مسدود رتبه بندی از 2019-20 سال تحصیلی نمادین ترین ایمیل مدیر

در طول این سال تحصیلی در دانشگاه برکلی رفته شبیه هیچ دیگر — این چیزی است که همه ما می تواند احتمالا به توافق ب

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

در طول این سال تحصیلی در دانشگاه برکلی رفته شبیه هیچ دیگر — این چیزی است که همه ما می تواند احتمالا به توافق برسند. در این سال بوده است بسیار فرار شدید و غیر منتظره از کلاس لغو آتش سوزی در پاییز به COVID-19 بیماری همه گیر.

در میان همه هرج و مرج ما جمعی مواجه بودیم و هنوز هم برکت در داشتن هدایت حضور تیم اداری اینجا را در UC برکلی به ما کمک می کند حرکت این بار تلاش. آن را خود علت سعی و کوشش برای ما ارسال مجموعهای از ایمیل های ما را تا به امروز به عنوان این سال هم پاشید. بدون این ایمیل ما ممکن است از دست داده اند. واقعا. فراوانی از ایمیل گرفته بود در لحظات خاص اما آنها همیشه تا حدودی اطلاعاتی. بنابراین با تشکر مدیر برای ایمیل های خود را گفتن دانشگاه و جامعه چه بود. ما در مسدود خیلی لمس توسط تلاش های خود را.

خوشبختانه بسیاری از ما هنوز هم این ایمیل ما آرشیو و می توانید با استفاده از آنها به بررسی عمده چیزهایی که رفت سال گذشته. ما در مسدود تصمیم به شانه را از طریق برخی از کسانی که ایمیل و انتخاب سه ایمیل از دولت. ما آنها را بر اساس آنها چگونه تغییر راه ما با حضور در مدرسه و در برخی موارد طنز آنها ارائه شده است.

کلاس لغو شد جمعه, اعضای هیات علمی و کارکنان باید دور ماندن از پردیس (Oct. 10, 2019) – Vیخ صدراعظم برای اداره مارک فیشر

رجعت به هنگام PG&E و آتش سوزی شد منبع تقریبا هر الگوی رفتاری در دانشگاه برکلی الگوهای رفتاری برای مرزی گی Facebook و زمانی که کلاس به پایان رسید تا بودن لغو برای نزدیک به یک هفته (حتی اگر این ایمیل فقط گفت: آن را به پایان جمعه). خوشبختانه ما تا به حال به لطف و فراوانی از مارک فیشر ایمیل گفتن ما چه می گذرد ... در بیشتر قسمت ها, به هر حال.

فوری COVID-19 روز رسانی: حرکت به سمت تا حد زیادی کاهش می یابد عملیات (مارس 16 سال 2020) – صدراعظم کارول مسیح

این ایمیل که تغییر این دوره از همه از زمان ما در دانشگاه برکلی این سال است. آن است که در اینجا که در آن کارول مسیح به ما گفت که تمام عملیات و کلاس خواهد بود در یک محیط از راه دور برای بقیه ترم. این باعث پردیس برای رفتن به یک کمی از دیوانگی. بسیاری از ما که دیوانه وار بدانند راه به خانه یا resituate خودمان را در جهانی همه گیر است که تا به حال رسیده سطوح بحران در جامعه ما است. Shoutout به شما کارول مسیح برای به موقع ایمیل به ما گفتن چه خوب بود با بقیه ترم.

اطلاعات در مورد ترم پاییز سال 2020 (مارس 23 سال 2020) – دفتر معاونت دانشجویی

راستش این ایمیل این است که در این لیست نه به این دلیل که این تغییر چگونه ما می تواند صرف در دانشگاه برکلی (مانند دو مورد قبلی ایمیل بود) اما به دلیل چگونه به طور گسترده ای مم می شد. این ایمیل بود یک منبع بزرگ از طنز برای حدود یک هفته است. فقدان اطلاعات واقعی و فراوانی از غلط املایی در این ایمیل از یک استاندارد طلایی. وجود دارد فوری الگوهای رفتاری پس از این ایمیل فرستاده شده به دانشگاه و جامعه که مسلما انجام یک کار بهتر از ما گفتن آنچه که ما نیاز به دانستن. این ایمیل ممکن است انجام داده اند ما بیشتر عدالت را فقط با عنوان "TBH در حال حاضر ما نمی دانیم که چه چیزی اتفاق می افتد با ترم پاییز سال 2020 است." اما شما برنده شوید و شما از دست دادن برخی از, و در طول راه شما در پیدا کردن طنز در آن است.

در حال حاضر همه ما نشستن در ماه های تابستان با مقدار بسیار زیاد از عدم حرکت رو به جلو به سال آینده تحصیلی است. اما ما هنوز هم می تواند تعداد در دولت ایمیل به نگه داشتن ما وحی به روز شده به عنوان یک جامعه دانشگاه! چه ما بدون این ایمیل ؟

تماس با Gina رایت [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن