در سال 1984 در قلب تاریخی مزرعه بحران که جاروب در سراسر بسیاری از ملت آن را غیر ممکن بود برای روشن کردن تلویزیون بدون شاهد خرید اینترنتی از یک صنعت به زانو در آورده ظاهر یک شبه. از طریق یک طوفان کامل از سیاست های دولت ناراحت کننده شرایط آب و هوایی و بالا نرخ بهره ارزش زمین های کشاورزی کاهش یافته هیولا 60 درصد در برخی از نقاط میانه در حالی که مزرعه بدهی افزایش یافت و به بیش از $215 میلیارد دلار است.

تصاویر مردان با کلاه خود را در دست زل زده بیش از سلب حق اقامه دعوی علائم آب گرفتگی شبکه های. روزنامه نگاران صحبت کرد ظالمانه در مورد روان-سلامت, تاثیر بر مردان, کشاورزان, گزارش فزاینده تعداد خودکشی, قتل و موارد خشونت خانگی است. سال تا به حال طلیعه در یک گریم پرتره از امریکا افزوده و آمریکا در کشاورزی به عنوان ما یک بار آن را می دانستند به نظر می رسید آماده برای تغییر لرزه ای.

قارچ از سایه از شدت خصوصی جوامع است که تغییر در شکل زیر اذعان زن کشاورز. یک بار فکر کردم به بازی کمی بیشتر از یک نقش حمایتی در کشت و صنعت این زنان منجر به اتهام به سمت عملیاتی تغییرات و اجرای راه حل های عملی است که به طور موثر کمک به محدود کردن رو به رشد بحران است.

"بسیاری از مزرعه زنان تا به حال تجربه دست اول مفاهیم 1970s-سبک کشاورزی: خطرات ناشی از قرض گرفتن مقدار زیادی از پول هزینه خرید گران قیمت ورودی و استرس مداوم از بودن در این تردمیل را به تباهی" نوشت: نویسنده علامت Friedberger در کشاورزی تاریخ: آمریکا روستایی و مزرعه زنان در چشم انداز تاریخی. "آنها می دانستند این بود که به هیچ وجه به مزرعه و آنها مطمئن شوید که شوهران خود را می دانستند آن را بیش از حد."

کشاورزی مورخان تماس بگیرید این عصر "هم از زنان تحول" با مزرعه جوامع اتخاذ تر و برابری طلب با رویکرد رهبری که درو مزایای ملموس در دهه های آینده. "مزرعه زنان و متحدان خود آورده تازه و انگیزه ای برای انجام وظیفه ای دشوار از کار را از طریق مشکلات قبلا خطاب با مردان در پشت درهای بسته" اضافه شده Friedberger. "[آنها] تا به حال تاثیر تعیین کننده در روابط قدرت و خاموش کردن و همچنین هدایت جامعه مزرعه نسبت به نگرش جدید در مورد کشاورزی و زمین است."

با توجه به ایالات متحده وزارت کشاورزی آخرین سرشماری زنان در حال حاضر را تا 36 درصد گزارش شده کشاورزان ایالات متحده — 27 درصد افزایش نسبت به سال 2012. کالیفرنیا خود می بالد بالا-پنج موقعیت در تعدادی از تولید کنندگان و در شهرستان سانتا باربارا, که تنوع می افزاید: تا به یک زمین کشاورزی در چشم انداز به عنوان گسترده ای به عنوان از 1 میلیارد دلار به علاوه صنعت خود را.

"فقط یک نگاه در اطراف ما کشاورزان' بازار" گفت: Noey Turk از بله بله مهد کودک. "این احتمالا متنوع ترین و متعادل گروهی از کشاورزان می خواهیم تا کنون برخورد با برخی از الهام بخش ترین زنان من تا به حال دیدهام."

مانند Turk بسیاری از این زنان که از یک طبقه و نسب تولید کشاورزی تغییر با هر دو تحت اللفظی و مجازی شرایط آب و هوایی به انطباق با همیشه در حال تکامل بازار است. دیگران مانند آنا deLaski از Solminer تاکستان در حال تازه واردین اغوا در چشم انداز اتصال به زمین در یک ماندگار و تاثیرگذار راه است. و برخی مانند سارا Rotman از زنبور عسل مشغول است آلی تبدیل به کشاورزی کردن محض ضرورت کشت گیاهان دارویی برای کمک به کاهش شدید بیماری.

زمانی که COVID-19 همه گیر رخ داد سانتا باربارا شهرستان را کشت و زنان جعلی جلوتر, تنظیم روش خود را به منعکس کننده سریع-تغییر بحران بسیار شبیه به پیشینیان خود انجام داده بود تقریبا چهار دهه قبل است. کشاورزان با افراطی متنوع تولیدات توصیف چالش های مشابه و یا منابع الهام: آموزه های کشاورزی برای کمک به سوخت صنعت برای نسل های آینده. من از آنها خواست تا به ارائه یک کمی شغلی حکمت و پاسخ های خود را بخوانید و بیشتر شبیه درس زندگی از فرمولی مشاوره کسب و کار. هر دو اولیه ما مکالمات و زمان به روز رسانی گنجانده شده است; آموزش و پرورش در سیالیت و فراگیر نشان داد بین کارهای دشوار و شکوفایی در زمینه های غیر قابل انکار غرق در تجربه.

1. آن را یک امر خانوادگی

رمی بکر است که با دقت تنظیم مرتب شمع تازه هی هنگامی که او میپرد تا به طور ناگهانی با یک ایده. "می خواهم به بز برای یک پیاده روی با من ؟" او می پرسد مشتاقانه و هر چند من هرگز جمع چیزی بیش از یک گروه خشن دوست دختر در شب شنبه من با سر اشاره کردن سر من در توافق است. بز معلوم بسیار آسان تر به مانور.

من صرف بعد از ظهر در دره قلب تگزاس یک 10 هکتار ملک با قاتل انداز اقیانوس آرام است که همچنین دارای تمایز بودن Montecito برای اولین بار کشت و زرع قهوه. ده ساله رمی بکر اموال جوانترین عمله وقف او بعد از ظهر و آخر هفته ها به mucking اصطبل و نظافت دو مینیاتوری نجات اسبان رجینا و کلمانتین در حالی که تعادل مدرسه و فعال سوارکاری برنامه. مادر او کیرستن بکر آن را می بیند به عنوان یک فرصت مناسب برای تشویق یک سبک زندگی فعال بصورتی پایدار و محکم ریشه به زمین است. "هنگامی که ما از دست ما در رانش زمین به طور ناگهانی نیاز به پرورش و احساس پرورش مرکزی شد به خانواده ما," او به یاد می آورد. "من تا به حال هیچ سابقه ای در کشاورزی, اما من دوست دارم سخت کار می کنند. و من به سرعت یاد گرفت."

با حدود 4,000 گیاهان و یک تعداد انگشت شماری از varietals با صدایی نام مانند Catuai Rojo و گیشا را Beckers امید به پرورش یک رابطه همزیستی بین تگزاس و هیلی راهرو ملک آسیاب همکاری با صنعتگران منطقه شروع به بازاریابی از میوه ها از کار خود را. پرسید که آیا او در ذهن صبح زود ساعت و فشرده شیوه زندگی, کیرستن متوقف متفکرانه. "این نه برای ضعف قلب است که برای مطمئن," او گفت: پس از یک لحظه. "اما در حال احاطه شده توسط خانواده و حیوانات و طبیعت مادر احساس می کند با روح در یک راه است که من می تواند هرگز تصور است."

نسل ششم کشاورز کلارا Cadwell از Tutti Frutti مزارع موافق است. او و خواهر و برادر خود را در حال اجرا کسب و کار خانوادگی در کنار پدر خود را زمانی که او می تواند به یاد داشته باشید, بافتن سیر و فروش محصولات ارگانیک در شنبه کشاورزان' بازار به عنوان کودکان و نوجوانان و رانندگی تراکتور و نظارت بر صدور گواهینامه به عنوان بزرگسالان است. "پدر من استفاده می شود به بازی آن را به ما گفتن اگر ما به فروش می رسد همه از گوجه فرنگی های او می خواهم ما را به فیلم" او به یاد می آورد.

عکس: پسر پالوما کلارا Cadwell از Tutti Frutti مزارع تمایل به یک ردیف از گیاهان دارویی در زائر تراس باغ جامعه, جایی که او در آگهی تورهای آموزشی در محیط زیست و مزایای تغذیه ای در حال رشد چه می خورید.

اخیرا, Tutti Frutti مزارع همکاری با زائر تراس باغ جامعه, که در آن Cadwell میزبان جوانان باغ تورهای تمرکز به شدت در تغذیه و فصلی. "وجود دارد هیچ چیز بیشتر غنی سازی از بچه ها در حال خارج با استفاده از انرژی خود را و بدن در راه است که فراتر از کلاس درس" او تاکید کرد. "وجود دارد خیلی تعجب خارج از منزل, و آن را بسیار توانمند سازی به می دانم که شما باید توانایی برای جمع آوری مواد غذایی خود را."

فصل برداشت roared با حد شور به عنوان همه گیر خود و هر دو Beckers و Cadwells مجموعه به کار تامین امنیت کامل کارکنان این زمینه برای این کار. برای کیرستن که به معنای جذب تمام نوزادان که نورد تا آستین خود را به انتخاب های قهوه و خوراک توده کمپوست بین مدرسه آنلاین جلسات. آنها تا به حال دو بعدی مینی برداشت و به خوبی در حال انجام برای تولید چه هنردوستان را ابداع "کالیفرنیا قهوه تجربه" — آلی قهوه سبک به دست آوردن کشش در سطح جهان است.

این Cadwells قادر به امن چک Protection Program (PPP) وام برای Tutti Frutti مزارع اجازه می دهد آنها را به حفظ کل کارکنان در حالی که دوره نقاهت بعد از ضربه به آنچه که به طور سنتی خود را پرسود ترین زمان از سال است. "کشاورزان' بازار شده اند ضربت سخت زدن" Cadwell گفت. "ما در حال حاضر در حال اجرا در حدود 50 درصد هستند و تنها در حال حاضر شروع به دیدن برخی از عمده ما رستوران دستور بازگشت." از بین بردن زباله های مواد غذایی است که به عنوان یک اولویت مهم برای Cadwell پس او و خانواده اش ادامه به اهدای بیش از حد تولید به منطقه سازمان هایی مانند گیاهی, نجات, یک سازمان غیر انتفاعی ارائه محصولات تازه و غذاهای آماده به شهرستان محروم جامعه است.

2. به عنوان مثال منجر شود

نیروی کار آمریکا را به عنوان یک عامل اصلی در کالیفرنیا توانایی به اب و هوای 1980s' کشت و فاجعه زمانی که کار فشرده محصولات شانس خیلی بهتر از سرمایه خود را فشرده شد.

"کالیفرنیا ثبات نسبی اقتصادی در طول مزرعه بحران مربوط به برجستگی دست کارگری" می نویسد: میریام J. چاه در کتاب خود توت فرنگی زمینه: سیاست, کلاس و کار در کالیفرنیا کشاورزی است. "افزایش تمرکز خود را بر بالا-ارزش کار فشرده میوه ها و سبزیجات تا حد زیادی مسئول برای نشاط از آن در بخش کشاورزی است."

وقتی ماریا "Lupe" Monroy از Jalisco مکزیک آغاز شد و به دنبال کار در ساحل مرکزی, او علاقه مند نبود در یکی از بسیاری از خانه داری و caretaking مشاغل دوستان خود را نگه داشته نشان می دهد. "حقیقت این است که من حوصله داخل خانه," او گفت: با خنده قبل از اضافه کردن: "من هرگز ترس از کار سخت و طولانی روز و با استفاده از دست من برای به دست آوردن یک زندگی احساس رضایت بخش تر برای من."

به جای Monroy در بر داشت تماس خود را در باغ های انگور شهرستان سانتا باربارا, که در آن او پاشیدند بذر و کشت محصولات پوشش قبل از حرکت کردن صفوف به tractorista رایگان wheeling, راننده تراکتور که می تواند ماهرانه مانور در اطراف باریک ردیف شده است. "من مایل به سعی کنید دست من در هر چیزی که مورد نیاز بود در اطراف تاکستان" او می گوید: با افتخار به عنوان او هرچه ما از سوسو زننده syrah مخلوط. ما در حال نوشیدن یک 2018 Stolpman Para ماریا به نام به افتخار او به عنوان forewoman از Stolpman تاکستان و تیم مدیریت از لا Cuadrilla. دومی کارمند سود-برنامه های به اشتراک گذاری شده توسط تام Stolpman و Lupe شوهر, روبن Solorzano به دنیا آمد و از این ایده که تاکستان موفقیت "خواهد بود نه در حمایت از مردم استفاده از گرفته شده است."

این روزها Monroy صرف بیشتر از روز خود گردان اموال او تی بازرسی بلوک و نظارت بر پیشرفت لا Cuadrilla اعضای تیم. اما او هنوز هم می شود تا ساعت 5 مطمئن شوید که او یکی از اولین در این زمینه و یکی از آخرین را ترک کنند. "برای من مهم است برای ارسال یک پیام قوی به تیم" او تاکید کرد. "بدست آوردن آنچه که شما پرداخت می شود باید یک اولویت است و من نیاز به مجموعه ای که به عنوان مثال برای اولین بار."

زمانی که فرماندار گاوین Newsom مسح کالیفرنیا کشاورزی نیروی کار "کارگر ضروری" وضعیت او تاکید چه بسیاری از آمریکایی ها شناخته شده اند در تمام طول: کسانی که تمایل دارند به ما مواد غذایی و زمینه های حیاتی کمک به اقتصاد ما و جوامع است. "ما افتخار در کار است که ما انجام می دهیم" تاکید کرد Monroy "و ما خودمان را در نظر بخشی از یک جمعی خانواده است."

کار در طول یک بیماری همه گیر نیست و بدون آن خطرات و نگرانی های خاص به Monroy است COVID-19 مخربی بر سانتا باربارا شهرستان Latinx جامعه است. "من به طور مداوم ارائه مشاوره به تیم من در راه برای ایمن ماندن و مسئول و تا کنون ما سعی و کوشش کرده و هر کس ماند سالم" او گزارش شده است. لا Cuadrilla در حال حاضر در تلاطم بسته بندی مایعات جایگزین آن اسم شراب برای آزادی اکتبر و Monroy است که تزلزل در خوش بینی برای سال پیش رو. "چگونه می تواند هر کسی بود تاکید کرد با خیلی خوب شراب در اطراف ؟" او خندید.

3. نترس برای شروع یک انقلاب

وجود دارد یک صحنه در سال 1984 فیلم کشور که جسیکا لانج در آستانه داشتن مزرعه خانواده او ضبط شده توسط شرکت وام دهندگان باقی می ماند تا در اواخر شب با شماره گیری اعداد از یک لیست طولانی از همسایگان در یک تلاش متمرکز برای نجات زمین. من فکر کردم از او تحویل — آرام و با متخصص کنندگی — در حالی که مرور در جاده ها بازگشت از Buellton یکی دیر, رو به آفتاب صبح من بسیار شهری هوندا سیویک لگد زدن تا گرد و غبار و ابر در اعتراض.

عکس: پسر پالوما به عنوان forewoman از Stolpman تاکستان Lupe Monroy نظارت یک زن و همه خدمه در لا Cuadrilla تاکستان را کارگر به رهبری و سود های شراب پروژه.

دعوت به زنان برای اولین بار تا به حال فرود در صندوق پستی من قبل از آن که هفته اول از یک سری از مزرعه حوادث توسط سارا Rotman و امیدوار کننده یک بعد از ظهر از aperitifs کشاورزی و فعالیت. او می خواهد در تماس با ما برای اخلال در برنامه ریزی جلسه کمیسیون مانند Lange بود ؟ و آنچه که دقیقا به یک لباس برای یک انقلاب ؟ پاسخ رسید که من به دنبال یک دریا از لباس چاپ و شطرنجی پیراهن نسبت به استقبال Rotman او دستهایشان با لیوان لمونی Casa Dumetz شراب همانطور که ما در اطراف او نشسته اند وانت.

"زنان به عنوان آن را در DNA ما به جمع آوری اطلاعات" او تاکید کرد: پرداختن قابل ملاحظه جمعیت از زن کشاورزان سازان, سیاستمداران, رهبران مهمان نوازی و همسایگان. "از آنجا که ما شده ایم در طول تاریخ به حاشیه رانده شده ما مناسب تردید و کمتر جزمی در مورد آینده چیزی جدید است که چرا من ارزش خود را صدای اول," او اضافه شده است.

راه رفتن در اطراف ملک خود را آراسته ردیف تنومند گیاهان شاهدانه قاب های سرسبز درختان زیتون و گسترده باغ گیاهی, آن را سخت به تصور کنید که یک ملک بنابراین تلاش بی وقفه برای مراقبت می تواند در کانون خیلی بحث است. "حقیقت این است که من تا به حال بسیاری از مفاهیم preconceived در مورد حشیش در گذشته بیش از حد" Rotman اذعان کرد. "اما آموزش و پرورش واقعا رفتن به یک راه طولانی در جدا کردن واقعیت از ترس."

به جای تمرکز بر اختلاف زنان در حضور نورد تا آستین خود را و ارائه شده تا فعال کلمات از مشاوره و پشتیبانی: کلم بروکلی و مرغ کشاورزان regaled داستان در مورد همسایه ها اعتراض خود را در "معطر وسعت زمین به جریب"; لامپوک شهردار Jenelle آزبورن به یک سخنرانی تکان دهنده در مورد جشن تنوع در جوامع ما و در زمینه های ما; و کسا Dumetz شراب Sonja Magdevski استعداد هر کس یک بطری از حزب فمینیست قرمز توصیف آن به عنوان "شراب رادیکال ورود که در آن هر کس دعوت شده است."

در جدی نور عقل و اطلاعات یکی از شهرستان از جدیدترین و سریعترین افزایش نقدی محصولات به نظر می رسید کمتر بحث برانگیز و بیشتر شبیه به یک زرنگ و دانا راه را برای ادامه این منطقه دیرینه کشاورزی سنت. "کشاورزی, کشاورزی" گفت: Magdevski او به عنوان ظهور باز تازه بطری شراب.

به عنوان یک زن زندگی می کنند مبتلا به بیماری کرون Rotman یکی نیست به هدر دادن سلامت یا سلامت کسانی که در اطراف او. "ما گنجانیده شده اقدامات ایمنی در مزرعه بلافاصله مصرف روزانه درجه حرارت و حفظ فواصل مورد نیاز با سعی و کوشش" او گفت:. او همچنین ادامه داد: برای به دست آوردن متحدان در صنعت شراب در حالی که در انتظار دور بعدی کمیسیون برنامه ریزی جلسات; یک بعدی است که میله میله به محل در جولای 14.

اما یکی از درخشان ترین پرهای Rotman درپوش این روز دانش است که سانتا باربارا شهرستان شاهدانه صنعت در مسیر به کمک بیش از 9 میلیون دلار در درآمد مالیاتی به جامعه است. "من سپاسگزار ما دلار مالیات به طور مستقیم تأثیر خدمات اجتماعی و COVID پاسخ" او تاکید کرد. "و من معتقدم که تعداد کسانی که تنها به بزرگتر."

4. تنوع تنوع تنوع

ماه است که فقط شروع به افزایش در پشت آنا deLaski را قوی red barn زمانی که او حرکات برای گروه ما به جمع آوری در اطراف دعوت مزرعه جدول به زیبایی چیده شده با دسته گل از گیاهان معطر و بطری جوشان 2018 Solminer Pétillant Naturel آناناس. این deLaski مزرعه و تاکستان است توقف نهایی در یوگی شراب را به سلامتی آخر هفته دو رویداد روز سرپرستی گواهی somm کیار شانون که متصل به L. A. مجموعه به "کل جهان از کشاورزی در حیاط خلوت خود."

در سه سال گذشته Shannon شده است که منجر به تورهای آخر هفته برای بیشتر جمعیت زن است که ممکن است شروع یک صبح جلسه یوگا در تاکستان به دنبال کمک به کارهای روزانه در یک مزرعه biodynamic و یا دریافت یک کارت تاروت خواندن از گیاه شناس استفانی شیفر قبل از تجویز یک داروی گیاهی. "به زنان ما باید حساسیت در مورد تعادل و سلامت روانی و عرفانی ارتباط گفت:" شانون. "پرورش ذهن و روح را تشویق می کند ارتباط عمیق به ما منابع غذایی و زمین چیزی بیشتر از ما در حال از دست رفته در زندگی روزانه ما است."

با کمک به میزبان دست به تجربه مانند سلامتی آخر هفته deLaski همچنین امیدوار است برای ریختن به نور در آنچه در آن به معنی برای زندگی و کار مستقل مزرعه شادی ها و رنج است که تنها می تواند به کشف هنگامی که شما در یک جفت از چکمه و پا زدن در اطراف در این زمینه برای یک روز. "وجود دارد بدیهی است که عاشقانه بخش کشاورزی است که همیشه کشیده شده من در" او توضیح داد. "اما آن را نیز یک مقدار زیادی از کار و متمرکز تعهد — که بخش مهمی از کسب و کار برای مردم را به دیدن."

برای الیزابت Poett از Rancho San Julian, رسم مردم به صورت تمام وقت گاو دامداری انجام شده است از طریق او خلاق تلاش به نام مزرعه که در آن دستور العمل ها و داستان ها از زندگی در مزرعه مشترک هستند بیش از کارگاه های جامعه و مزرعه به جدول شام. [Poett دختر مستقل سردبیر ماریان کبک.] "کشاورزی و گردشگری است و یک راه شگفت انگیز برای اتصال مردم با زمین و ارائه جامعه صادقانه و قابل ردیابی مواد غذایی, او تاکید کرد. "این هم یکی دیگر از راه برای مردم برای حمایت از کسب و کارهای محلی که انجام می دهند حق با زمین است."

استقبال از یک پناهگاه در محل زندگی با رها کردن هر دو Poett و deLaski شده اند و رسیدگی به مزارع خود و مدرسه در منزل مربوطه کودکان با دلخواهی آرامش — حداقل با توجه به خود را مشتاق Instagram حساب. "اجتماعی فاصله نوع هنجار در اطراف در اینجا" می نویسد: Poett زیر یک روستایی دستگیری او frolicking پسران در حالی که deLaski حساب برجسته او پسر یک دوره سقوط در مخلوط بسته بندی مایعات جایگزین. بهار بره متولد شدند و جدید مدل های کسب و کار اجرا شده توسط زنان که به معرفی خدمات تحویل است که باید آورده خود را صنعتگر کالا به درب خانه از مشتریان وفادار.

"اگر شما می خواسته اند من دو هفته پیش اگر من می خواستم برای انجام یک Instagram Live داستان من گفته ام هیچ" می نویسد: deLaski. "در حال حاضر من اینجا هستم...."

5. همکاری کلیدی است

یکی از نقاط تمام کشاورزان صحبت من با توافق بر عدم وجود جدا شده و مرد در مقابل-به-زمین کشاورز اغلب به تصویر کشیده شده در فیلم است. "من نمی دانم هر کس — از مرد یا زن — که می تواند به حفظ یک کسب و کار کشاورزی و شیوه زندگی بدون یک تیم سالم از حامیان هر دو در و خارج از زمین" گفت: Cairo. و هنگامی که بحث در مورد سانتا باربارا شهرستان را موثر ترین راه را به مزرعه به مردم تمام جاده ها به ناچار منجر به کتی Hershfelt.

"روابط خود را با کشاورزان تنها بهترین راه برای اتصال به ضربان قلب خود را در جامعه گفت: Hershfelt بیش دسر در طول سال های اخیر مواد غذایی و کشاورزی شام باشگاه رویداد — ماهانه زیرزمینی جمع آوری است که متحد زن کشاورزان و صنعتگران و طرفداران هم برای یک بازی گاه به گاه شب comradery. "سانتا باربارا است تا کشاورزی و فرهنگی غنی; این امر می تواند احمقانه به اتصال این دو با هم."

در سال 2013 Hershfelt چپ ثابت کار روز به تحقق بخشیدن به رویای مادام العمر از جفت شدن دو تا از چیزهای مورد علاقه خود را — مواد غذایی و آموزش و پرورش در راه است که احساس فوتی و فوری و شخصی است. به نام او به تولید شرکت کشت حوادث با تمرکز بر آگاهی به این منطقه فراوان منابع غذایی و اختصاصی مردم پشت سر آنها. "زنان ارتباط سازندگان" او تاکید کرد "و دیدن فوری ارزش ارتباط با جامعه است." از طریق حوادث مانند سانتا باربارا Vintners جشنواره KombuchaKon و تخمیر جشنواره Hershfelt توازن اطلاعات و تجارب درخشان اعدام پلت فرم است که تساوی مردم با هم در یک راه موثر. "اگر من می تواند به افرادی که در حال حاضر در گروه کر پس از آن من احساس می کنم مثل من انجام آنچه من شرکت مجموعه ای را به انجام است."

عکس: پسر پالوما نسل سوم کشاورز Noey Turk از بله بله مهد کودک peddles او بسیار پرطرفدار انتخاب بومی آشپزی و گیاهان دارویی در سانتا باربارا کشاورزان' بازار است.

در پایان شب تنها چند شام باشگاه stragglers باقی مانده است. به عنوان ما صیقلی کردن آخرین شراب Hershfelt ناگهان رو به من با یک فهرست لباس های شسته شده از کشاورزان که من باید رسیدن به بعد: مارسیا Jimenez از Jimenez مزارع خانوادگی, Mo فولی قرمز مرغ کنسروسازی آن کول از سن مارکوس مزارع عسل شرکت ، و یوهانا فینلی از فینلی مزارع ارگانیک.

"چقدر فضا دارید ؟" او با لبخند قبل از قرار دادن بازوی خود را در اطراف من. "شاید ما نیاز به نوبه خود به یک ستون ماهانه."

زمانی که این بیماری همه گیر پاک Hershfelt کل کشت وقایع و تقویم پاک او به رسمیت شناخته شده فوری فرصت برای فعالیت و به سرعت به کار اتصال تمام منابع خود را با هم. "هنگامی که یک بحران اتفاق می افتد, شما شروع به دیدن ترک در یک سیستم و پتانسیل برای بهبود تبدیل به یک تمرکز روشن," او توضیح داد.

پس از تشویق Julia Child Foundation برای منحرف کردن بودجه است که در غیر این صورت باید پشتیبانی خود را به تعویق افتاد سانتا باربارا تجربه آشپزی رویداد به مواد غذایی جامعه مشترک Hershfelt تبدیل به شهرستان سانتا باربارا مواد غذایی اقدام شبکه ارائه کمک با soon-to-be-فاش پروژه ای است که به طور بالقوه می تواند به حل یکی از شهرستان مبرم ترین مواد غذایی پایداری و توزیع چالش است.

در حال حاضر او مطالب با ساخت هفتگی ارتباطات شخصی با معشوق کشاورزان در بازار شنبه و به نظر می رسد به جلو به حال قادر به قرار دادن اسلحه خود را در اطراف مردم یک بار دیگر.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.