'آتش سوزی در حال داغتر شدن': شهر برکلی میزبان فروم برای بحث در مورد آینده wildfire فصل برنامه

شهر برکلی میزبانی مجازی فروم پنجشنبه برای بحث در مورد آینده آتش و رطوبت و آتش سوزی تلاش های پیشگیری از میان CO

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

شهر برکلی میزبانی مجازی فروم پنجشنبه برای بحث در مورد آینده آتش و رطوبت و آتش سوزی تلاش های پیشگیری از میان COVID-19 بیماری همه گیر.

اسپانسر شده از طرف شهرستان Councilmember سوزان Wengraf در این جلسه سخنرانان برجسته از سازمان های محلی که در ایمنی و آتش نشانی پروتکل در شهر و بیشتر در شرق خلیج. شرکت کنندگان همچنین پاسخ سوالات جامعه در طول این فروم.

"اگر چه همه شده است بسیار متمرکز ویروس ما خواهد بود بسیار غفلت اگر ما نادیده گرفته تهدیدات مواجه هستیم این آتش فصل" Wengraf گفت: در این جلسه.

جلسه آغاز شد و با سخنان از شهردار جسی Arreguín که گفت برکلی در حال ورود به آتش نجومی در میان شرایط خشکسالی. Arreguín اضافه شده است که منابع را همچنان به خود اختصاص داده برای پیشگیری از آتش سوزی با وجود این شهر تمرکز بر COVID-19 بیماری همه گیر.

بعد برکلی آتش نشانی و یا BFD رئیس دیو Brannigan در مورد آتش نشانی آتش سوزی را کاهش طرح ها و برنامه ها.

"با وجود COVID و چالش های نیروی انسانی است که منجر به از که ما به طور کامل شرکت کننده در کمک های متقابل سیستم در این سال به طوری که ما می توانید بیرون بروید و ارسال منابع و دریافت کمک اگر ما به آن نیاز دارید در اینجا در برکلی" Brannigan گفت: در طول این فروم.

پس از جان والش PG&E ارشد ایمنی عمومی متخصص برای آالمدا کانتی در مورد شرکت ابزار تغییر رویکرد عمومی آن قدرت ایمنی سیستم خاموش شدن و یا پی اس پی برنامه. این پی اس پی برنامه شامل پروتکل و تلاش برای خاموش کردن حوادث کمتر سرزده برای جلوگیری از اشتعال و غیر ضروری بسته آف از دستياران قدرت.

والش اشاره کرد که PG&E و تلاش برای بهبود بسته آف.

"برای سال 2020 ما می خواهیم به آنها را در اندازه کوچکتر. ما می خواهیم به آنها را کوتاه تر در طول و دقیق برای مشتریان" والش گفت: در این نشست است.

والش همچنین در مورد جامعه مراکز منابع یا CRCs که ارائه منابع اصلی و به روز کردن اطلاعات برای ساکنان چپ بدون قدرت در طول یک پی اس پی رویداد.

برکلی در حال حاضر اختصاص داده شده یک CRC مکان با مکان های اضافی در حال راه اندازی در اوکلند و در جای دیگر در آالمدا کانتی والش اضافه شده است.

"ما COVID-19 نگرانی و بنابراین این CRCs اساسا همه را با هم در یک منطقه نسبتا کوچک" والش گفت: در این نشست است. "ما در حال برنامه ریزی برای یک متفاوت CRC استقرار مدل."

BFD دستیار ارشد کیت ممکن است پس از آن مورد بحث آتش سوزی تخلیه برنامه ریزی برای شهرستان است که او گفت: باقی مانده است یک فرآیند پویا. با توجه به BFD در حال کار برای ایجاد روشن و قابل دسترس مسیرهای تخلیه و ارائه زمان واقعی نقشه برداری, سیستم های تخلیه.

او افزود که BFD تنظیم شده است برای ارائه به جامعه پناهگاه امن مناطق در صورت تخلیه و ساختمان منابع برای ارائه حمل و نقل از پناه مناطق.

Wengraf نتیجه جلسه با سخنان تاکید بر افزایش خطر آتش سوزی و تلاش برای تصحیح اقدامات ایمنی.

"خطر آتش سوزی بسیار واقعی است. آتش سوزی در حال داغتر شدن ما آتش نجومی است دیگر" Wengraf گفت: در این جلسه. "ما به اندازه کافی است ؟ هیچ. ما باید کار بیشتری انجام دهیم."

تماس با هانا, Lykke در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @hannaathearstDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن