بی Bigot

آن خنده دار بود برای دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن شکست در راهپیمایی خود را در تولسا. پس از لاف زدن که 100000 خوا

توسط NEWSWORLDS در 8 تیر 1399

آن خنده دار بود برای دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن شکست در راهپیمایی خود را در تولسا. پس از لاف زدن که 100000 خواهد آمد برای دیدن او تنها 6,000 نشان داد. او چپ رجزخوانی به یک سالن بود که دو سوم خالی است. شرکت کنندگان را تحسین خود بزرگترین پیروزی های او نشان داد که او می تواند (گاهی اوقات) نوشیدن یک لیوان آب با استفاده از فقط یک دست.

این غم انگیز است برای دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن شکست در طول بیماری همه گیر. او دروغ و بی کفایتی منجر به مرگ بیش از 100 ، 000 آمریکایی است. بیشتر می میرند هر روز از چه تهمت خواستار "کونگ آنفولانزا" — یک عبارت نژادپرستانه خود در کاخ سفید و مشاور لعنتی به عنوان "بسیار توهین آمیز است." و او مصمم است به آمریکا افزایش مرگ و میر با برش ویروس تست. مغلوب ساختن پیشی جستن سرشان می گوید: "اگر ما را متوقف تست در حال حاضر ما می خواهم که تعداد بسیار کمی از موارد در صورت وجود." و می گوید: این بیماری همه گیر "این رفتن به دور." خود به خود از کارشناسان مانند دکتر Fauci از موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی می گویند او در اشتباه است. ما به عنوان خوانده شده سرفصل بنابراین ما هم می دانیم که تهمت اشتباه است.

مردم رای دادند برای مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان کسی که آزادانه صحبت می کنند ذهن خود را. خدا را شکر که بیشتر و بیشتر از کسانی که رای دهندگان در حال حاضر دیدن حقیقت: مغلوب ساختن پیشی جستن است ذهن بی bigot. کسانی که رای دهندگان نیست نژادپرستان. آنها پیوستن به رهبران که تهمت استخدام غیر نظامیان و ژنرال که در حال حاضر آشکارا بی اعتبار کردن او و مصمم به رای او را. رای بایدن و آبی به ارسال مغلوب ساختن پیشی جستن به bankrupting خود را کسب و کار خود و کشتن آمریکایی ها.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن