. منو بر اساس بنیامین خاطرات تهیه پائلا اسپانیا که در آن او متولد و بزرگ شده قبل از حرکت به ایالات متحده در سال 2001 تنها با یک چمدان و مادر بزرگ خود را paella تابه.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


موفقیت خود را با تشکر از شوستر محبوب ترین ظرف: "سنتی مخلوط" paella یک Catalonian-سبک نسخه با سبزیجات تازه و گوشت و غذاهای دریایی و البته برنج. "سخت ترین ماده تشکیل دهنده برنج توضیح داد:" بنیامین. "برنج است که آخرین عنصر در paella و آن را می توان بی رحم ترین بخشی است." یک جزء کلیدی است که زعفران که آنها واردات از مراکش و ایران. "در رابطه با دیگر مواد تشکیل دهنده این رنگ زرد برنج با توجه به زعفران جذاب است," او گفت:.

عکس: Daniel Dreifussبنیامین شوستر صاحب سانتا باربارا Paella باعث paella سانتا باربارا Paella را به یک غول paella خواهد شد که برای استفاده از یک خرس عروسکی سرطان بنیاد جمع آوری اعانه.

این Schusters همچنین ارائه های مختلف tapas از جمله Aguacate باهم Langostinos. "صورتی هویج سس ایجاد تعادل باور نکردنی بین سس شیرین و خوشگوار langoustine دم آواکادو و گریپ فروت" گفت: Benjamin که واردات تازه langoustine دم از اسپانیا و منابع دیگر مواد آلی از نزدیکی مزارع و باغات.

به عنوان برای هر کس در رویدادهای کسب و کار COVID-19 همه گیر ناگهان متوقف شد و بسیاری از Schusters' کسب و کار. "اقامت در خانه سفارش درست پس از شیوع بیماری همه گیر منجر به رویداد عظیم لغو و بازپرداخت سپرده درخواست" تایید کارول. خود محوری شامل راه اندازی یک کامیون مواد غذایی برای طبخ در سایت برای مشتریان و تحویل بدون-تماس با آستان آف رها. که بسیار موفق بوده و آنها را قادر به rehire بسیاری از کارکنان خود را.

عکس: Daniel Dreifussسانتا باربارا Paella

آنها در حال حاضر با استفاده از مواد غذایی خود را به جمع آوری پول برای خرس عروسکی سرطان, پایه و اساس, است که پشتیبانی از کودکان مبتلا به سرطان است. این شنبه مرداد 1, S. B. Paella غذا و اندرسون دانمارکی شیرینی برگزار خواهد شد انتخاب کنید تا درایو-از طریق خارج ویلا خواص است که در آن مشتریان دریافت یک بسته از چهار paella وعده های غذایی و شراب و دسر و هدیه. برای حمایت از این علت قبل از سفارش یک سبد پیک نیک ($200 برای چهار نفر) شراب ($25-$100 برای یک تا پنج بطری) و بلیط بخت ازمایی (25 دلار برای یک شانس برای برنده شدن یک سیستم Sonos ولگردی و قانونی شکنی خرید staycation هستید یا بسته).

ببینید sbpaellacatering.com.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن