مسدود راهنمای مولد پایانی هفته در خانه

ایده نهایی هفته در خانه می تواند دلهره آور به بسیاری از UC برکلی دانشجویان ما در مسدود کرده اند که تا کنون این

توسط NEWSWORLDS در 22 اردیبهشت 1399

ایده نهایی هفته در خانه می تواند دلهره آور به بسیاری از UC برکلی دانشجویان ما در مسدود کرده اند که تا کنون این هفته تبدیل به مورد به عنوان بی فایده که ما پیش بینی شده است. اگر شما به طور مشابه در بر داشت خود را در تلاش برای ایجاد انگیزه به مطالعه و بدون مطالعه گروه به کار با و یا کتابخانه ها به تمرکز در این راهنمایی برای شما هستند.

دنبال یک روال هر روز

این اولین نکته مربوط به هر علمی هفته, اما بسیار مهم است با توجه شرایط فعلی ما. با ایجاد یک برنامه برای هر روز شما اطمینان حاصل شود که شما به حداکثر رساندن زمان خود از جمله زمان برای مطالعه و ورزش و هر چیز دیگری که شما ممکن است بخواهید برای به انجام رساندن بین امتحانات.

ورزش برای مغز شما در حال حرکت

این هیچ راز است که گرفتن ورزش ثابت شده است برای بهبود هر دو جسمی و روانی خود را به خوبی بودن. هیچ مهم تر زمان برای ورزش در طول پایانی فصل است. این ممکن است به نظر می رسد مانند یک اتلاف وقت است که شما می تواند صرف مطالعه, اما مطمئن شوید که برای بهبود بهره وری خود را بعد. وجود دارد صفحه اصلی تمرینات برای هر نوع از شخص آیا شما تا حدودی تنبل و یا فعال تر!

کنار یک بخش جداگانه ای از خانه خود را به امتحانات خود را

فقط به خاطر اینکه شما نمی توانید به مورد علاقه خود را از کتابخانه یا کلاس درس در حال حاضر معنا نیست که شما نمی توانید مطالعه یا امتحانات خود را در مکان های مختلف! حتی اگر آن را فقط به معنی حرکت از تخت خود را به میز خود را تعویض دیدگاه خود و تعیین محل صرفا برای گرفتن یک آزمون کمک خواهد کرد که به شما در منطقه و افزایش تمرکز خود را.

اویختن با برخی از دوستان خزدار

من مطمئن هستم که ما همه گم شده معروف llamas از در یادبود بیشه و destress سگ در Sproul پلازا است که ظاهر خود را در اطراف این زمان است. هر چند شما احتمالا لازم نیست که یک لاما به اویختن با, شما می توانید برخی از صرف زمان با حیوان خانگی خود را. اگر شما یک حیوان خانگی تماشای حیوانات در یوتیوب و یا Infinite خواهد شد که تقریبا همان اثر.

را می شکند و برای انجام کاری سرگرم کننده

حتی اگر شما برخی از قدرت های مافوق انسانی است که اجازه می دهد تا شما را به مطالعه برای یک هفته تمام و مستقیم و بدون استراحت را توصیه نمی کنیم که هر کسی این کار را انجام. گرفتن یک استراحت هر یک بار در در حالی که است نه پایان جهان خواهد شد و احتمالا به شما کمک کند بعد! این که آیا آن را در تماس با یک دوست به بررسی در انجام برخی از صنایع, پخت مورد علاقه خود را درمان, خرید آنلاین و یا حتی تماشای Netflix بکشد شما سزاوار شکستن.

به یاد داشته باشید که ما در حال زندگی در یک زمان استرس زا

ما هرگز در یک وضعیت مانند یکی از ما در حال حاضر و در نتیجه در بسیاری از عدم قطعیت در جهان است. می توان آن را سخت برای همه به تمرکز در مدرسه در حال حاضر. نگه داشتن این در ذهن و رفتن را بر خود آسان به شما به عنوان آماده سازی برای فینال فوق العاده مهم است. شما نمی توانید انتظار می رود به همان سطح بهره وری شما تا به حال در گذشته امتحان فصل پس از پذیرش این زود در اولین گام به سوی موفقیت!

هر چند ما می دانیم که تحصیل در این ترم نشده است آسان ما در مسدود امیدوارم که این نکات به شما کمک کند برای افزایش بهره وری خود را. خوشحال پایانی هفته!

تماس با بئاتریس آرونسون در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن